Originally posted by jakobine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Comment
-
Det hørtes jo kosligt ut ang kaien til broren din daOriginally posted by Erniejobbe jobbe og atter jobbe....dersom anledningen byr seg skal jeg ut på kaien til min bror og svi pølser...
jobber du hjemmevakt ? eller sitter du på jobben og jobber ? har du fått fikset opp i den som laget problem for deg ?
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Jeg er hjemme ...men jeg jobber med noen servere oppe på jobben.... Jepp jeg har fått fred fra plagene ..hehe men den er der enda HAHAOriginally posted by jakobineDet hørtes jo kosligt ut ang kaien til broren din da
jobber du hjemmevakt ? eller sitter du på jobben og jobber ? har du fått fikset opp i den som laget problem for deg ? 
Comment
-
jamen du skulle jo bli kvitt den i dag du din fjasusOriginally posted by ErnieJeg er hjemme ...men jeg jobber med noen servere oppe på jobben.... Jepp jeg har fått fred fra plagene ..hehe men den er der enda HAHA
hmm mannfolk

ÅÅÅÅÅÅ nå skinner sola her igjen.. hmm lurer på hvor lenge den skal skinne nå.. før det regner.. heheTrø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Solen var fremme her og en stundOriginally posted by jakobinejamen du skulle jo bli kvitt den i dag du din fjasus
hmm mannfolk

ÅÅÅÅÅÅ nå skinner sola her igjen.. hmm lurer på hvor lenge den skal skinne nå.. før det regner.. hehe
...Jepp jeg skulle kvitte meg med den men det gikk ikke så bra...
Comment
-
nehei ? ta og send meg en pm eller en mail om hva som gikk gale da din fjompOriginally posted by ErnieSolen var fremme her og en stund
...Jepp jeg skulle kvitte meg med den men det gikk ikke så bra...
Jeg er ei nysjerrig tutte jeg skjønner du
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Nå stikker jeg opp til mitt vennepar og griller, først skal jeg se når dem brenner bålet dem har laget rett oppi her
Ernie du får ha en fin kveld med jobbing og event. grilling av pølser hos din bror
får håpe du koser deg uansett hva du skal gjøre 
Snakkes nok senere håper jeg
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ha en fin kveld da jakobine, har har det blitt kaldere og litt regn dessverre, men det er jo ikke så farlig for meg da.Originally posted by jakobineNå stikker jeg opp til mitt vennepar og griller, først skal jeg se når dem brenner bålet dem har laget rett oppi her
Ernie du får ha en fin kveld med jobbing og event. grilling av pølser hos din bror
får håpe du koser deg uansett hva du skal gjøre 
Snakkes nok senere håper jeg

:kastkyss:
Comment
-
Jaja nå er jeg hjemme igjen fra grillparty, var faktisk akurat inne av døren klokken 24.00
det var kos, men ble litt kaldt ut på kvelden, så jeg kom meg heller hjem igjen
Men her inne er det vist helt tomt, Lissabon er på jobb regner jeg med, og hvor dere andre hopper og stopper vet vel bare dere
uansett jeg er nå her jeg da
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
God morgen i klubben! Da er jeg hjemme igjen etter en bra natt på jobb. Annet enn at måkene må ha hatt konkurranse/tävling om hvem som kunne skite mest på bilen min inatt
, har jeg det bra,hehe. Nå må jeg forsøke å sove. Ha en fin dag!
:kastkyss:
Comment

Comment