Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Samuel sin fanklubb

Originally posted by Ernie
    Hei!
    HURRA DET ER HELG !!!!

Jeg har hatt det fryktelig travel etter jeg kom fra ferie og i går skulle jeg ta meg en lang avslappende sykkeltur etter jeg hadde sykklet i et par timer pungterte jeg på bakhjulet og måtte leie sykkelen hjem...Jeg hadde ikke mobil eller penger kun en vannflaske ..jeg gikk i nesten fem timer for å komme hjem igjen hmmm er ikke det trening så vet ikke jeg
    PS har gangsperr i hver eneste muskel jeg har i kroppen ....så i dag skal jeg sitte rolig her på kontoret...

LITT FREDAGS MORRO

Dette skjedde med meg på en stor parkerings plass og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også!

Slik virker svindelnummeret:
    To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres.
    Det er umulig å ikke se på, spesielt i denne varmen, og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet. Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord.
    Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din.
    Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen to ganger fredag.

Så pass på!
    Først: når man skal legge ut på lang tur på en reser sykkel Ernie.. så er det normalt å ta med ekstra slange til hjulet, mobil, og penger Men ellers så har jeg veldig vondt av deg

Så til den fredagsmorroa de. Det er da bra at det nesten er kun menn som blir svindlet da
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Om noen trenger litt jobb motivasjon eller kun litt motivasjon gjør som jeg har skrevet under her

Hvis du trenger litt motivasjon, bytt ut ditt.navn med ditt eget i adressen under, skru på lyd og besøk siden.

Resten av dagen kommer du til å jobbe på høygir!
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hei!
        HURRA DET ER HELG !!!!

Jeg har hatt det fryktelig travel etter jeg kom fra ferie og i går skulle jeg ta meg en lang avslappende sykkeltur etter jeg hadde sykklet i et par timer pungterte jeg på bakhjulet og måtte leie sykkelen hjem...Jeg hadde ikke mobil eller penger kun en vannflaske ..jeg gikk i nesten fem timer for å komme hjem igjen hmmm er ikke det trening så vet ikke jeg
        PS har gangsperr i hver eneste muskel jeg har i kroppen ....så i dag skal jeg sitte rolig her på kontoret...

LITT FREDAGS MORRO

Dette skjedde med meg på en stor parkerings plass og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også!

Slik virker svindelnummeret:
        To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres.
        Det er umulig å ikke se på, spesielt i denne varmen, og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet. Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord.
        Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din.
        Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen to ganger fredag.

Så pass på!
        Hehe som du holder på å trene da, pass på, om du blir for stiv i muskulaturen kan du bli som en stålfjær som bare hopper rundt omkring. det har jeg hørt.
        :kastkyss:

Comment

Originally posted by jakobine
          Om noen trenger litt jobb motivasjon eller kun litt motivasjon gjør som jeg har skrevet under her

Hvis du trenger litt motivasjon, bytt ut ditt.navn med ditt eget i adressen under, skru på lyd og besøk siden.

http://ditt.navn.youaremighty.com/

Takk , det var ganske deilig faktisk Ha en fin dag i klubben, idag skal jeg klare å komme meg på stranda en tur faktisk, det er nydelig vær. Vi snakkes

Comment

hmm Hva er Ola Flyttdagen ?
            Jeg reiser til haugesund i helgen og undersøker .. Kanskje det er et party ...hehehehe
            Ekte lidenskap har ET navn

Comment

hmm Hva er Ola Flyttdagen ?
              Jeg reiser til haugesund i helgen og undersøker .. Kanskje det er et party ...hehehehe
              hmmm.....

Comment

Hehe nå er jeg i haugesund og har funnet ut følgende :

Før broen til risøyne kom var det en skyssbåt som gikk dit og den var det en kar som het Ola Flytt som drev nå er båten vekke og man har selfølgelig anledning til å "feire" dette en gang i året ...og kan noe feires som sild og jass, så gjøres dette i haugesund, en by i mitt hjerte....pluss her bor jakobine hehehe ..... hun kan feire hun hahahahahahaha party party party
                Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Hehe nå er jeg i haugesund og har funnet ut følgende :

Før broen til risøyne kom var det en skyssbåt som gikk dit og den var det en kar som het Ola Flytt som drev nå er båten vekke og man har selfølgelig anledning til å "feire" dette en gang i året ...og kan noe feires som sild og jass, så gjøres dette i haugesund, en by i mitt hjerte....pluss her bor jakobine hehehe ..... hun kan feire hun hahahahahahaha party party party
                  Party...Bah! Er lett for deg å si som ikke sitter fastspikret her uten barnevakt, men det kan hende det ordner seg imorgen og da kommer jeg meg kanskje ut en tur på kveldstid jeg også

Comment

Originally posted by jakobine

http://ditt.navn.youaremighty.com/

Hej, hej i klubben Hoppas det är bra med er alla. Jag har varit utan dator i juli så har inte hängt med här.

Jakobine det där var ju hur coolt som helst

Comment

Lissabon, nu har jag tagit mig friheten att posta länkar till dina filmer i Jessicas fanclub också

Comment

Originally posted by Ronja
                        Lissabon, nu har jag tagit mig friheten att posta länkar till dina filmer i Jessicas fanclub också
                        Ja det bare trivelig selv har jeg ikke brydd meg om å registrere meg der, og da kommer man vel ikke inn på det forumet, men for meg er det jo bra å få så mange wiews som mulig på det jeg har lagt inn.
                        Attached Files
                        Last edited by Lissabon; 2006-08-05, 11:43.

Comment

Ha en fortsatt fin helg alle som titter inn her, ikveld blir det en tur på bar med en venninde. Tror det blir bra med en vennindeprat akkompagnert av en barkrakk og et glass, eller tre....

Comment

Hei igjen, det ble en av årets mest heftige nattklubbturer, ojoj, man har jo vært en smule redusert etter det der, men nå begynner jeg å komme meg igjen. Ha en fin dag alle som skulle komme til å stikke innom

Comment

Originally posted by Lissabon View Post
                              Hei igjen, det ble en av årets mest heftige nattklubbturer, ojoj, man har jo vært en smule redusert etter det der, men nå begynner jeg å komme meg igjen. Ha en fin dag alle som skulle komme til å stikke innom
                              Så kjekt å høre at du hadde en topp kveld ute på lørdag Lissabon
                              Jeg er ganske så redusert etter en fin, men med party helg jeg og Lissabon.. Men kjekt var det
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Har dere duttet i do hele gjengen her inne eller ?? hehe
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X