Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Sv: Samuel sin fanklubb
Okay da så...hmmm hva tror du de tenker om situasjonen da ?..
Nå skal jeg blinke å smile meg til køys
så jeg sier godnatt og sov godt !!!
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
I dag kjørte jeg rundt i byen med veska mi på taket av bilen, jeg skjønte ikke hvorfor folk blinket med lyset til meg og fløytet og viftet med hendene.. jeg trudde bare jeg møtte mange kjente for en gang skyld.. hehe men da jeg skulle inn og handle fant jeg søren ikke veska mi.. og da jeg gikk ut av bilen så stod dem fremdeles på taket gitt.. hehehehe kansje jeg burde tenke på å tømme den litt ?? for den må jo ha vært tung siden den stod på taket hele veien.. hehehe
det var bra at veska var tung da, min veske er reneste survival-kiten, så den hadde nok stått stødig der også
:kastkyss:Comment
-
Jeg kan garantere for at jakobines veske ligner mer et Militært depo enn en håndveske...jeg er sikker på hun har mer greier oppi der enn det større skolekorps klarer å samle sammen til loppemarked....
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
God kveld folkens
her er det et deilig sommerregn utenfor, og masse frisk luft strømmer inn i leiligheten, håper på en fin dag imorgen, så jeg kan få kommet meg ut for å nyte de siste feriedagene, ha en fin kveld
-
Hei hei , litt sent å si god morgen kanskje
starter med litt humor på morgenen,siden Samuels fanklubb nå har lang tradisjon for å være en klubb med mye humor, jeg er stor fan av Robert Gustavsson, og jeg må bare spørre: fins det en bedre komiker i Sverige idag?

Comment