Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Sv: Samuel sin fanklubb
hehehehe men ernie, han har jo et supert kvinnesyn da, han jobber jo tross alt mot kvinnehandel i Europarådet, og da er jo alt bra hahahahaOriginally posted by Ernie View Post
:kastkyss:
Comment
-
Ja her på berget hadde det blitt 6 debatt programmer i beste sende tid....med innledningen ...Har Politikere et skjevt kvinne syn?Originally posted by Lissabon View Posthehehehe men ernie, han har jo et supert kvinnesyn da, han jobber jo tross alt mot kvinnehandel i Europarådet, og da er jo alt bra hahahaha
Ja ja Nå er det Norge-Brasil....Norge har vunnet to og spilt en uavgjort mot dem...Med andre ord har Norge aldri tapt mot brasil
hahahaha Norge leder 1-0 ehh nå er det 1-1
Last edited by Ernie; 2006-08-16, 21:28.
Comment
-
Hehehe jeg så den siste scoringen ja, kom akkurat inn fra en løpetur og der hørte jeg masse ojing fra tv'en.Originally posted by Ernie View PostJa her på berget hadde det blitt 6 debatt programmer i beste sende tid....med innledningen ...Har Politikere et skjevt kvinne syn?
Ja ja Nå er det Norge-Brasil....Norge har vunnet to og spilt en uavgjort mot dem...Med andre ord har Norge aldri tapt mot brasil
hahahaha Norge leder 1-0 ehh nå er det 1-1
Comment
-
Nei, tror nok det er kampen dem oiiier og hoiier forOriginally posted by Ernie View PostLader de opp til film festivalen?
Jeg selv har nett vært å sykklet en lang tur, så nå har jeg trimmet av meg middagen min hehe
PS: filmfestivalen har jeg aldri sett på som noen direkte fest akurat
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Originally posted by jakobine View PostNei, tror nok det er kampen dem oiiier og hoiier for
Jeg selv har nett vært å sykklet en lang tur, så nå har jeg trimmet av meg middagen min hehe
PS: filmfestivalen har jeg aldri sett på som noen direkte fest akurat
Okay nå er det meg som skal ....sykkle men jeg sykkler inne
PS 1-1 Norger er det eneste land Brasil aldri har slått
Comment
-
Egentligt bra gjort av NorgeOriginally posted by Ernie View PostOkay nå er det meg som skal ....sykkle men jeg sykkler inne
PS 1-1 Norger er det eneste land Brasil aldri har slått

Sunnere å sykle ute Ernie, trim, pluss masse frisk luft og masse ting å se på mens du trimmer
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
-
hmmm jeg skjønte ikke helt denne jeg Lissabon hehehe svarte du noen eller svarte du deg selv? forvirret jeg nå..Originally posted by Lissabon View PostJa han er super, jeg er nå ikke en stor fotballfantast, men han blir jeg jammen imponert av
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Hehehehe det var nok et resultat av at jeg skulle svare ernie på hans innlegg ang. Myhre, keeperen på landslaget, men jeg hadde mange jern i ilden samtidig og kom til å sitere feil innlegg hehehe, sånn kan det gåOriginally posted by jakobine View Posthmmm jeg skjønte ikke helt denne jeg Lissabon hehehe svarte du noen eller svarte du deg selv? forvirret jeg nå..
Comment
-
Hej alla
Samuel skrev det här nyss i JRS-gästbok
Från: Admin (samuel JRS) | När: 2006-08-18 15:50:18 | Nr: 600
hej alla glada hur står det till med er.. jag har det ganska bra just nu och har inte tid med så mycket festande har skaffat mig 4 jobb i norge så jag jobbar før fullt. kommer dock en fest næsta vecka som JRS ska dra ivæg på det kommer mer info om den ganska snart ge er till tåls...
Comment

Comment