Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Samuel sin fanklubb

Originally posted by jakobine View Post
    Nei det var nok ikke helt den rette medisinen for han det nei.. huff .

Og hun Britney, var jo mer forvirra enn meg på en god dag jo.. hahahaha ¨jeg trudde ikke det gikk ann jeg.. hahaha
    huh huh huh...????!!!er visst hennes yndlingsuttrykk nå vet jeg jo faktisk at det fins dop som gjør at kjeven kjennes stiv ut og at det å klø seg blir ekstra deilig, men det blir vel spekulert nok i om hun hadde fått noe i seg eller ikke.
    Jaja, nå er jeg tilbake ifra Sverigeturen, hadde fint vær og det meste ble vellykket, det er fint å være hjemme igjen. Idag er det bare avslapning som gjelder, etter å ha kjørt og kjørt i hele går. Skal stikke ut en tur, så kommer jeg tilbake og ser til tråden litt
    :kastkyss:

Comment

Originally posted by Lissabon View Post
      huh huh huh...????!!!er visst hennes yndlingsuttrykk nå vet jeg jo faktisk at det fins dop som gjør at kjeven kjennes stiv ut og at det å klø seg blir ekstra deilig, men det blir vel spekulert nok i om hun hadde fått noe i seg eller ikke.
      Jaja, nå er jeg tilbake ifra Sverigeturen, hadde fint vær og det meste ble vellykket, det er fint å være hjemme igjen. Idag er det bare avslapning som gjelder, etter å ha kjørt og kjørt i hele går. Skal stikke ut en tur, så kommer jeg tilbake og ser til tråden litt
      Det er alltid deiligt å være på ferie, men godt å komme hjem og Lissabon. Men jeg må si at jeg syntes ferien min i år var så fin, at å komme hjem var en nedtur. Men livet må jo gå sin gang, kan ikke ha det morro hele tida hehe
      Det har vært nydligt vær her i hele dag, men nå er det overskyet, men såååå varmt, så det begynner vel å regne snart tenker jeg
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Det er alltid deiligt å være på ferie, men godt å komme hjem og Lissabon. Men jeg må si at jeg syntes ferien min i år var så fin, at å komme hjem var en nedtur. Men livet må jo gå sin gang, kan ikke ha det morro hele tida hehe
        Det har vært nydligt vær her i hele dag, men nå er det overskyet, men såååå varmt, så det begynner vel å regne snart tenker jeg
        Her er det også syyykt varmt og klamt .....solen lyser svakt bak noen merkelige skyer...regn ...her ...i Bergen ..hmm Nå tuller du
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Originally posted by Ernie View Post
          Her er det også syyykt varmt og klamt .....solen lyser svakt bak noen merkelige skyer...regn ...her ...i Bergen ..hmm Nå tuller du
          Har ikke begynt å regne enda her da, men det ser usikkert ut hvordan er det med formen din nå Ernie ? har du blitt bedre i hodet ditt nå ? Eller skrangler det enda ?
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Har ikke begynt å regne enda her da, men det ser usikkert ut hvordan er det med formen din nå Ernie ? har du blitt bedre i hodet ditt nå ? Eller skrangler det enda ?

Tja jeg er kommet meg nå men jeg er litt øm enda.

Comment

Tja jeg er kommet meg nå men jeg er litt øm enda.
              Det var bra du e bedre Ernie ikke glem å send meg dem nye bildene du tok i sildajazzen Ernie
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Det var bra du e bedre Ernie ikke glem å send meg dem nye bildene du tok i sildajazzen Ernie
                Neida jeg skal sende de til deg...

Comment

Her var det stille, ha en god natt da
                  :kastkyss:

Comment

Originally posted by Lissabon View Post
                    Her var det stille, ha en god natt da

God natt og sov godt !

Comment

Neida jeg skal sende de til deg...
                      Lage dem litt mindre, pakke dem , og send dem så snart du kan så er du en engel
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Lage dem litt mindre, pakke dem , og send dem så snart du kan så er du en engel
                        Jepp skal gjøre det i morgen...

Comment

Jepp skal gjøre det i morgen...
                          okidokk søten hehe
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

I dag kjørte jeg rundt i byen med veska mi på taket av bilen, jeg skjønte ikke hvorfor folk blinket med lyset til meg og fløytet og viftet med hendene.. jeg trudde bare jeg møtte mange kjente for en gang skyld.. hehe men da jeg skulle inn og handle fant jeg søren ikke veska mi.. og da jeg gikk ut av bilen så stod dem fremdeles på taket gitt.. hehehehe kansje jeg burde tenke på å tømme den litt ?? for den må jo ha vært tung siden den stod på taket hele veien.. hehehe
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

I dag kjørte jeg rundt i byen med veska mi på taket av bilen, jeg skjønte ikke hvorfor folk blinket med lyset til meg og fløytet og viftet med hendene.. jeg trudde bare jeg møtte mange kjente for en gang skyld.. hehe men da jeg skulle inn og handle fant jeg søren ikke veska mi.. og da jeg gikk ut av bilen så stod dem fremdeles på taket gitt.. hehehehe kansje jeg burde tenke på å tømme den litt ?? for den må jo ha vært tung siden den stod på taket hele veien.. hehehe
                              gærning

Comment

gærning
                                phøøø søtt og sjarmerende heter det.. hahahaha foresten så vinka jeg og smilte blidt til alle som vinket og blinket med lysa.. hehehehehe
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X