Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jepp da var England videre...kl 2055 kommer dagens toppkamp..med trøkk og finness Portugal-Nederland... ..Kommentatorer Ernie og Samuel Hahahahaha
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      Jepp da var England videre...kl 2055 kommer dagens toppkamp..med trøkk og finness Portugal-Nederland... ..Kommentatorer Ernie og Samuel Hahahahaha
      jeg fikk bare se andre omgang jeg , var ute for å sykle meg en tur, og så syklet jeg for langt, og endte i sentrum.. og da kjøpte jeg meg kinamat med meg, og glemte hele kampen til jeg kom hjem.. og fikk se andre omgang da.. hehe
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
        jeg fikk bare se andre omgang jeg , var ute for å sykle meg en tur, og så syklet jeg for langt, og endte i sentrum.. og da kjøpte jeg meg kinamat med meg, og glemte hele kampen til jeg kom hjem.. og fikk se andre omgang da.. hehe
        Ahhh kina mat hadde vert godt...hmm jeg stikker ut på kjøkkenet en stund...

Comment

Ahhh kina mat hadde vert godt...hmm jeg stikker ut på kjøkkenet en stund...
          det var faktisk godt.. hmm har du kinaresturang på kjøkkenet ditt du ernie ??? hehehe
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

det var faktisk godt.. hmm har du kinaresturang på kjøkkenet ditt du ernie ??? hehehe
            Jepp nå er jeg straks ferdig med scampi og chop suey..........

Comment

Jepp nå er jeg straks ferdig med scampi og chop suey..........
              åå scampi e såååå godt.. fy fikk vann i munnen her jeg nå *sikle*
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

åå scampi e såååå godt.. fy fikk vann i munnen her jeg nå *sikle*
                Jepp kjempe goe ..hehe og det var litt sterkt hehe må være forsiktig med lighteren hehehe

Comment

Jepp kjempe goe ..hehe og det var litt sterkt hehe må være forsiktig med lighteren hehehe
                  å? hva er det du har krydret med da ernie? hehe passe deg for flammene i sterarinlysa og du.. ikke pust på dem.. hehe
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

• nå er jeg klar for et fyrverkeri av en fotballkamp....yiiiiiipyyyyyy

Comment

nå er jeg klar for et fyrverkeri av en fotballkamp....yiiiiiipyyyyyy
                      ja du har hele 15 minutter på deg til å stable puter i nakken og megafonen ved siden av deg.. og bena på bordet og øllet i handa
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

ja du har hele 15 minutter på deg til å stable puter i nakken og megafonen ved siden av deg.. og bena på bordet og øllet i handa
                        Har byttet ut øllen med kaffi...men ellers ..hmm stemmer dette bra..har krøpet het opp i kroken på sofaen og puter megafon..tastatur og mus er på plass...

Comment

Har byttet ut øllen med kaffi...men ellers ..hmm stemmer dette bra..har krøpet het opp i kroken på sofaen og puter megafon..tastatur og mus er på plass...
                          hehe ser det for meg.. ja da vil jeg si du er helt klar
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jepp dette kommer til å bli krig ...wheeee jeg hopper av forventning...

Comment

• yeeeeeeeess 1 0 til portugal ....

Comment

Jepp dette kommer til å bli krig ...wheeee jeg hopper av forventning...
                                åå glemte å spørre .. hehe er det Portugal vi holder med i kveld ??
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X