Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by BigSister
    Önskar er en trevlig helg med lite kort på Danne med temat från pojke till man
    Önskar dig detsamma.... ...Ja det var bra kort på Danne där... ...Saknar våra trissar nu...
    Öl är gott.....

Comment

• Originally posted by vimzet
      Nu är den lagad.........och gör inte ont............så jag får hitta på nåt annat att prata med Danne om när vi träffas...............

Men jag får väl tunghäfta...................
      Va skönt för dig... ...Saknar trissarna lite nu...
      Öl är gott.....

Comment

• Originally posted by Folkis
        Ja, dom var roliga....................
        Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

• Hej Alla

Ja nu har jag inte besökt här på jätte länge, har inte längre någon big brother abstinens verkar som om det gått til ldet normala nu he he.

Hoppas ni alla mår fint, mår fint själv ha en bra kväll.

Comment

• Originally posted by Maria28
            Ja nu har jag inte besökt här på jätte länge, har inte längre någon big brother abstinens verkar som om det gått til ldet normala nu he he.

Heeeej Maria...kul o se dig igen...kom till OT om du vill småsnacka lite allmänt bara...ha en kanonkväll du med

Comment

Det var jätteskoj med trissarna. Men du, nu får du köra med egna trissar istället, du ser ju uppe till höger efter inläggen hur många inlägg du skrivit. Så det går att trissa vidare.

Comment

• Originally posted by Maria28

Hej vännen.
                Det går riktigt bra nu för mig med, abstinensen är inte alls så hög.
                Men du, kom till OT-tråden istället, där pratar vi om allt möjligt. Skoj och mysigt.

Comment

• Originally posted by Sunnyface
                  Hej vännen.
                  Det går riktigt bra nu för mig med, abstinensen är inte alls så hög.
                  Men du, kom till OT-tråden istället, där pratar vi om allt möjligt. Skoj och mysigt.
                  Ja brukar titta in där emellanåt faktiskt fina bilder på Danne man ser runt om i tråden här he he.

Comment

• På tal om bilder så kan man bifoga fler på raken nu...
                    -

Comment

• Originally posted by sjokomania
                      Sier 'go helg' jeg også
                      Sjoko...har du fått in många frågor till Danne?...
                      Öl är gott.....

Comment

• En tonårings möte med Danne

Hittade den här bloggen på lunarstorm av en tjej på 13 år, My_happy_ending, www.lunarstorm.se/My_happy_ending. Hon är från Gotland å är på klassresa till Sthlm å får syn på Danne på McDonalds fredag 2/6-06

"När vi kmr till stklm så får vi åka buss i 50 min till T-centralen .. sen får vi vänta där medan nån av föräldrarna fixade bussbiljetter o sånt.. sen stack vi till en resturang där ingen ville äta.. så typ halva klassen stack till McDonalds.. o medans vi står där o har såååååå tråkigt så säger lollo: andrea.. andrea!! där e danne från Big brother..!
                        JAh: vahh?!
                        Lollo: danne från Bb e där borta!!
                        Jah: var?
                        lollo: där?
                        jah: var?
                        lollo: där!!!!
                        jah: ahh!!!! de e Danne!!!! :

Alla freakar out.. shiit, fattar ni? danne.. typ 2 m ifrån mej!!

vi vill ta bilder.. men vågar inte.. tänk om dom märker.. tänk om dom blir sura?

Danne, hans lillebrorsa, dannes polare, o Per från BB.. går ut o sätter sig vid ett bord o börjar äta..

vi vågar inte göra nått. sen börjar alla ta kort.. när nelly tar kort vänder sig Danne om o kollar på oss.. för nelly har juh blixt så de syns.. ja vågar fan inte ens ta ett kort så Cissi tar ett åt meej..

Men nej de räcker inte..

helt plötsligt pratar aneth i tel mhe sin mamma, vene om de va hon som ringde lr svarade men hon går iaf ut för att prata ifred o alla följer efter.. sen står vi där o fegar o lyssnar på när anneth pratar.. tänk att Danne sitter typ 2 m ifrån mej o äter en hamburgare.. sen helt plötsligt bara går nelly fram till deras bort o ba: Danne, kan ja får ta en bild på dej?

han tittar upp, säger ja eller nåt o gör "sin" min..

sen skyndar hon sig in.. vi står där helt chokade o skrattar lite o e säkert skit röda lr nåt..

sen går vi typ också in.. anneth går fram o ber Dannes polare att ta kort på henne o Danne o Per.. så han gör de.. Sen vill alla andra göra de o lite senare står alla där ute o frågar om han kan ta kort på oss tsm mhe Danne..

Danne: Har ni vart hemma o hämtat era kameror nu? ;P
                        Vi: hahah, neej..
                        Nån: vi e på klass resa.
                        jag: vi kmr från Gotland..
                        Dannes polare: gotland? haha
                        Danne: haha,
                        Dannes polare: säg nått mhe gotlänsk dialekt
                        Danne *Försöker härma gotlänska*: Ska vi gå o klättra på ringmuren? ;P (BigSister skriver: ha ha, en typisk Dannekomentar)

Vi: hahahahaha!!
                        Dannes polare: vf ger ni alla kameror till meej? Dannes brorsa sitter juh här.. han kan också ta kort..

Jag (inte så högt kanske) : men du e närmast..

Sen tar dom bilder vi går in o beställer.. sen sätter vi oss vid ett bord där vi kan se dom kanske okej.. Dom sitter där o skrattar, sen äter som upp.. lämnar sina brickor o går..

