Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur vill du ha BB i framtiden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Hur vill du ha BB i framtiden?

Originally posted by amster® View Post
    Savnet ett til svaralternativ: Helnorsk, BB SE/NO er helt oki
    Tja eftersom det är ett svenskt forum så skulle det ju vara konstigt med ett sådant allternativ
    Ett BB utan svenskar,nej tack!!
    Kör hårt,det kan gå
    I morgon kan det vara försent.
    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Vill ha helsvenskt bara för att Bigbrother va bättre då.

Jag har verkligen inget emot normänn tycker dom va bättre än dom svenska dom här 2 åren som vi har samarbetat.

Problemet jag tycker allt ligger i är att dom tar in för många deltagare det blir kaos, Dom ska ta in 12 deltagare 1 åker ut Varannan vecka som det var förr. Blanda åldrarna och personligheterna och ta för guds skull in folk som både är intresanta och galna. Jag hoppas på en relation om det nu skulle bli ett till bigbrother typ som Marie och benjamin inte sexlek som med robin och jessica. Jag vill ha ett nytt BB 02 med kreativa deltagare roliga veckouppdrag (som det inte fuskas med) och ta in deltagare som vill vara där sånna som har sökt för audtion för dom kmr inte lämna så fort något går emot deras vilkor.

Kanske skulle funka om Tv4 eller något tar över bigbrother eller varför inte TV1 haha

Comment

Originally posted by Jarob View Post
        Vill ha helsvenskt bara för att Bigbrother va bättre då.

Jag har verkligen inget emot normänn tycker dom va bättre än dom svenska dom här 2 åren som vi har samarbetat.

Problemet jag tycker allt ligger i är att dom tar in för många deltagare det blir kaos, Dom ska ta in 12 deltagare 1 åker ut Varannan vecka som det var förr. Blanda åldrarna och personligheterna och ta för guds skull in folk som både är intresanta och galna. Jag hoppas på en relation om det nu skulle bli ett till bigbrother typ som Marie och benjamin inte sexlek som med robin och jessica. Jag vill ha ett nytt BB 02 med kreativa deltagare roliga veckouppdrag (som det inte fuskas med) och ta in deltagare som vill vara där sånna som har sökt för audtion för dom kmr inte lämna så fort något går emot deras vilkor.

Ja, det vore faktiskt liiiite roligare om man kunde få höra något annat än "Jag sökte inte till BB, jag blev uppringd" igen snart.

Sen kanske du kan ha rätt i att en seriös relation i huset (Jacob/Emma-Maria -02 var ju en rätt skum sådan vill jag minnas också, utöver de du nämnde) kan vara mycket intressantare än vansinnesbyten mellan partners. Var det inte det Kristian/Angelica försökte sig på i år förresten?

Originally posted by Jarob View Post
        Kanske skulle funka om Tv4 eller något tar över bigbrother eller varför inte TV1 haha

Tror du? Produktionsbolaget är ju kvar fortfarande.

Fast SE-NO kan nog ändå vara kul trots allt..
        -

Comment

Originally posted by TMM View Post
          Ja, det vore faktiskt liiiite roligare om man kunde få höra något annat än "Jag sökte inte till BB, jag blev uppringd" igen snart.

Sen kanske du kan ha rätt i att en seriös relation i huset (Jacob/Emma-Maria -02 var ju en rätt skum sådan vill jag minnas också, utöver de du nämnde)
          Jacob och Emma-Maria hade ingen relation i BB huset.
          Men Elin och Jacob hade det plus att Emma-maria fick till det lite med Benji ett tag .
          Hon lyckades också med Alex innan Benji klev på henne
          Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by tojja View Post
            Jacob och Emma-Maria hade ingen relation i BB huset.
            Men Elin och Jacob hade det plus att Emma-maria fick till det lite med Benji ett tag .
            Hon lyckades också med Alex innan Benji klev på henne

Ahjust, Elin var det ju! Tack
            -

Comment

Kul att många tycker likadant som mig

Nemen jag hade fan betalt stora pengar för att se en sån sässong igen.

Det roliga med BB02 va att deltagarna kom på saker själva att göra även om det va helt störda saker så kom dom på mycke roligt . Någon som kommer ihåg killarnas orkester i sovrummer och kitty lackar ?

Ja det e bara minnen hoppas vi får uppleva något likadant igen.

Comment

Tror du? Produktionsbolaget är ju kvar fortfarande.

Fast SE-NO kan nog ändå vara kul trots allt..[/quote]

Men kanal5 har hakat upp sig på Bigb00bs inte bigbrother så det kanske skulle funka bättre med någon annan kanal eller något

Comment

Klart vi vil ha Svensk/Norsk samproduksjon. Forrige års BB var den helt klart beste sålang. MER MER MER

Comment

Originally posted by Baldrikke View Post
                    Klart vi vil ha Svensk/Norsk samproduksjon. Forrige års BB var den helt klart beste sålang. MER MER MER
                    Sorry,men så kommer det inte att bli nästa gång
                    Kör hårt,det kan gå

Comment

HELT RÄTT!!!
                      Självklart ska vi även i fortsättningen ha ett Svenskt/Norskt BB!!
                      Så,RÖSTA alla För det nu!!!

Comment

Originally posted by Schmoo View Post
                        HELT RÄTT!!!
                        Självklart ska vi även i fortsättningen ha ett Svenskt/Norskt BB!!
                        Så,RÖSTA alla För det nu!!!
                        Den er GULLEGOD Schmoo
                        Vi trenger mer forbrødring over landegrensa

Comment

Den er GULLEGOD Schmoo
                          Vi trenger mer forbrødring over landegrensa
                          TAKK!!!! Exakt,Vi ska vara VÄNNER!!!Inte helt fel heller att man får lära sig om varandras länder också!!

Comment

Working...
                          X