Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    ja man forsøker da så godt man kan, det derfor jeg trener, det behøves faktisk for å få stamina nok til å holde på sånn. Men jeg har ikke fått tilbake døgnrytmen etter helga enda, så denne natten går nok bra hehe.
    så du har tyv trent med andre ord Lissabon
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      så du har tyv trent med andre ord Lissabon
      hehe ja jeg mistenker at natt til fredag blir tung, den natten må jeg snu helt om igjen, men da har jeg fri dagen etter så det spiller ikke noen rolle, ser at Jessica har skrevet littegrann på jrssiden, Samuel skal legge bilder inn av henne nå så da blir vel fansen glad.
      :kastkyss:

Comment

hehe ja jeg mistenker at natt til fredag blir tung, den natten må jeg snu helt om igjen, men da har jeg fri dagen etter så det spiller ikke noen rolle, ser at Jessica har skrevet littegrann på jrssiden, Samuel skal legge bilder inn av henne nå så da blir vel fansen glad.
        oki.. var der nettopp jeg. men jeg ser ikke så ofte inn og følger med hva jess gjør når jeg er der.. hehe men jeg skal kikke nå
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

oki.. var der nettopp jeg. men jeg ser ikke så ofte inn og følger med hva jess gjør når jeg er der.. hehe men jeg skal kikke nå
          Så du det der i innlegg 2360 hehe?
          Last edited by Lissabon; 2006-07-03, 21:16.

Comment

• Skal nå sette meg i sofaen og spise popkorn og sette mine ben i varmt vann og såpe. og se på tv litt.. snakkes
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Så du det der i innlegg 2360 hehe?
              hmm sjekker
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Skal nå sette meg i sofaen og spise popkorn og sette mine ben i varmt vann og såpe. og se på tv litt.. snakkes
                Oki snx jakobine, ha en fortsatt fin kveld

Comment

• Sommer regn dufter vidunderlig. ..spesielt i skog men det er gyselig varmt her nå... Men hva i allverden er det som gjør at jeg får lyst på makrell i tomat når jeg trener ..hmmm
                  Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
                    Sommer regn dufter vidunderlig. ..spesielt i skog men det er gyselig varmt her nå... Men hva i allverden er det som gjør at jeg får lyst på makrell i tomat når jeg trener ..hmmm
                    Hahaha ja det der var da en merkelig lyst å få, hahaha men det er jo ikke det mest usunne å spise da. Flykræsj som de sier.

Comment

Hahaha ja det der var da en merkelig lyst å få, hahaha men det er jo ikke det mest usunne å spise da. Flykræsj som de sier.
                      Hmm ja det er sykt...det er ikke engang spesielt godt. .men det kan jo være noe stoff greier i det som jeg kommer i underskudd på ..hehehe

Comment

Hmm ja det er sykt...det er ikke engang spesielt godt. .men det kan jo være noe stoff greier i det som jeg kommer i underskudd på ..hehehe
                        Ja det kan vel hende, var det fint på fjellet da?

Comment

Ja det kan vel hende, var det fint på fjellet da?
                          ja det var helt supert...jeg må igjenom en skog før jeg kommer opp på fjellet og det er kjempeherlig luft og lukt der oppe

Comment

ja det var helt supert...jeg må igjenom en skog før jeg kommer opp på fjellet og det er kjempeherlig luft og lukt der oppe
                            Det er bra, jeg får gjøre sånn istedet for å springe på asfalt så mye en dag snart, la en morsom link til deg i innlegg 2373, så du den? hehe.

Comment

• Okei! Nå forsvinner jeg til jobben for natten, ha en aldeles glimrende kveld og natt alle som kommer inn her

Comment

Det er bra, jeg får gjøre sånn istedet for å springe på asfalt så mye en dag snart, la en morsom link til deg i innlegg 2373, så du den? hehe.
                                HAHAHA han kan få litt problemer med å bestemme seg han der

Comment

Working...
                                X