Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    Nei, nå får dere bare holde på å kverulere for dere selv , nå hender det visst noe her på jobb, godnatt og hejdå!
    hejdå...
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• kan jeg få et svar på hvorfor en tom mail ernie ?
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• nei her var der ikke mye svar å få, så da får jeg vel bare si godnatt og sov godt til hele tråen her jeg da.. natta
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
          nei her var der ikke mye svar å få, så da får jeg vel bare si godnatt og sov godt til hele tråen her jeg da.. natta
          Tolmodig du ...Phøøøøøø

Comment

kan jeg få et svar på hvorfor en tom mail ernie ?
            Fordi mail serveren din sender den tilbake hele tiden...Rydd

Comment

• Godnatt alle....

Comment

• Originally posted by Ernie
                Fordi mail serveren din sender den tilbake hele tiden...Rydd
                Jeg ber om sorry for min utolmodighet i natt, men jeg satt lenge her ute å få noe svar, så jeg trudde alle var gått av. Jeg har nå ryddet på min server, og motatt en mail. tusen takk ernie
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Og om musikkvideo klippet du hadde laget til med BB gjengen var bare helt kjempebra ernie TUSENTAKK en gang til
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Ernie, jeg så på et annet forum at det var en som hadde sett Anton på rosenborg-Brann kampen som var
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ernie, jeg så på et annet forum at det var en som hadde sett Anton på rosenborg-Brann kampen som var
                      hmm ja i går var det noen som festet litt vel mye...Les her

Comment

hmm ja i går var det noen som festet litt vel mye...Les her
                        Jeg har lest det, men om du leser i aftonbladet på nøye så kan du lese mer om det expressen har og et innslag om det
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Det som er så trist, er at uansett hvor uskyldige dem skulle være, så kommer dette til å bli hengende over dem, og tidningene kommer vel ikke til å fortelle i etter tid at dem event. var uskyldige. men som dem begge sier, prøvene deres var reine, og dem syntes det var fornedrende det som skjedde..
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Det som er så trist, er at uansett hvor uskyldige dem skulle være, så kommer dette til å bli hengende over dem, og tidningene kommer vel ikke til å fortelle i etter tid at dem event. var uskyldige. men som dem begge sier, prøvene deres var reine, og dem syntes det var fornedrende det som skjedde..
                            Jepp slikt er trist...men men ...Stikker man nesen litt langt fram så er det fare for at noen kommer kniper deg i den...det er jo bare slik det er

Comment

Jepp slikt er trist...men men ...Stikker man nesen litt langt fram så er det fare for at noen kommer kniper deg i den...det er jo bare slik det er
                              Helt sant men om man leser hva som står i aftonbladet, og det som står i expressen, så stemmer jo nesten ingen ting overens da.., så hva er det som egentligt skjedde spør jeg bare om. Jeg skal begynne å jodle nesen langt inne ihvertfall
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Helt sant men om man leser hva som står i aftonbladet, og det som står i expressen, så stemmer jo nesten ingen ting overens da.., så hva er det som egentligt skjedde spør jeg bare om. Jeg skal begynne å jodle nesen langt inne ihvertfall
                                Ja jeg har så stor nese at dette vet jeg HAHAHA Vi får håpe at det går bra så. ....men noe har jo skjedd da..

Comment

Working...
                                X