Jag e vaken...men tänkte bara komma in å varva ned lite...så speeda inte upp mej nu bara
Kramar
på er!!!
Kramar
på er!!!
Kramar
på er!!!
Men vad nu, har du gått och gift dig? Grattis får man väl säga då. Till vilken del i forumet bär det av för smekmånad?
Vi ses vännen.
Men vad nu, har du gått och gift dig? Grattis får man väl säga då. Till vilken del i forumet bär det av för smekmånad?
Vi ses vännen.

Vilken oerhörd förlust för henne, jag förstår att hon behöver tröst av dig. Usch. Skickar över en liten beklagar-sorgen-blomma till henne via dig.

Du har då verkligen kläm på det här med att skriva. Och få med vad vi alla har haft för oss under helgen.

Att jag inte tänkt på det innan...jag menar bordsfläkten. Jag måste köpa en sådan att ha bredvid sängen när det är varmt.We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment