Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
hehe et medisinsk mirakel han der på mailen, ikke så mye for øyet kanskje menmen, man kan ikke få alt hellerOriginally posted by jakobinehahahaha fikk etterlysningen din på mail nå Lissabone.. hahaha takk jeg tro jeg dør av latter nå

:kastkyss:
Comment
-
Jeg må si jeg er mer hennefallen til menn med utstråling, enn menn med et så kallt "noe for øye menn" Det som gjør at jeg ser, er : øyne, nese, smil, og fakterOriginally posted by Lissabonhehe et medisinsk mirakel han der på mailen, ikke så mye for øyet kanskje menmen, man kan ikke få alt heller
og om dem lyser godhet
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Hadde en aktiv nattevakt og sov dårlig idag, men fikk dratt på shopping med sønnen min, han er så søt nå, han og kompisene har plutselig blitt så store, de har begynt å bry seg om hva de har på seg, musikk og litt sånne "ungdomssaker", han ønsket seg skatesko og tøffe jeans, og som den mjukismamman jeg er klarte jeg ikke å si nei. Han fikk noen fine røde sko og fine jeans og ble så glad at han nesten ikke visste hvilken fot han skulle stå på. Da jeg leverte han til barnepasserne for natten var han superglad og gledet seg vilt til skolen imorgen når han skulle ha på seg det nye han hadde fått. Men man blir jo litt sentimental også, den lille pojken som bare ville bygge lego og sykle holder på å bli borte jakobine*snufs*Last edited by Lissabon; 2006-06-08, 19:25.:kastkyss:
Comment
-
Ja det kan jeg forsåvidt være enig i, selv om jeg har litt forkjærlighet for både det ene og det andre heheheOriginally posted by jakobineJeg må si jeg er mer hennefallen til menn med utstråling, enn menn med et så kallt "noe for øye menn" Det som gjør at jeg ser, er : øyne, nese, smil, og fakter
og om dem lyser godhet

Comment
-
jeg skjønner hva du mener, jeg har vært der selv.. og man tror at nå er dem blitt så store og at dem blir borte.. men nei du DET blir dem IKKE, ting blir nok ikke helt som før når dem vokser til nei, men derfor er det så viktig å ta vare på den tiden man har med dem når dem er så så viktig for oss og for demOriginally posted by LissabonHadde en aktiv nattevakt og sov dårlig idag, men fikk dratt på shopping men sønnen min, han er så søt nå, han og kompisene har plutselig blitt så store, de har begynt å bry seg om hva de har på seg, musikk og litt sånne "ungdomssaker", han ønsket seg skatesko og tøffe jeans, og som den mjukismamman jeg er klarte jeg ikke å si nei. Han fikk noen fine røde sko og fine jeans og ble så glad at han nesten ikke visste hvilken fot han skulle stå på. Da jeg leverte han til barnepasserne for natten var han superglad og gledet seg vilt til skolen imorgen når han skulle ha på seg det nye han hadde fått. Men man blir jo litt sentimental også, den lille pojken som bare ville bygge lego og sykle holder på å bli borte jakobine*snufs*
men jeg synes jeg ser det for meg den hoppende glade gutten din, når han går på skolen i morgen og skal vise seg frem.. hehe
Min sønn ringte i dag. han var på et jobb intervju på en ny jobb i går.. og han hadde fått jobben, så nå er han ikke bare leid ut til noen, nå har han fått en fast jobb ute i nordsjøen.. og han var såå glade, og jeg var sååå stolt av han.. Så der ser du, der er bare andre tider i vente for deg, og dem kan være like bra som dem du har nå .. så bare vent å se
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Åh så bra for han da,grattis! Ja det er sant, de blir jo ikke borte da, jeg blir bare litt sentimental når jeg begynner å forstå at jeg snart ikke har en liten unge lenger, tiden går jo så fort, men han er jo ganske liten enda da 9 1/2 år, men man ser jo at han holder på å bli stor gutt nå, selv om han fortsatt kommer tuslende på morgenen for å få en klem før jeg får stått opp. Jeg får bare så dårlig samvittighet noen ganger for at jeg jobber så mye, slik at man misser litt som kanskje andre som er mer hjemme gjør, kjennes som man slites mellom karrieregreia og behovet for å være mer tilstede som mamma da, men sånn er det nå bare.Originally posted by jakobinejeg skjønner hva du mener, jeg har vært der selv.. og man tror at nå er dem blitt så store og at dem blir borte.. men nei du DET blir dem IKKE, ting blir nok ikke helt som før når dem vokser til nei, men derfor er det så viktig å ta vare på den tiden man har med dem når dem er så så viktig for oss og for dem
men jeg synes jeg ser det for meg den hoppende glade gutten din, når han går på skolen i morgen og skal vise seg frem.. hehe
Min sønn ringte i dag. han var på et jobb intervju på en ny jobb i går.. og han hadde fått jobben, så nå er han ikke bare leid ut til noen, nå har han fått en fast jobb ute i nordsjøen.. og han var såå glade, og jeg var sååå stolt av han.. Så der ser du, der er bare andre tider i vente for deg, og dem kan være like bra som dem du har nå .. så bare vent å se
Comment
-
Ja nå er det ikke lenge før han drar hjem alle kjærestene sine... og da hjelper det ikke med saft og boller når noen er dumme HAHAHAHAOriginally posted by LissabonHadde en aktiv nattevakt og sov dårlig idag, men fikk dratt på shopping med sønnen min, han er så søt nå, han og kompisene har plutselig blitt så store, de har begynt å bry seg om hva de har på seg, musikk og litt sånne "ungdomssaker", han ønsket seg skatesko og tøffe jeans, og som den mjukismamman jeg er klarte jeg ikke å si nei. Han fikk noen fine røde sko og fine jeans og ble så glad at han nesten ikke visste hvilken fot han skulle stå på. Da jeg leverte han til barnepasserne for natten var han superglad og gledet seg vilt til skolen imorgen når han skulle ha på seg det nye han hadde fått. Men man blir jo litt sentimental også, den lille pojken som bare ville bygge lego og sykle holder på å bli borte jakobine*snufs*
Comment
-
Jeg holder på å sende deg en mail med det video klippet som ernie laget i går kveld med masse BBklipp .. men det tar nok sin tid..Originally posted by Lissabonhehehe ja det er nok sant!
fikk det på mail i dag selv.. hehe mye latter fikk jeg meg
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Åhhh! Det der klarer jeg ikke å tenke på engang, ojojOriginally posted by ErnieJa nå er det ikke lenge før han drar hjem alle kjærestene sine... og da hjelper det ikke med saft og boller når noen er dumme HAHAHAHA
Er VELDIG glad for at saft og boller hjelper fortsatt...
Comment
-
åh håper d funker!Originally posted by jakobineJeg holder på å sende deg en mail med det video klippet som ernie laget i går kveld med masse BBklipp .. men det tar nok sin tid..
fikk det på mail i dag selv.. hehe mye latter fikk jeg meg
Comment

Comment