Nei NÅ skal jeg stikke på jobb iallefall! Hei så lenge!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Flott vi trenger en mann her ...denne tråden har flere blondiner enn BB huset..så det så...Kampen er helt sykt bra...det er ikke ofte vi får se slik fotball..Originally posted by amster®Hehe, er mann ja, for og begynne med det
sorry jeg logget meg på her...og datt helt bortt i kampen av de bedre kampene jeg har sett ! 
Comment
-
åå er du en mann amster.. hmm og jeg som pleier å lukte slik på lang avstand.. heheheOriginally posted by amster®Hehe, er mann ja, for og begynne med det
sorry jeg logget meg på her...og datt helt bortt i kampen av de bedre kampene jeg har sett ! 
men velkommen skal du nå være for det.
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Enda godt at du ikke husker nicket mitt hehe Jeg husker veldig godt en historie du fortalte under BB 1 eller 2 (historien handlet om dine "uhell"Originally posted by jakobinejeg tror amster er en dame ? eller
klarer ikke helt og gjennfortelle den nå...men tror det var om en bil eller no...
ps er uvant med og skrive på forum...derfor noe rart, men man venner vel seg til det og
Comment
-
Comment
-
hehe da skal jeg gi deg linken til den sida du kan finne disse historiene igjen på.. hehe om du klikker på linken der, som heter forum historier.. så finner du dem igjen derOriginally posted by amster®Enda godt at du ikke husker nicket mitt hehe Jeg husker veldig godt en historie du fortalte under BB 1 eller 2 (historien handlet om dine "uhell"
klarer ikke helt og gjennfortelle den nå...men tror det var om en bil eller no...
ps er uvant med og skrive på forum...derfor noe rart, men man venner vel seg til det og
du skjønner jeg tok vare på hele tråen
http://home.no.net/uhops/Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Se der jaOriginally posted by jakobinehehe da skal jeg gi deg linken til den sida du kan finne disse historiene igjen på.. hehe om du klikker på linken der, som heter forum historier.. så finner du dem igjen der
du skjønner jeg tok vare på hele tråen
http://home.no.net/uhops/
der har jeg vært førut hehe, men leenge siden, Jeg hadde rett der
Men nå er 2. omgang igang....
Comment
-
men nå får jeg finne sykkeln frem og regndressen og sykle en tur til min venninne .. jaja jeg har nå vin med meg,, i ryggsekken hehe ha en fin kveld.. og jeg er nok ikke sen.. jeg er for gammel til dette jeg.. hahaha storeOriginally posted by Erniejepp KJEMPE god...hahahaha
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Tandemsykkel er tingenOriginally posted by jakobinemen nå får jeg finne sykkeln frem og regndressen og sykle en tur til min venninne .. jaja jeg har nå vin med meg,, i ryggsekken hehe ha en fin kveld.. og jeg er nok ikke sen.. jeg er for gammel til dette jeg.. hahaha store
Må si jeg er spent på tilbaketuren hehe,
Comment

Comment