Jaha, då var det dags att gå hem alldeles strax. Jippi! Det blir en nervös kväll ikväll, huvaligen. Kikar väl in här och försöker lugna nerverna.... Kramelikramisar
Hejsan
Då var man äntligen hemma från jobbet. Och ikväll kickar våra blå -gula boll
Det kommer att bli spännande värre. Jag behöver nog vara här inne och hålla handen lite då och då. Det verkar som om åtminstone Sunny behöver det med. Är det någon mer som känner så?
Millou, gummanvar du inte pigg igår?Hoppas du känner dej bättre idag.
Jag kan lägga en sval hand på din panna. Och går till apoteket och köper medicin. En Extra ordinär bamsekram kommer här det kan behövas antingen man mår bra eller dåligt.
Nu ska jag göra lite nytta innan jag fastnar här.
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Hej på er alla,,,,ser att du har tagit över efter mig här nu Snoffsan det var på tiden Så är det fotboll som gäller ikväll för de flesta,,,,jag har faktiskt inhandlat mig ett par öl till ikväll,,,ska bli skönt med lite avkoppling efter en kaotisk dag på jobbet med datastopp och allt möjligt,,,
Hejsan
Då var man äntligen hemma från jobbet. Och ikväll kickar våra blå -gula boll
Det kommer att bli spännande värre. Jag behöver nog vara här inne och hålla handen lite då och då. Det verkar som om åtminstone Sunny behöver det med. Är det någon mer som känner så?
Millou, gummanvar du inte pigg igår?Hoppas du känner dej bättre idag.
Jag kan lägga en sval hand på din panna. Och går till apoteket och köper medicin. En Extra ordinär bamsekram kommer här det kan behövas antingen man mår bra eller dåligt.
Nu ska jag göra lite nytta innan jag fastnar här.
Tack vännen för din omtanke, men i dag har jag varit piggelin hela dagen Ska hålla ett öga på grabbarna i kväll jag oxå så dom sparkar in nåt mål eller två...jag tippar i alla fall....2-1 till Sverige
Tack vännen för din omtanke, men i dag har jag varit piggelin hela dagen Ska hålla ett öga på grabbarna i kväll jag oxå så dom sparkar in nåt mål eller två...jag tippar i alla fall....2-1 till Sverige
Snart dags för en bild ,,,så mycket som du har skrutit om dem
Ja...de va nära att jag la ut en i går , men sen tänkte jag att ...nääää...dom är ju snygga för mig själv mest, så då blir det ingen bild...jag visar bara IRL
Ja...de va nära att jag la ut en i går , men sen tänkte jag att ...nääää...dom är ju snygga för mig själv mest, så då blir det ingen bild...jag visar bara IRL
Har inte ni fint väder där uppe,,,,eller vad gör du inomhus
Jodå...sol o fint...men hallå där...måste jag berätta vad jag gör inomhus...en hel del ska jag säga dig
Hmmm,,,,förbereder du en examensfest kanske....och medan du gjorde det så blev du så trött att du satte dig vid datorn och nu kommer du inte upp ur stolen
Hmmm,,,,förbereder du en examensfest kanske....och medan du gjorde det så blev du så trött att du satte dig vid datorn och nu kommer du inte upp ur stolen
Du har det bra du Själv ska jag gå ut nu och dra fram vattenslangen så inte mina blommor lessnar på mig, då blir det inte roligt kan jag säga på en ända fläck här
Du har det bra du Själv ska jag gå ut nu och dra fram vattenslangen så inte mina blommor lessnar på mig, då blir det inte roligt kan jag säga på en ända fläck här
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment