Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Big Brother Australia ..har problemer ..hmmm

http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/...s?artid=121755
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
      De leder da serien da men Hushovd er en skikkelig viking så han kommer tilbake...
      Ja jeg satt og så på det der og jeg er nå sikker på at skaden ikke var så stor, men jeg kan jo ta feil, selvfølgelig. Men han hadde jo et kutt som sikkert må sys, mye blod blir det av sånt,så det ser veldig dramatisk ut. Men det spørs jo hvor stivt og smertefullt det blir imorgen da, det kan jo være potensielt katastrofalt for dette årets Tour de France da.
      :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
        Ja jeg satt og så på det der og jeg er nå sikker på at skaden ikke var så stor, men jeg kan jo ta feil, selvfølgelig. Men han hadde jo et kutt som sikkert må sys, mye blod blir det av sånt,så det ser veldig dramatisk ut. Men det spørs jo hvor stivt og smertefullt det blir imorgen da, det kan jo være potensielt katastrofalt for dette årets Tour de France da.
        Smerter er vel en vanesak for de gutta der tenker jeg..har du prøvd å sitte på et slikt sykkelsete en time ...hehehe Det er kanskje litt verre for gutter da men alikevel HAHAHAHA

Comment

Big Brother Australia ..har problemer ..hmmm

http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/...s?artid=121755
          Hmm,jeg må si den artikkelen var ullen angående hva som egentlig hadde hendt, de vet ikke det enda da kanskje, men kaster dem ut likevel, hmm...

Comment

Smerter er vel en vanesak for de gutta der tenker jeg..har du prøvd å sitte på et slikt sykkelsete en time ...hehehe Det er kanskje litt verre for gutter da men alikevel HAHAHAHA
            Sikkert derfor Armstrong gjorde det så bra da, han har jo fått operert bort sentrale deler der nede hehe

Comment

Hmm,jeg må si den artikkelen var ullen angående hva som egentlig hadde hendt, de vet ikke det enda da kanskje, men kaster dem ut likevel, hmm...
              Ja men det hørtes verre ut enn "godis" i rompe sprekken da... HAHAHA

Comment

Ja men det hørtes verre ut enn "godis" i rompe sprekken da... HAHAHA
                hehehe ja jeg vet ikke hvor strenge de er i australia jeg, kanskje Sverige/Norge er slappere med regelverket.

Comment

hehehe ja jeg vet ikke hvor strenge de er i australia jeg, kanskje Sverige/Norge er slappere med regelverket.
                  Basically, what happened last night (or in the early hours of this morning) the HMs were stuffing around in the bedroom. It got extremely out of line however when John held Camilla in place on one of the beds and Ashley slapped her with his penis. They were both called into the Diary Room this afternoon and the above notice has now appeared on the official site.

Comment

Basically, what happened last night (or in the early hours of this morning) the HMs were stuffing around in the bedroom. It got extremely out of line however when John held Camilla in place on one of the beds and Ashley slapped her with his penis. They were both called into the Diary Room this afternoon and the above notice has now appeared on the official site.
                    Hehehe jaja, hva skal man si til det, things that make you go hmm...

Comment

Hehehe jaja, hva skal man si til det, things that make you go hmm...
                      HAHAHA han må ha hatt en gedigen Penis han derre Ashley..siden de reagerer sånn...hehehe Leste på web siden at "Camilla loved it" hehe

Comment

• Hun Camilla blir kjent som "slapped in the face with penis-Camilla"

Comment

• Og Ashley blir kjent som "the penis-slapping Ashley"

Comment

HAHAHA han må ha hatt en gedigen Penis han derre Ashley..siden de reagerer sånn...hehehe Leste på web siden at "Camilla loved it" hehe
                            Ja skulle tro det hehehe

Comment

Hun Camilla blir kjent som "slapped in the face with penis-Camilla"
                              HAHAHA ja det er noe annet enn den på irc... "slapped around with a large trout"...hehe kanskje den får en omskrivning nå etter 14 år

Comment

HAHAHA ja det er noe annet enn den på irc... "slapped around with a large trout"...hehe kanskje den får en omskrivning nå etter 14 år
                                Å,hehe jeg har visst ikke fått med meg det , hmm..

Comment

Working...
                                X