Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heyy! Godnatt i Samuels fanklubb!
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by BigSister
      Samuel som gästbartender på http://www.seven.se i Uppsala 5/7. Danne var med på ett hörn oxå

Finns även en film på deras besök:
      http://www.seven.se/movies/default.asp? movie={E1EA323E-8180-46B1-AC1A-6F2DA771A712}

Så coolt! Takk Big Sister

Comment

• Big Sister Tusen takk
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• God Morgen alle Samuel venner !

Nå sitter jeg på jobben og koser meg med I-Pod'en på halv guffe...Ute regner det musk regn og er litt lummert.
          Jeg er havnet i ferie modus ....et slikt modus man bare bare drømmer man er et annet sted enn der man virkelig er.

Jeg skal ikke gjøre stort her på jobb i dag ...egentlig burde man ha fri dagen før og dagen etter ferie..HAHAHA

Man kan ikke klage når man tenker på alle de stakkers arbeidledige...Hilser erbødigst til dem

Samuel er på tur med Britt og sin datter ..denne uken så det blir vel stille fra ham ...Håper de har det nydelig fint på turen sin.

Ja da lener jeg meg tilbake i godstolen på kontoret og drikke min andre kopp kaffe..og drømmer videre

Jeg ønsker dere alle en nydelig deilig sommer dag
          Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Hmm ja da var halve dagen borte Nå er det Lunsj og fremdeles har ingen Samuel venner stått opp..hmm...party folk sover vel lenge om morningen kor dåkker fester folkens!! ....Kl er halv 12 ....Opp og hopp

Comment

• Originally posted by Ernie
              God Morgen alle Samuel venner !

Nå sitter jeg på jobben og koser meg med I-Pod'en på halv guffe...Ute regner det musk regn og er litt lummert.
              Jeg er havnet i ferie modus ....et slikt modus man bare bare drømmer man er et annet sted enn der man virkelig er.

Jeg skal ikke gjøre stort her på jobb i dag ...egentlig burde man ha fri dagen før og dagen etter ferie..HAHAHA

Man kan ikke klage når man tenker på alle de stakkers arbeidledige...Hilser erbødigst til dem

Samuel er på tur med Britt og sin datter ..denne uken så det blir vel stille fra ham ...Håper de har det nydelig fint på turen sin.

Ja da lener jeg meg tilbake i godstolen på kontoret og drikke min andre kopp kaffe..og drømmer videre

Jeg ønsker dere alle en nydelig deilig sommer dag
              Nydelig skrevet Ernie Jeg misunner ditt ferie modus, for den følesen der er deilig om der er sol eller regn.. Men du vet at ferie = slappe av og ha det gøy og få krefter igjen ? Håper på fint vær for deg i din ferie tid Ernie..
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                Nydelig skrevet Ernie Jeg misunner ditt ferie modus, for den følesen der er deilig om der er sol eller regn.. Men du vet at ferie = slappe av og ha det gøy og få krefter igjen ? Håper på fint vær for deg i din ferie tid Ernie..
                Hurra! endelig en som har våknet...Jeg kan egenlig bare gå hjem...men jeg er alene på IT -Avdelingen i dag...og går jeg hjem .. ja da skjer det sikkert noe

I-Pod en spiller sommer hits og jeg ser ut på sommer været.. et nydelig regnvær som faller nedover Løvstakk skogen som jeg ser fra kontor vinduet mitt..På fortauet ser jeg en haug med stressete fruer med barn som henger som hunder på slep.. disse merkelige flokk dyrene er på vei til butikker for kjøpe inn grill dresser til familiens overhode som igjen sitter på jobben og diskuterer sykkling og fotball vm...

Hmm nei nå trenger jeg ferie og det tar jeg snart..hahaha

Comment

• For de som ikke vet det så er det Nøyaktig 762 days 11 hours 58 minutes 11 seconds til Olympiske leker begynner i Beijing i China...HAHAHA jeg klikker snart..

Comment

• Endelig har jeg fått bekreftelse på at jeg er normal DET er bedre å elske Rumper ...ikke pupper http://www.propaganda-as.no/php/art.php?id=309578 HAHAHAHAHA Den satt tenker jeg!

Comment

• Har du lyst til å le litt ? http://www2.bt.no/multimedia/tvh/tvh.asx?pid=2181 Fra min kjære hjem by

Comment

• Ja dette blir siste innlegg i serien ...Ernie venter på ferien!

er Det FERIE !

Comment

Har du lyst til å le litt ? http://www2.bt.no/multimedia/tvh/tvh.asx?pid=2181 Fra min kjære hjem by
                          hehehe dem har jo humor i din by Ernie
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Endelig har jeg fått bekreftelse på at jeg er normal DET er bedre å elske Rumper ...ikke pupper http://www.propaganda-as.no/php/art.php?id=309578 HAHAHAHAHA Den satt tenker jeg!
                            Ja fy og fysj, ikke noe boobs takk, men rumpe: oh yeah!

Comment

• Originally posted by jakobine
                              hehehe dem har jo humor i din by Ernie
                              Visste ikke at de var så ville etter å lure hverandre der hehe

Comment

Ja dette blir siste innlegg i serien ...Ernie venter på ferien!

er Det FERIE !

Hehe ha en fin ferie da!

Comment

Working...
                                X