Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    HEEEY! Ja her skjer det saker ser jeg, synes det danseklippet var bra jeg, og det bildet også ernie, alle elsket jo den sekvensen med Oboyposen
    joda bildet var helt topp det, men klippet av hele frekvensen hadde jo gjort seg og da
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      Det jeg lurte på ernie, var om du kulle lage et innlegg og samle alle linker som er i denne tråen, i et innlegg, så kan jo jeg ta og legge dem inn i første innlegget ? eller ? Lissabone kan jo og gjøre det , om det passer for en av dere da eller MÅ jeg gjøre det selv ? hahaha
      hahaha kommer du å frir til meg også, joda, jeg kan gjøre det, men det blir vel kanskje ikke før imorgen da, bare en par timer til jeg farer ned på jobb igjen
      :kastkyss:

Comment

joda bildet var helt topp det, men klippet av hele frekvensen hadde jo gjort seg og da
        absolutt

Comment

hahaha kommer du å frir til meg også, joda, jeg kan gjøre det, men det blir vel kanskje ikke før imorgen da, bare en par timer til jeg farer ned på jobb igjen
          ja jeg prøvte å smiske med mine to beste flørte kompiser her hahahaha
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja jeg prøvte å smiske med mine to beste flørte kompiser her hahahaha
            Og se: DET FUNKER!!! hahaha

Comment

• Originally posted by Ernie
              Aha ..hehe uheldig med den der ..hehe han har ikke helt dagen han der..eller året hahahaha
              ja så man kan jo bli vettskremt av avstandsforhold kan man jo si..
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

nei han hadde ihvertfal ikke helt dagen kan du si.. tenk å være sååå uheldig da.. hahahaha
                Jepp ..kanskje han tenker seg om før han gir blomster . til andre enn moren...neste gang..hahaha
                Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Og se: DET FUNKER!!! hahaha
                  elsker når NOE virker hahaha
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jepp ..kanskje han tenker seg om før han gir blomster . til andre enn moren...neste gang..hahaha
                    ja jeg får nå håpe det.. på den siden, så ligger det faktisk ganske så mange sånn halvmorsomme opptak da..
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja så man kan jo bli vettskremt av avstandsforhold kan man jo si..
                      Ja det er derfor jeg aldri blir avstands forelsket HAHHAHAHA!

Comment

foresten nå leste jeg bedre hva du skrev.. hrmf.. altså du mener at han IKKE skulle sagt at han vill gi blomster til sin kone ? men sin mor ? slik at han ikke røpet seg for din lurte dame ?? hmm ernie dah
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

foresten nå leste jeg bedre hva du skrev.. hrmf.. altså du mener at han IKKE skulle sagt at han vill gi blomster til sin kone ? men sin mor ? slik at han ikke røpet seg for din lurte dame ?? hmm ernie dah
                          Skrev jeg alt det der hahaha

Comment

akurat ja.. det var det jeg regnet med, derfor jeg BARE passer på å flørte med deg og Lissabon
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

You liar! Bare erkjenn at du er avstands forelsket i jakobine og meg

Comment

Skrev jeg alt det der hahaha
                                nei, med litt mindre ord.. men du skrev nå han måtte passe på og kun sende blomster til sin mor fremover..
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X