Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Ja jeg så det, men vil dem ikke bli mer forvirret nå ?? hehe
    Kanskje vi skulle sendt en mail til han med litt instrukser for hvordan han kan bruke forumet ? ikke vet jeg da, hva synes dere ?
    hehe kanskje det
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
      hehe kanskje det
      håper han har noen som er vant til å være på forum, som event. kan vise han hvordan han gjør det
      Ellers da ? hvordan er formen din i dag ?
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

håper han har noen som er vant til å være på forum, som event. kan vise han hvordan han gjør det
        Ellers da ? hvordan er formen din i dag ?
        Æsj, egentlig er jeg trist, men jeg gjør som jeg er tvunget til når jeg jobber, legger lokk på emosjonene og gjør det jeg skal, jeg sparer det til senere, ingenting jeg kan gjøre nå uansett.

Comment

Æsj, egentlig er jeg trist, men jeg gjør som jeg er tvunget til når jeg jobber, legger lokk på emosjonene og gjør det jeg skal, jeg sparer det til senere, ingenting jeg kan gjøre nå uansett.
          Hmm emosjonssparekontotrykkkoker. .hehehe jeg er glad du bor i Trondheim ...eller kanskje vi hører smellet alikevel når lokket fyker...hehe ...hmm det er masse du kan gjøre ..nynn en sang...smil og le litt.....Belønn deg selv kjøp deg selv noe fint....

Eller ta på O'Boy bikinien og legg deg i solen...
          Ekte lidenskap har ET navn

Comment

nei det er helt sant,, ingenting du kan gjøre med det nå
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja jeg så det, men vil dem ikke bli mer forvirret nå ?? hehe
              Kanskje vi skulle sendt en mail til han med litt instrukser for hvordan han kan bruke forumet ? ikke vet jeg da, hva synes dere ?
              Han får vel endel telefoner...han har vel ikke allverdenstid heller..men du kan jo skrive en Instruksjons manual...hehe

Comment

• Nå har jeg skrevet en mail til Samuel hvordan han skal svare på et innlegg her inne, og at han må huske å oppdatere mange ganger etter han har skrevet noe her inne
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
                  Han får vel endel telefoner...han har vel ikke allverdenstid heller..men du kan jo skrive en Instruksjons manual...hehe
                  er som sagt gjort ernie Jeg venter enda på at noe skal skje denne 666 dagen *grøss*
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

er som sagt gjort ernie Jeg venter enda på at noe skal skje denne 666 dagen *grøss*
                    Den der jævelen har ikke samme kalender som oss..haha Så du venter forjeves...

Comment

Hmm emosjonssparekontotrykkkoker. .hehehe jeg er glad du bor i Trondheim ...eller kanskje vi hører smellet alikevel når lokket fyker...hehe ...hmm det er masse du kan gjøre ..nynn en sang...smil og le litt.....Belønn deg selv kjøp deg selv noe fint....

Eller ta på O'Boy bikinien og legg deg i solen...
                      hehehe nei det blir ikke noe smell her, tar det ut innimellom vettu,kommer tilbake, skal kjøre min sønn på korpsøvelse.

Comment

Nå har jeg skrevet en mail til Samuel hvordan han skal svare på et innlegg her inne, og at han må huske å oppdatere mange ganger etter han har skrevet noe her inne
                        hehe du er nå så omsorgsfull også

Comment

Den der jævelen har ikke samme kalender som oss..haha Så du venter forjeves...
                          Typisk meg.. venter forgjeves
                          Og du har hatt en fin dag på jobb ernie ?
                          huff jeg er sulten, men jeg vet ikke om jeg orker å lage meg noe, kan du komme hit å lage mat til meg ernie ??
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe du er nå så omsorgsfull også
                            jamen jeg kunne jo ikke la være hehe men jeg var litt bekymret for å mase for mye på han da, kan jo være han har det travelt
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Typisk meg.. venter forgjeves
                              Og du har hatt en fin dag på jobb ernie ?
                              huff jeg er sulten, men jeg vet ikke om jeg orker å lage meg noe, kan du komme hit å lage mat til meg ernie ??
                              hehe har du ikke mer pizza igjen..eller spiste bestemoren din opp hele ??

Det er jo litt langt å kjøre så du sulter ihjel før jeg kommer meg dit...hahahahahaha

Comment

hehe har du ikke mer pizza igjen..eller spiste bestemoren din opp hele ??

Det er jo litt langt å kjøre så du sulter ihjel før jeg kommer meg dit...hahahahahaha
                                Å det ler du av ?? Jeg har gitt vekk all pizzaen jeg laget nå, så der er nada igjen (dum jeg var) Langt å kjøre ?? akurat som det er noen unskyldning for å la meg sulte ihel ved siden av brødboksen
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X