Men ja har iaf pratat o nuddat Danne!!

Efter de så kunde inte nelly sluta freaka sig.. hehe.."

Jag frågade tjejen om kort på Danne, varje livstecken på Danne efter BB är guld värd Tipsade hon även om Dannes hemsida
                        Last edited by BigSister; 2006-06-04, 16:23.

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• BB-fest i Sarpsborg 3/6

BB-fest i Sarpsborg 3/6-06

Bild 1:
                          Danne, Mikes kommentar: Danne! Rå kul type

Bild 2:
                          Klas, Mike å Britt. Bakom står någon som heter Fredrik, fast jag tycker det ser ut som Sebastian

Bild 3:
                          Britt,Samuel å Mike

Bild 4:
                          Samuel, Mikes kommentar: Større enn min? tjaaaa.... Skeptisk!!

Bild 5:
                          Samuel

Bild 6:
                          Britt, Samuel å Mike

Bild 7:
                          Muffe med en tjej som heter Tine

Bild 8:
                          Britt å Mike

Bild 9:
                          Britt, Mike å Dennis

Någon från Norge som vet vart man hitta vimmelbilder från Sarpsborg??
                          Attached Files
                          Last edited by BigSister; 2006-06-04, 18:04.

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

Sjoko...har du fått in många frågor till Danne?...
                            Nei, ikke fått inn så mange... Virker som den største interessen har lagt seg. Merker det i gjesteboka på hjemmesiden også. Så det er bare å komme med spørsmål folkens

Danne vant ikke!!!

Comment

• Originally posted by sjokomania
                              Nei, ikke fått inn så mange... Virker som den største interessen har lagt seg. Merker det i gjesteboka på hjemmesiden også. Så det er bare å komme med spørsmål folkens
                              Jag kommer inte på något att fråga om.....det står verklgen still i huvudet på mig.....ska försöka fundera ut något i kväll
                              Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by BigSister
                                Hittade den här bloggen på lunarstorm av en tjej på 13 år, My_happy_ending, www.lunarstorm.se/My_happy_ending. Hon är från Gotland å är på klassresa till Sthlm å får syn på Danne på McDonalds fredag 2/6-06

"När vi kmr till stklm så får vi åka buss i 50 min till T-centralen .. sen får vi vänta där medan nån av föräldrarna fixade bussbiljetter o sånt.. sen stack vi till en resturang där ingen ville äta.. så typ halva klassen stack till McDonalds.. o medans vi står där o har såååååå tråkigt så säger lollo: andrea.. andrea!! där e danne från Big brother..!
                                JAh: vahh?!
                                Lollo: danne från Bb e där borta!!
                                Jah: var?
                                lollo: där?
                                jah: var?
                                lollo: där!!!!
                                jah: ahh!!!! de e Danne!!!! :

Alla freakar out.. shiit, fattar ni? danne.. typ 2 m ifrån mej!!

vi vill ta bilder.. men vågar inte.. tänk om dom märker.. tänk om dom blir sura?

Danne, hans lillebrorsa, dannes polare, o Per från BB.. går ut o sätter sig vid ett bord o börjar äta..

vi vågar inte göra nått. sen börjar alla ta kort.. när nelly tar kort vänder sig Danne om o kollar på oss.. för nelly har juh blixt så de syns.. ja vågar fan inte ens ta ett kort så Cissi tar ett åt meej..

Men nej de räcker inte..

helt plötsligt pratar aneth i tel mhe sin mamma, vene om de va hon som ringde lr svarade men hon går iaf ut för att prata ifred o alla följer efter.. sen står vi där o fegar o lyssnar på när anneth pratar.. tänk att Danne sitter typ 2 m ifrån mej o äter en hamburgare.. sen helt plötsligt bara går nelly fram till deras bort o ba: Danne, kan ja får ta en bild på dej?

han tittar upp, säger ja eller nåt o gör "sin" min..

sen skyndar hon sig in.. vi står där helt chokade o skrattar lite o e säkert skit röda lr nåt..

sen går vi typ också in.. anneth går fram o ber Dannes polare att ta kort på henne o Danne o Per.. så han gör de.. Sen vill alla andra göra de o lite senare står alla där ute o frågar om han kan ta kort på oss tsm mhe Danne..

Danne: Har ni vart hemma o hämtat era kameror nu? ;P
                                Vi: hahah, neej..
                                Nån: vi e på klass resa.
                                jag: vi kmr från Gotland..
                                Dannes polare: gotland? haha
                                Danne: haha,
                                Dannes polare: säg nått mhe gotlänsk dialekt
                                Danne *Försöker härma gotlänska*: Ska vi gå o klättra på ringmuren? ;P (BigSister skriver: ha ha, en typisk Dannekomentar)

Vi: hahahahaha!!
                                Dannes polare: vf ger ni alla kameror till meej? Dannes brorsa sitter juh här.. han kan också ta kort..

Jag (inte så högt kanske) : men du e närmast..

Sen tar dom bilder vi går in o beställer.. sen sätter vi oss vid ett bord där vi kan se dom kanske okej.. Dom sitter där o skrattar, sen äter som upp.. lämnar sina brickor o går..

Men ja har iaf pratat o nuddat Danne!!

Efter de så kunde inte nelly sluta freaka sig.. hehe.."

Jag frågade tjejen om kort på Danne, varje livstecken på Danne efter BB är guld värd Tipsade hon även om Dannes hemsida
                                Dette hadde jo vært en liten historie til blogsiden = )
                                Danne vant ikke!!!

Comment

Working...
                                X