Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty and the K

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Villeparisis
    Enligt uppgift jag sett på annat håll visades en video med Kitty och hennes band igår på Z-tv. Någon som såg den och vill "recenssera" ? Dessutom var det i något speciellt program kanske, så man kolla den när det går i repris.
    8)
    ser att du läser mycket på AOTV ...

Comment

Originally posted by Boss
      Enligt uppgift jag sett på annat håll visades en video med Kitty och hennes band igår på Z-tv. Någon som såg den och vill "recenssera" ? Dessutom var det i något speciellt program kanske, så man kolla den när det går i repris.
      8)
      ser att du läser mycket på AOTV ...
      Jodå, Boss, läser gör jag där helt kort varje dag även om jag lagt av att skriva. Självklart som du redan fattat har jag även startat ett par trådar här efter vad jag sett du skrivit på Aotv. Hoppas du inte blir sur på mig för det för du är en av de skribenterna på Aotv jag respekterar allra mest. Vi som verkligen gillar BB måste hålla ihop för de finns så många som vill förstöra för oss vilket stängningen av BB forumet var det slutliga beviset på.
      Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Har just fått veta att Kitty & the K nu har en egen hemsida. Både snygg och intressant.Ni hittar den på www.kittymusic.tk
        För oss utan vinylsvarv (eller där den inte går att koppla till datorn) så går låtarna att ladda ner från hennes sajt.
        .

Comment

Kitty & The K - I am a MF, spelas på P3 och Ztv. Jag har sett videon ett antal gånger eftersom den visas varenda dag på ztv :o

Comment

Originally posted by Rumpetroll
            Kitty & The K - I am a MF, spelas på P3 och Ztv. Jag har sett videon ett antal gånger eftersom den visas varenda dag på ztv :o
            Ja, jag såg den faktiskt också en gång på Z-tv i helgen. Det är mycket konstigt om den nu spelas så mycket att skivbolaget inte släpper den på singel.

Comment

Kitty & the K spelar bla i soundracket från filmen " Fröken Sverige" läste jag i nån tidning.

Comment

Originally posted by alice
                Kitty & the K spelar bla i soundracket från filmen " Fröken Sverige" läste jag i nån tidning.
                Alldeles riktigt och minns jag inte helt fel så är det även där den här låten "I am a MF". Tyvärr verkar inte hemsidan för filmen fungera för tillfället,

Comment

Måste upplysa om att Kitty and the K har med en låt som heter "2 short 4 who" på en samlingskiva med titeln "Electropop heroes, vol. 2 " som just släppts.

Comment

Mera info hittar ni nedan:

Comment

Sedan den härtråden senast var aktiv tycker jag förvånansvärt lite nytt hänt kring Kitty & the K åtminstone vad det gäller skivutgivning. Fortfarande verkar det enda med bandet som finns på cd vara den här låten på "Electropop heroes 2" samt en låt på soundtracket till filmen "Fröken Sverige". Ännu märkligare är att den tolva som kom förra hösten i begränsad upplaga fortfarande inte är slut hos Hot Stuff (kollade precis). Det skulle vara roligt om bandet kunde samla ihop sina låta på en cd-skiva tycker jag. Uppenbarligen har ju Kitty många fans.

Comment

Förresten var inte Kitty & the K förband till Chicks on speed när de gjorde några spelningar i Sverige förra året. Någon somhar koll på det ?

Comment

Working...
                        X