Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Ja jeg satt og så på det der og jeg er nå sikker på at skaden ikke var så stor, men jeg kan jo ta feil, selvfølgelig. Men han hadde jo et kutt som sikkert må sys, mye blod blir det av sånt,så det ser veldig dramatisk ut. Men det spørs jo hvor stivt og smertefullt det blir imorgen da, det kan jo være potensielt katastrofalt for dette årets Tour de France da.Originally posted by ErnieDe leder da serien da
men Hushovd er en skikkelig viking så han kommer tilbake...
:kastkyss:
Comment
-
Smerter er vel en vanesak for de gutta der tenker jeg..har du prøvd å sitte på et slikt sykkelsete en timeOriginally posted by LissabonJa jeg satt og så på det der og jeg er nå sikker på at skaden ikke var så stor, men jeg kan jo ta feil, selvfølgelig. Men han hadde jo et kutt som sikkert må sys, mye blod blir det av sånt,så det ser veldig dramatisk ut. Men det spørs jo hvor stivt og smertefullt det blir imorgen da, det kan jo være potensielt katastrofalt for dette årets Tour de France da.
...hehehe Det er kanskje litt verre for gutter da men alikevel HAHAHAHA
Comment
-
Hmm,jeg må si den artikkelen var ullen angående hva som egentlig hadde hendt, de vet ikke det enda da kanskje, men kaster dem ut likevel, hmm...Originally posted by Ernie:kastkyss:
Comment
-
Sikkert derfor Armstrong gjorde det så bra da, han har jo fått operert bort sentrale deler der nede heheOriginally posted by ErnieSmerter er vel en vanesak for de gutta der tenker jeg..har du prøvd å sitte på et slikt sykkelsete en time
...hehehe Det er kanskje litt verre for gutter da men alikevel HAHAHAHA
Comment
-
Comment
-
Basically, what happened last night (or in the early hours of this morning) the HMs were stuffing around in the bedroom. It got extremely out of line however when John held Camilla in place on one of the beds and Ashley slapped her with his penis. They were both called into the Diary Room this afternoon and the above notice has now appeared on the official site.Originally posted by Lissabonhehehe ja jeg vet ikke hvor strenge de er i australia jeg, kanskje Sverige/Norge er slappere med regelverket.
Comment
-
Hehehe jaja, hva skal man si til det, things that make you go hmm...Originally posted by ErnieBasically, what happened last night (or in the early hours of this morning) the HMs were stuffing around in the bedroom. It got extremely out of line however when John held Camilla in place on one of the beds and Ashley slapped her with his penis. They were both called into the Diary Room this afternoon and the above notice has now appeared on the official site.
Comment
-
Comment
-
Comment

Comment