Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Hei folkens hvordan har så dere det i dag da ?
    Hej Jakobine och alla andra Här knallar det. Hur är det med dig?

Comment

• Originally posted by Ronja
      Hej Jakobine och alla andra Här knallar det. Hur är det med dig?
      Joda ting begynner å komme seg her nå takk som spør Ser Samuel har vært i tråen, og blitt flink til å skjønne mer av forumet, håper bare han skjønner at når han har skrevet noe, så havner det på sista sidan
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hei folkens hvordan har så dere det i dag da ?
        Helt supert er på jobb men nå skal jeg snart dra hjem og handle litt snacks til kveldens WM kamper---Sverige-England spesielt
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
          Helt supert er på jobb men nå skal jeg snart dra hjem og handle litt snacks til kveldens WM kamper---Sverige-England spesielt
          Bra og høre Ernie jeg skal og se den kampen, den gleder jeg meg faktisk til håper begge vinner
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Samuel her må du klikke dersom du skal velge dine forrige eller de siste innlegg i tråden

Attached Files

Comment

Bra og høre Ernie jeg skal og se den kampen, den gleder jeg meg faktisk til håper begge vinner
              HEHE gleder meg stort til den kampen... Nå må jeg løpe snakkes senere...

Comment

HEHE gleder meg stort til den kampen... Nå må jeg løpe snakkes senere...
                ja vi snakkes nok senere
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jakobine kan du sende dette innlegget til samuel og forklare det for ham #1490

Comment

• Samuel pass deg hun som beskyller noen for å være manliga "genier" som skal bestemme over jessica...Hun kjempet hardt mot deg da du var i huset !!!Husk det ..Hun har et nick som er slik "en ting som du kan spise men da kan du ikke plystre" HAHAHAHAHA

Comment

Jakobine kan du sende dette innlegget til samuel og forklare det for ham #1490
                      ja det skal jeg gjøre Ernie
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• hallå jag fick nåt privat meddelande hur läser man det??

Comment

• Originally posted by samuel
                          hallå jag fick nåt privat meddelande hur läser man det??
                          HElt øverst på toppen av siden ...rett under Velkommen og navnet ditt finner du private meddelande klikk på den du

Comment

• Originally posted by samuel
                            hallå jag fick nåt privat meddelande hur läser man det??
                            Du fikk det fra meg Samuel. Du bare klikker på Privata meddelanden og så leser du det. Men jeg har skrevet en mail til deg, som der står det samme, men litt mer i
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Samuel pass deg hun som beskyller noen for å være manliga "genier" som skal bestemme over jessica...Hun kjempet hardt mot deg da du var i huset !!!Husk det ..Hun har et nick som er slik "en ting som du kan spise men da kan du ikke plystre" HAHAHAHAHA
                              Appropå gästboken, det här skrev Samuel till mig nyss där

"det var en fin tråd jag har läst alltihop ronja tack för at jag fick den länken kram"

(Jag postade länken till tråden på AOTV som jag även postat här)

Comment

• Originally posted by Ronja
                                Appropå gästboken, det här skrev Samuel till mig nyss där

"det var en fin tråd jag har läst alltihop ronja tack för at jag fick den länken kram"

(Jag postade länken till tråden på AOTV som jag även postat här)
                                Bra Ronja ! du er sååå flink du Det er en kjempe fin tråd det der...det er synd at ikke samuel får lese alle sympati ærklæringene vi fikk på bb forumet da han røk ut...det var nesten 500 hundre innlegg hvor alle syns det var trist at han røk ut...

Comment

Working...
                                X