Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sunnyface
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej vännen!!!!!!!!!!
    Åh som jag och vi har saknat dig!!!!!!!!! Jag har mejlat dig, kom ju på att vi inte bytte mejladresser med varandra. Men jag luskade ut din mejl ändå (hint: Dannes fansite.)
    Åh vad underbart att se dig igen! Hoppas du har det bra, och du måste kika in här igen.
    Massor med kramar
    Tjenare Sunny!!!!!!!!
    Har läst ditt mejl och svarat..
    Jag ska kika in här vid senare tillfälle då stormen här hemma har lagt sig och man kan få tid över till sig själv och er alla här!
    Kraaaaaaaaaaaam!!! /Smultron

Comment

• Originally posted by Smultron
      Hallojsan alla Danne-diggare.
      Nu var det länge sedan jag var här.
      Snart så är all förberedelse inför sommaren och barnens examen färdigt och livet återgår till lite mer normalt.. puh.. mycket att förbereda..
      Vilka underbara bilder ni har hittat på Danne-man.. jag har sparat dom alla..
      Sköt om er så hörs vi! Massor med till er alla!
      Hejsan Smultron
      Äntligen tittar du in här. Du är saknad ska du veta. jag blev jätteglad när jag såg att du tittat in här
      Visst är det supersköna bilder på Danne Jag har, precis som du, sparat dom
      Snart blir det lite lugnare på hemmaplan för dig. Skolan slut och sommaren som kommer med stormsteg. Hoppas du har tid att njuta av den.
      Må så gott tills vi hörs nästa gång
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Catinka
        Hejsan Smultron
        Äntligen tittar du in här. Du är saknad ska du veta. jag blev jätteglad när jag såg att du tittat in här
        Visst är det supersköna bilder på Danne Jag har, precis som du, sparat dom
        Snart blir det lite lugnare på hemmaplan för dig. Skolan slut och sommaren som kommer med stormsteg. Hoppas du har tid att njuta av den.
        Må så gott tills vi hörs nästa gång
        Hej sötis!
        Saknat dig också..
        Nu så ska det lugna ner sig och jag får tid över till både mig själv och er här i klubben..
        Danne-mappen jag har här hemma är överfylld av underbara bilder!

Ha det så bra så hörs vi när vi hörs.. eller kanske du är här nu.. vem vet.. hur glad skulle jag inte bli då da.. jag avvaktar en stund få se om du dyker upp.. *vink vink* PS! Vilken söt avatar du har.. katten i diskhon .. haha.. Ds!

Comment

• Originally posted by Smultron
          Hej sötis!
          Saknat dig också..
          Nu så ska det lugna ner sig och jag får tid över till både mig själv och er här i klubben..
          Danne-mappen jag har här hemma är överfylld av underbara bilder!

Ha det så bra så hörs vi när vi hörs.. eller kanske du är här nu.. vem vet.. hur glad skulle jag inte bli då da.. jag avvaktar en stund få se om du dyker upp.. *vink vink* PS! Vilken söt avatar du har.. katten i diskhon .. haha.. Ds!
          Nu är jag här Men annars är jag mest i ot numera. går mest in här för att kolla om det kommit in några nya Dannebilder. Och det gör det ganska ofta. Saknar BB jättemycket....hoppas det blir ett nytt nästa år.
          Jag har bytt avatar igen...men den är söt med eller hur?
          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Nu är jag här Men annars är jag mest i ot numera. går mest in här för att kolla om det kommit in några nya Dannebilder. Och det gör det ganska ofta. Saknar BB jättemycket....hoppas det blir ett nytt nästa år.
            Helsöt den där avataren också..
            Jag saknar också BB jättemycke.. jag hoppas också att det blir nästa år!

Comment

• Jag tittar också in i bland för att se vad Danne har för sig. Alltid roligt med nya bilder på honom.

Comment

Jag är också här då och då bara för att se nya fina bilder och info om vår hunk. Annars är det OT som gäller även för mig.
                Jättesöt avatar har du vännen.

Comment

• Originally posted by FiaFidelie
                  Jag tittar också in i bland för att se vad Danne har för sig. Alltid roligt med nya bilder på honom.
                  Hej goa vännen.
                  Kul att se dig här, vi springer ju på varandra nu mest på det andra stället du vet.
                  Visst är de duktiga här på att hitta fina bilder på Danne och annan info. Applåder till dem.

Comment

• Hej alla goa å glada i sommarvärmen Hoppas ni har det bra!

I Dannes gästbok på lunar så skriver en tjej på 15 år, lammelaaa, att hon såg Danne i Valbo, Gävle igår Å sen skrev hon detta i sin blogg: har vart i valbo med sara , Handla avslutnings kläder , O gissa vem vi träffade där dåe ? BIG BROTHER DANNE !!! Shit asso ! han gick in på systemet , har kort på d ;D Heting ;D , aja , hare bra , Pösspöss

Bifogar en bild på Danne rån Slitzfesten som jag inte tror varit synlig här förut
                    Attached Files

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• Originally posted by BigSister
                      Hej alla goa å glada i sommarvärmen Hoppas ni har det bra!

I Dannes gästbok på lunar så skriver en tjej på 15 år, lammelaaa, att hon såg Danne i Valbo, Gävle igår Å sen skrev hon detta i sin blogg: har vart i valbo med sara , Handla avslutnings kläder , O gissa vem vi träffade där dåe ? BIG BROTHER DANNE !!! Shit asso ! han gick in på systemet , har kort på d ;D Heting ;D , aja , hare bra , Pösspöss

Bifogar en bild på Danne rån Slitzfesten som jag inte tror varit synlig här förut
                      Hej vännen.
                      Du är ju outstanding på att hitta info om Danne. Applåder till dig vännen.

Comment

• Bilder som Samuel lagt upp, finns fler på

http://www.jrs-showbiz.se/index.asp?...galleri&kat=13
                        Attached Files

Comment

• Originally posted by Sunnyface
                          Hej vännen.
                          Du är ju outstanding på att hitta info om Danne. Applåder till dig vännen.
                          Tack för det Å tack Ronja för de otroligt fina bilderna på Danne
                          Hittade några fler på Danne på den sidan
                          Attached Files

- min av BB 2006

BB-2005

Comment

Tack för det Å tack Ronja för de otroligt fina bilderna på Danne
                            Hittade några fler på Danne på den sidan
                            Linket siden til fansiten =)
                            Danne vant ikke!!!

Comment

• Originally posted by sjokomania
                              Linket siden til fansiten =)
                              Jättebra! Har Danne besvarat frågorna än?? *nyfiken*

- min av BB 2006

BB-2005

Comment

Jättebra! Har Danne besvarat frågorna än?? *nyfiken*
                                Nei. Jeg skal si ifra når han har gjort d
                                Danne vant ikke!!!

Comment

Working...
                                X