Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Samuel sin fanklubb

Originally posted by Ernie
    Nei jeg har ikke noen bilder av dem desverre...men jeg kan jo ta et hehehehe men nå skal jeg ta meg en liten kvelds tur ned på kaien ... kaste et par kast med fiske stangen i solnedgangen ...
    kast et par kast for meg og du Ernie .. så kansje du får napp hehehehe kos deg
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Originally posted by jakobine
      kast et par kast for meg og du Ernie .. så kansje du får napp hehehehe kos deg
      Det ble så sykt mørkt....jeg fikk en haug med makrell...usj hehehehe
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Det ble så sykt mørkt....jeg fikk en haug med makrell...usj hehehehe
        usj?? makrell er jo kjempegodt.. jeg skal selv ha stekt makrell i mårra så det så hehe
        Ja blir mørkt fort nå, så godt du kom deg hjem før du hadde snoflet på sjøen
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

usj?? makrell er jo kjempegodt.. jeg skal selv ha stekt makrell i mårra så det så hehe
          Ja blir mørkt fort nå, så godt du kom deg hjem før du hadde snoflet på sjøen
          ja makrell er ok mat ...men ikke hver dag da

Comment

Nå skal jeg pittle meg selv til køys....Ha en riktig god Sommer natt da alle ...hmmm eller alle og alle hehehe vi er vist alene her ... hmm har vi blitt så kjedelige hehe

Comment

Her sitter jeg på kontoret og ser ut på en skyfri blå himmel. ..Dette blir den varmeste dagen så langt i år.. garantert..hmmm den som bare hadde hatt fri hmm...Hva kan jeg finne på som får dagen til å gå litt fortere slik at jeg kan komme meg hjem til solstolen og en kald pils ? .....Uansett kos dere alle ...sol eller regn ...livet er deilig...

Comment

Her sitter jeg på kontoret og ser ut på en skyfri blå himmel. ..Dette blir den varmeste dagen så langt i år.. garantert..hmmm den som bare hadde hatt fri hmm...Hva kan jeg finne på som får dagen til å gå litt fortere slik at jeg kan komme meg hjem til solstolen og en kald pils ? .....Uansett kos dere alle ...sol eller regn ...livet er deilig...
                Hei på deg Ernie og alle andre i fanklubbtråen
                Her kan du lese om hvor godt Mandal gjorde det i Juli mnd. Og hvor godt Sjøsanden gjorde det
                http://www.lindesnes-avis.no/nyhet.asp?id=19897

Her er der mange bilder fra Sjøsanden feriesenter (plassen vi var på)
                http://www.sjosanden-feriesenter.no/
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ni råkar inte ha ett stort isberg stående nånstans som ni kan skicka?
                  -

Comment

Originally posted by TMM
                    Ni råkar inte ha ett stort isberg stående nånstans som ni kan skicka?
                    Har du det så varmt TMM ? hehe stakkar deg
                    Jeg har kun iskuber i min frys, og dem spises fort opp her
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Har du det så varmt TMM ? hehe stakkar deg
                      Jeg har kun iskuber i min frys, og dem spises fort opp her
                      Okej, idag var det inte riktigt lika farligt som när var 39 grader i solen - idag är det ju bara 34. Fast det är på god väg och det finns folk i området som haft ännu värre, på sina balkonger. Mellan 40-65 grader har jag hört talas om.
                      Attached Files
                      -

Comment

... och nästan lika varmt inne ...
                        Attached Files
                        -

Comment

Herregud jeg er så glad at denne dagen er snart over 1/2 timen igjen...har flyttet mitt kontor inn på datarommet i dag og der er det to svære vifter og kjøle annlegg og det holder ca 10 grader så det er deilig .....når jeg går ut derfra er det som å komme til syden midt vinters...hehehe

Nå skal jeg hjem og finne fiske stangen og et svalbelg og litt vind ...det har kommet noen skyer her nå heldigvis så tempen synker litt...

Det fine med fellesferie er at vi som jobber kommer fortere hjem ingen rush trafikk ..i går brukte jeg 15 minutter på en tur jeg vanlig vis bruker 45 minutter på.... Jippy ...kan ikke det bare være slik hele tiden...tre uker på jobb og tre uker fri hahaha Da hadde alle fått jobb hehehe

Comment

Herregud jeg er så glad at denne dagen er snart over 1/2 timen igjen...har flyttet mitt kontor inn på datarommet i dag og der er det to svære vifter og kjøle annlegg og det holder ca 10 grader så det er deilig .....når jeg går ut derfra er det som å komme til syden midt vinters...hehehe

Nå skal jeg hjem og finne fiske stangen og et svalbelg og litt vind ...det har kommet noen skyer her nå heldigvis så tempen synker litt...

Det fine med fellesferie er at vi som jobber kommer fortere hjem ingen rush trafikk ..i går brukte jeg 15 minutter på en tur jeg vanlig vis bruker 45 minutter på.... Jippy ...kan ikke det bare være slik hele tiden...tre uker på jobb og tre uker fri hahaha Da hadde alle fått jobb hehehe
                            Håper du finner deg et fint svalberg, og få mye fisk og at sola skinner på deg Ernie Her skinner ikke sola så mye i dag, men varmt og fint er det, og lukter godt etter noen regnbyer som var i natt
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Velkommen til Norge og .......

Håper du vil trives. Du må skaffe deg en pc, så vi hører fra deg.

Comment

Hei hei i klubben. Idag er jeg i bedre shape enn igår, men magen krangler litt enda. Håper dere får en fin kveld
                                :kastkyss:

Comment

Working...
                                X