Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur vill du ha BB i framtiden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kattmamman
    Spelar ingen roll för min del.
    Jag vill ha blandade åldrar.
    Så man kan se något annat än lekstuga ibland.
    Sanning och konsekvens när man är 20-30 känns fel.
    Det är väl en fjortislek?
    Lite bra seriösa diskussioner som det var i BB1.
    Som inte bara handlar om smink.
    Det skriver jag under på Kattmamman. Så som formatet ser ut nu med Jessica som huvudperson är bara fördummande.

Comment

Originally posted by Mellon
      Det skriver jag under på Kattmamman. Så som formatet ser ut nu med Jessica som huvudperson är bara fördummande.
      Som jag alltid brukar säga när folk klagar på enskilda fokuseringar - ska Big Brother visa någon som är ointressant så lär dom inte få många tittare.
      -

Comment

Originally posted by TMM
        Som jag alltid brukar säga när folk klagar på enskilda fokuseringar - ska Big Brother visa någon som är ointressant så lär dom inte få många tittare.
        Men vad som är intressant för vissa är det inte för andra. Jessica är t.ex inte det minsta intressant för mig.

Comment

Originally posted by Otrevin
          Jag tror arr BB behöver en paus på 5-10år för att bli bra igen. Så att deltagarna har glömt vad som hände året innan. Nu går ju allt på rutin i huset.
          Det tror jag också. Men det innebär inte att jag vill det.
          Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by kattmamman
            Spelar ingen roll för min del.
            Jag vill ha blandade åldrar.
            Så man kan se något annat än lekstuga ibland.
            Sanning och konsekvens när man är 20-30 känns fel.
            Det är väl en fjortislek?
            Lite bra seriösa diskussioner som det var i BB1.
            Som inte bara handlar om smink.
            Blandade åldrar tycker jag också. Folk med lite andra erfarenheter... eller överhuvudtaget erfarenheter för den delen....och inte fullt så hormonstinna...

Som det är nu så blir dom tvungna att ta in stollar pga på att erfarenheten sträcker sig till att guppa. Det blir inget socialt experiment längre. Jag såg ett intressant experiment på UR där dom satte ihop familjer med totalt olika bakgrunder i ödemarken i varsin husvagn. Dom var som hund och katt i början...famlijerna....men senare så lärde dom sig att dom inte behövde tycka om varandra för att bo så tätt men att det var nödvändigt att respektera varandra och samarbeta för att det skulle fungera. När dom skjiljdes åt så grät dom floder. Det var iofs ett ganska seriöst experiment...
            Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by TMM
              Ja, blir det något mer BB blir det iallafall ett helsvenskt. Norge hade ju lovat att detta var sista gången för dom.

Var det inte första året som det var blandade åldrar?
              Det var tv Norge sitt siste år, men andre norske kanaler kan jo delta i produksjonen.
              Men la oss få normale folk, og ikke bare glamor eller nakenmodeller.

Comment

Originally posted by tulling
                Det var tv Norge sitt siste år, men andre norske kanaler kan jo delta i produksjonen.
                Men la oss få normale folk, og ikke bare glamor eller nakenmodeller.
                Helt enig..I år er det noen som er normale fine mennesker..Men det er noen som ødelegger...Hadde alle vært som Anton,Danne,Irene,Carina..
                Hadde vel vært trist..Men det er BB. som er ansvarlig for at et program skal bli bra og at folk vil se på det..
                Jeg tror har de fått inn normale mennesker med sunne intresser og gitt dem oppgaver som hadde vært mening i, tror jeg at det hadde vært fler seere...
                Det er ikke bare sex og fyllekuler som selger...Jeg tror oppgaver som har gjort deltakerne til mer beviste mennesker og at de hadde lært noe i huset hadde også fenget oss seere..
                Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

Jag röstade Svenskt/Norskt,,,,men jag kanske är partisk,,,,jag har Norska släkingar,,,,men allvarligt vi behöver komma närmare varandra...det är ju egentligen ingen skillnad på oss o Norrmän mer än språket....landet i sig är skillnad eftersom Norge är ett av de vackraste länder jag har besökt....o jag har varit i många länder

Comment

Originally posted by ais
                    Skulle vilja se alla BB-vinnare samt tittarnas favoriter i ett ev BB-07
                    Faktiskt en kul idé men tror inte många av dem skulle gå in i Huset igen så länge...Men kul vore det

Comment

Jag vill ha ett svenskt BB med vettiga personer och inte bara ett gäng som har suttit på kåken eller liknande som det är i år.
                      För i år är det inte en vettig person i huset
                      Kör hårt,det kan gå
                      I morgon kan det vara försent.
                      Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja
                        Jag vill ha ett svenskt BB med vettiga personer och inte bara ett gäng som har suttit på kåken eller liknande som det är i år.
                        För i år är det inte en vettig person i huset
                        Å, jasså vil du ikke ha med norske neste gang. Er svenskene mere vettuge enn nordmenn???....Det har sikkert noe å gjøre med castingen. I Norge har det bestandig vært vanlige folk, alt fra bønder til fiskere.

Personlig synes jeg best om Danne, ikke den mest livate, men normal.

Comment

Originally posted by fastwindow
                          Helt enig..I år er det noen som er normale fine mennesker..Men det er noen som ødelegger...Hadde alle vært som Anton,Danne,Irene,Carina..
                          Hadde vel vært trist..Men det er BB. som er ansvarlig for at et program skal bli bra og at folk vil se på det..
                          Jeg tror har de fått inn normale mennesker med sunne intresser og gitt dem oppgaver som hadde vært mening i, tror jeg at det hadde vært fler seere...
                          Det er ikke bare sex og fyllekuler som selger...Jeg tror oppgaver som har gjort deltakerne til mer beviste mennesker og at de hadde lært noe i huset hadde også fenget oss seere..
                          Vet du er Carinafan, det har jeg også vært, men hun synker. Hun bare smisker. Danne er absolutt best i mine øyne. Virker helt normal og ærlig.

Comment

Jag tycker det enbart skall vara lesbiska deltagare nästa omgång
                            ________
                            ____

Comment

Sv: Hur vill du ha BB i framtiden?

Originally posted by Duke View Post
                              Jag tycker det enbart skall vara lesbiska deltagare nästa omgång
                              Undrar hur det skulle fungera, ja
                              -

Comment

Sv: Hur vill du ha BB i framtiden?

Savnet ett til svaralternativ: Helnorsk, BB SE/NO er helt oki

Comment

Working...
                                X