Nå har dere laget det fineste og dyreste big Brother huset i nordens historie og så greier dere ikke å få på plass et skikkelig forum på deres hjemmeside. dette virker rett og slett veldig amatørmessig ! Hvis dere vil at big Brother 2014 skal bli det dåligeste i BB Historien så er dere på god veg til å greie det !!!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
LES DETTE BIG BROTHER
Collapse
X
-
Re: LES DETTE BIG BROTHER
Jag har aldrig sett så många saker saknas hos Big Brother, som i år! Det är som att man antingen börjat om från början, med helt ny personal ... eller att man helt enkelt missat att det finns tittare som har synpunkter på programmet. Jättetråkigt!-
- Comment
Comment
-
Sv: LES DETTE BIG BROTHER
Jag köpte premium på kanal 9 play för att kunna se live-kamerorna igår.
Det första jag möttes av i sändningen var tystnad, total tystnad. Åtminstone tills kamera 1 (directors cut) valdes. Där, och enbart där fanns det ljud.
Hur kul är det att se en massa folk inlåsta i ett hus och inte höra vad som sägs? Är Big Brother rädda om deltagarnas privatliv eller vad är det för fel?-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Sv: LES DETTE BIG BROTHER
Det tar sig sa han som hade eld i håret.
Idag är det ljud överallt. Fast ljudteknikern behöver gå på kurs. Överstyrt ljud är jobbigt att lyssna på.
Om ett par dagar har det säkert blivit bra med det också.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment

Comment