****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pålle
    Trogen
    • Jan 2006
    • 4253

Originally posted by Catinka
    Tackar ibland tror jag att jag kanske är lite för fräck bara.....men jag gillar att skämta....det tror jag ni märkt......
    Kan bara tala för mig själv och då tycker jag du skall fortsätta vara som du är
    [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b

Comment

• Skorpan

Originally posted by marianne
      Ja, da har du vel fått se mye av herligheten..
      Prisene er et kapittel for seg, vi reiser ofte til Sverige på handletur. Jeg skal over neste lørdag, med venner. En riktig jente-tur!
      Ska du göra en Harry

Comment

• marianne
        natteravn
        • Dec 2005
        • 0

Jeg sitter å spiser gulrot/morot? Skriver med venner på sm og med dere her. Oppdager plutselig at det er helt mørkt rundt meg, er så opptatt at jeg har glemt lys!! Da er man vel opptatt av sine venner, eller?!
        Nå har jeg det mer komfortabelt.. Og trett er jeg ikke, skjønt klokken viser at jeg burde være det.. Men, jeg er ikke natteravn for ingen ting..

Comment

• Skorpan

Originally posted by Brutus
          Kan bara tala för mig själv och då tycker jag du skall fortsätta vara som du är
          o där var du...jag frågade vad du drack innan,,,ser inte att du har svarat på det,,,nyfiken för jag har inte hört talas om det innan

Comment

• marianne
            natteravn
            • Dec 2005
            • 0

Originally posted by Skorpan
            Ska du göra en Harry
            Ja, kan godt kalles det..he,he.. Det går fort 12 timer på våre turer, så vi rekker både Harry og mer til....

Comment

• Skorpan

Ja, kan godt kalles det..he,he.. Det går fort 12 timer på våre turer, så vi rekker både Harry og mer til....
              Är det så långt att köra?,,ta en buss då så ni kan lasta mycket

Comment

• marianne
                natteravn
                • Dec 2005
                • 0

Är det så långt att köra?,,ta en buss då så ni kan lasta mycket
                Nei, bare en times tur over grensen. På disse turene drar vi noen ganger til Eda, eller til Charlottenberg, nå skal vi til Bograngen og så drar vi en annen vei tilbake. Så får vi litt avveksling. Har en Caravelle, så vi har plass nok...

Comment

• Millan
                  • Nov 2003
                  • 19847

o där hade vi en som var sugen ja....
                  Du skulle bara veta...du har inte en aning ...skoja bara...ops

Comment

• Skorpan

Nei, bare en times tur over grensen. På disse turene drar vi noen ganger til Eda, eller til Charlottenberg, nå skal vi til Bograngen og så drar vi en annen vei tilbake. Så får vi litt avveksling. Har en Caravelle, så vi har plass nok...
                    Ok,,,Eda känner jag igen,,,,vad en Caravelle är vet jag inte är det som en Boing 777

Comment

• Millan
                      • Nov 2003
                      • 19847

Jeg sitter å spiser gulrot/morot? Skriver med venner på sm og med dere her. Oppdager plutselig at det er helt mørkt rundt meg, er så opptatt at jeg har glemt lys!! Da er man vel opptatt av sine venner, eller?!
                      Nå har jeg det mer komfortabelt.. Og trett er jeg ikke, skjønt klokken viser at jeg burde være det.. Men, jeg er ikke natteravn for ingen ting..
                      Gulrot o morot är alltså samma sak...vilket gullligt namn på den grönsaken

Comment

• mellis-bellis
                        Pratglad
                        • Apr 2006
                        • 3521

Bedtime,natti nattis....å Chockgla´ midsommar på er om vi inte hinner skrivas imorgon

Comment

• Pålle
                          Trogen
                          • Jan 2006
                          • 4253

o där var du...jag frågade vad du drack innan,,,ser inte att du har svarat på det,,,nyfiken för jag har inte hört talas om det innan
                          Hänger visst inte riktig med här, missade din fråga "Staropramen" är ett Tjeckiskt ljust öl. Brorsan som är f d svensk mästare i ölbryggning och numera öldomare bjuder alltid på olika sorters öl för att testa mig och detta är f n vår favorit. Finns på Systemet, men kan även rekommendera en öl-resa till Tjeckien, då får du garanterat "Staropramen".

Comment

• mellis-bellis
                            Pratglad
                            • Apr 2006
                            • 3521

Va fa´n Brutus vad du har laddat upp alla hjärngympisar igen där ute ...tyar icke mer idag

Å kramisar till er andra oxå
                            å till gästerna

Comment

• Pålle
                              Trogen
                              • Jan 2006
                              • 4253

Originally posted by mellis-bellis
                              Bedtime,natti nattis....å Chockgla´ midsommar på er om vi inte hinner skrivas imorgon
                              Samma till dig

Comment

• marianne
                                natteravn
                                • Dec 2005
                                • 0

Ok,,,Eda känner jag igen,,,,vad en Caravelle är vet jag inte är det som en Boing 777
                                He,he,he.. Trodde du hadde hadde peiling på bil da!! Det er Volkswagen Carawelle, en stor bil, med plass til 8 pers. Så når den er lastet full, drar vi hjem..... Tuller, men det er god plass i allefall..

Comment

Working...