****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Catinka
    F
    • May 2006
    • 4828

Originally posted by snowflake
    Hej Allihop! Är inne en snabbis för jag sitter på jobbet. Ville bara tala om att min dator har fått sig ett spel, vet inte om den har kraschat eller vad som har hänt Skulle vara väldigt tråkigt om vissa saker som jag har i min "lilla burk" skulle vara borta

Sunny! Ha den jättebra helg Och till alla er andra! Ha en riktigt bra helg om vi inte ses på ett tag
    Vad spännande. Vilket spel är det din dator fått? Hoppas det är något kul....
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Millan
      • Nov 2003
      • 19847

Originally posted by Catinka
      Hejsan!
      Det var värst vad alla ska iväg den här helgen. Blir nog rätt tomt här då.
      Själv ska jag vara hemma ikväll, men i morgon bär det iväg . så då är jag inte hemma förrän på söndag kväll. Ha en bra helg ni som ska bort
      Undrar om Sunnyface ska på trådkurs Tyckte att hon skrev igår *vi ses i morgon* ?Stackars lilla vännen...kände du dig ensam här igår? Jag var tvungen att lägga mig, annars hade jag gärna hållt dig sällskap en stund till.
      Vi hade kunnat diskutera katter....men det får vi ta en annan gång.

Fotbollen var hur spännande som helst...men det gick ju bra till slut. Men målet satt långt inne måste jag säga
      Morsning Catinka ...ska ingenstans...har det så bra hemma på mitt lilla ställe...nu får du titta in i kväll vännen

Comment

• Millan
        • Nov 2003
        • 19847

Va dött det var här då...är alla ute i solen ännu

Skorpan
        "Significate mólto a me..what mai accadete nel vostro in tensione"

Comment

• snowflake
          Borta med vinden
          • May 2005
          • 5505

Hej hej! Har fått låna en dator här och vill bara säga hej......och tala om att jag har Tornevall-abstinens Hoppas ni har en bra fredagskväll!

Catinka!Jag vet inte vad för spel min dator har fått men den har bränt upp mitt grafikkort
          [LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue] Man m

Comment

• Millan
            • Nov 2003
            • 19847

Hej hej! Har fått låna en dator här och vill bara säga hej......och tala om att jag har Tornevall-abstinens Hoppas ni har en bra fredagskväll!

Catinka!Jag vet inte vad för spel min dator har fått men den har bränt upp mitt grafikkort
            Hej vännen...bussigt att du fått låna en dator...inte kul att vara utan...det vet jag mellan varven här...åker du i kväll eller i morgon? Annars tittar du väl in innan du åker...du är ju värdinnan här ju

Comment

• Skorpan

Originally posted by Millou
              Va dött det var här då...är alla ute i solen ännu

Skorpan
              "Significate mólto a me..what mai accadete nel vostro in tensione"
              Halloj,,,,snygg avatar

Comment

• Catinka
                F
                • May 2006
                • 4828

Morsning Catinka ...ska ingenstans...har det så bra hemma på mitt lilla ställe...nu får du titta in i kväll vännen
                Japp, här är jag .... men är det någon mer här månntro?
                Jag har suttit ute en stund....det är jättesköna kvällar Bäst att ta vara på dom....Snart är det höst igen....

Comment

• mellis-bellis
                  Pratglad
                  • Apr 2006
                  • 3521

Hejsvejs i nya Ot-tråden å skööön fredagkväll på er,vill jag ha iallafall!!....skittrött efter veckan,orkar inte ut å ta vara på den ljumma sommarkvällen,typiskt mej å va helt slut
                  Härligt att se er här Millan och Skorpis och ???...de andra drog iväg verkade det som

Comment

• Millan
                    • Nov 2003
                    • 19847

Jag har suttit ute en stund....det är jättesköna kvällar Bäst att ta vara på dom....Snart är det höst igen....
                    Japp....jag är här...har du sett att vi har djurvecka i OT...

Comment

• mellis-bellis
                      Pratglad
                      • Apr 2006
                      • 3521

Japp, jag har nyss anläntmors å goáfton på dej Catinka

Comment

• gason
                        Eremit
                        • Jan 2005
                        • 7633

Bränt upp grafikkortet.
                        Nåja, lika bra att göra det bästa av situationen. Fram med korven och börja grilla innan det brunnit klart.
                        -"Jag har aldrig f

Comment

• Catinka
                          F
                          • May 2006
                          • 4828

Japp....jag är här...har du sett att vi har djurvecka i OT...
                          Ja det är ju kanon med djurvecka tycker jag

Comment

• Catinka
                            F
                            • May 2006
                            • 4828

Originally posted by mellis-bellis
                            Japp, jag har nyss anläntmors å goáfton på dej Catinka
                            Morsning korsning Skönt att det är fredag

Comment

• Skorpan

Originally posted by mellis-bellis
                              Hejsvejs i nya Ot-tråden å skööön fredagkväll på er,vill jag ha iallafall!!....skittrött efter veckan,orkar inte ut å ta vara på den ljumma sommarkvällen,typiskt mej å va helt slut
                              Härligt att se er här Millan och Skorpis och ???...de andra drog iväg verkade det som
                              Hej på på dig Mellis har du haft en bra dag ,,,,,själv så ska jag jobba imorgon igen

Comment

• Skorpan

Japp jag är här

Comment

Working...