Originally posted by Catinka
Tjoho, här är det kanon. En 10-poängare har slagit sig ner i min trädgård. Jag har med kvinnlig list lyckats locka hit min granne. Det gick plättlätt, bara upp med klänningen några centimeter. Han kände nog på långt håll att jag var brunstig
........
......

.....
Vi var 8 stk samlet, og hadde det helt topp, til tross for at været ikke var på vår side. Mat og drikke gikk unna alikevel.........

.
Hans kompis, som dök upp lite senare, däremot...........

Ha en fortsatt trevlig helg
fast jag bara sovit i ca 3 timmar.
. Det känns som om solen skiner i alla fall. är så varm inombords
Fast det blir lite knöligt
God morgen alle sammen!
Håper dere hadde en fin midtsommer-aften.
Har til flere, om noen vil ha
. Lite orättvist att det bara är vi tjejer som ska kunna drömma om prinsen på den vita springaren.
God morgen alle sammen!
Håper dere hadde en fin midtsommer-aften.
Har til flere, om noen vil ha

Ha det så trevligt
. Lite orättvist att det bara är vi tjejer som ska kunna drömma om prinsen på den vita springaren.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment