Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jaha, da skal jeg kaste meg rundt og støvsuge leiligheten før jeg må på jobb igjen, kommer innom fra jobb ikveld om jeg får noen stille stunder, snx senere
    :kastkyss:

Comment

• hehe nå har jeg og testet å lagt opp et klipp som jeg syntes var morsomt.. hehehe

http://www.youtube.com/watch?v=hYRVkrx2RY0
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lissabon
        Jaha, da skal jeg kaste meg rundt og støvsuge leiligheten før jeg må på jobb igjen, kommer innom fra jobb ikveld om jeg får noen stille stunder, snx senere
        snakkes senere
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
          Så du skal begynne ferien med et smell altså ? Det virker nå på meg som du har god flaks Ernie.. så sola vil nok skinne på deg uansett hva og hvor du er eller gjør
          HAHAHA solen skinne på meg hmm nå gikk jeg ut i solen en time ..men hvor ble den av om jeg tør spørre..jaja da blir det sittups, mage dans og sykling i kveld ...ingen solig..hahaha
          Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
            HAHAHA solen skinne på meg hmm nå gikk jeg ut i solen en time ..men hvor ble den av om jeg tør spørre..jaja da blir det sittups, mage dans og sykling i kveld ...ingen solig..hahaha
            å har hun forsvunnet fra deg og nå ?? hmm her har det sluttet å regne.. men sola er ikke fremme enda jeg har mer tro på magadansen din enn sittups
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

å har hun forsvunnet fra deg og nå ?? hmm her har det sluttet å regne.. men sola er ikke fremme enda jeg har mer tro på magadansen din enn sittups
              Hehe ja du har vel det ....pling plong swoshj swosshj Hahaha Nei i kveld blir det hardkjør på treningsenteret i stuen min..HAHAHA vekter og romaskin og sykkel skal tynes det remmer og tøy kan holde...

Comment

Hehe ja du har vel det ....pling plong swoshj swosshj Hahaha Nei i kveld blir det hardkjør på treningsenteret i stuen min..HAHAHA vekter og romaskin og sykkel skal tynes det remmer og tøy kan holde...
                Hvorfor ikke starte med en jogge tur, får opp forbrenningen spis kun salat.. og så trim på dem andre greia dine.. hehe
                hvor mange kg har du gått ned den siste tiden Ernie ? du har jo trimmet en del nå dem siste ukene
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• og der frøs min pc igjen den snorken..
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hvorfor ikke starte med en jogge tur, får opp forbrenningen spis kun salat.. og så trim på dem andre greia dine.. hehe
                    hvor mange kg har du gått ned den siste tiden Ernie ? du har jo trimmet en del nå dem siste ukene
                    Jeg sliter med det 5 kiloet hehehe...men det er ikke vekt tapet jeg egentlig er ute etter omfordeling på muskler og fett kanskje hahaha Nei ikke jogging i varmen takk....jeg har jo min lille fjell tur hver dag da...før jeg begynner å trene..

Comment

Jeg sliter med det 5 kiloet hehehe...men det er ikke vekt tapet jeg egentlig er ute etter omfordeling på muskler og fett kanskje hahaha Nei ikke jogging i varmen takk....jeg har jo min lille fjell tur hver dag da...før jeg begynner å trene..
                      5 kg er jo kjempebra da Ernie.. jeg er stolt av deg ja jogging blir nok for varmt i denne varmen.. enig i det. men den fjellturen høres jo bra ut.. stå på du.. gjør oss stolte
                      Eller best, gjør deg selv stolt hehe
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jeg må kjøpe meg en ny fiskestang i dag jeg, min gamle er ødlagt.. hmm
                        Jeg hadde tenkt meg ned til sjøen og hive litt, for se om jeg kunne få noe, så da må jeg jo ha ei fiskestang da..
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

5 kg er jo kjempebra da Ernie.. jeg er stolt av deg ja jogging blir nok for varmt i denne varmen.. enig i det. men den fjellturen høres jo bra ut.. stå på du.. gjør oss stolte
                          Eller best, gjør deg selv stolt hehe
                          Jada jeg gjør det jeg kan ..hahahaha det har blitt for mye online og tv denne våren og lite fysisk aktivitet på jobb og da blir det slik ...egentlig ikke noe å være stolt av ..hmmm regner det hos dere ...da har vel vi også snart det regnværet da...samt torden og lyn...

Håper samuel & Co har fint vær da

Comment

Jada jeg gjør det jeg kan ..hahahaha det har blitt for mye online og tv denne våren og lite fysisk aktivitet på jobb og da blir det slik ...egentlig ikke noe å være stolt av ..hmmm regner det hos dere ...da har vel vi også snart det regnværet da...samt torden og lyn...

Håper samuel & Co har fint vær da
                            nei jeg skev jo det tidligere, at det regner ikke lengre her.. men sola er ikke kommet frem enda.. men det er gruelig varmt. Ja får håpe Samuel og dem har det fint, og fint vær.. men dem har bare meldt fint vær over alt i Sverige, så jeg regner med dem har sol og fint vær
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Nei jeg får stikke å se om jeg finner meg en fiskestang jeg Ernie.. ha en fin trenings kveld du da.. snakkes
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Samuel som gästbartender på http://www.seven.se i Uppsala 5/7. Danne var med på ett hörn oxå

Finns även en film på deras besök:
                                http://www.seven.se/movies/default.asp? movie={E1EA323E-8180-46B1-AC1A-6F2DA771A712}

Attached Files

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

Working...
                                X