****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Millan
    • Nov 2003
    • 19847

Originally posted by Sunnyface
    God morgon!
    Nu kikar jag in här igen, har åkt på nån slags skrivkramp som inte vill gå över riktigt . Men en morgonhälsning ska man väl få ihop i alla fall.

Det är underbart sommarväder ute, och fredag är det också så helgen är bara några timmar bort nu. Lite avis blir jag allt på Catinka, som ska till stranden och ha det skönt idag. Men vädret skulle ju vara såhär bra några dagar nu, så det blir säkert tillfällen för oss andra att njuta i helgen också.

Hoppas ni har det bra allihop, och att ni får en bra dag och helg.

Bamsekramisar till er alla.

Godmorgon Sunny.......har du fått skrivkramp...låter inte kul..men på sätt o vis förstår jag dig...du körde ju full rulle under hela BB tiden och det tog nog musten ur dig...men kul hade vi ändå...snart är din semester så du får vila upp dig ifrån allt jobb o bara njuta av sommaren...strosa omkring o vara allmänt mysig...ha det bra under dagen vännen

Comment

• marianne
      natteravn
      • Dec 2005
      • 0

Heisann! Fredag, og snart helg...
      Her er det enda en dag med fin sol og 25 i skyggen. Blir nok verandaen i dag også.
      Ha en fin dag, vi ses vel i kveld..

Comment

• Catinka
        F
        • May 2006
        • 4828

Go eftermiddag på er
        Nu är det fredag, vilket måste va skönt för alla som inte gått på semester ännu.. Själv har jag som sagt legat vid stranden hela dagen och stekt fläsket.
        Nu känner jag mig ordentligt knaperstekt och mör. Tröttare nu än när jag kommer hem från jobbet.....
        Nu ska jag ta en dusch innan jag ska äta.Senare kommer det en del vänner hit som ska fira att de går på semester. De ska förfesta hos mig, så det blir kanske en och annan drink som slinker ner i strupen hos mig med

Sunny, jag masserar lite på din skrivkramp, hoppas det hjälper
        Bye så länge
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Skorpan

Hej alla goa i tråden.....snacka om tur med vädret, synd att man jobbar bara. Vad kul att se att du tittar in Sunny,,,,hmmm undrar om Snoffsan har skrivkramp oxå Millan har det gott vid havet o Marianne ska supa oss andra under bordet ikväll eftersom Catinka ska ha fest IRL. Brutus kan du inte sätta segel på Gotland o segla hit ön

Comment

• Sunnyface
            Allvarlig BB-abstinens
            • May 2005
            • 3624

Hej hopp.
            Vad snäll du är Catinka som erbjuder dig att försöka massera bort min skrivkramp. Jag tror bestämt det börjar ge sig lite, men segt är det än. Men det kommer nog igång igen snart, jag brukar aldrig kunna hålla mig härifrån långa perioder.
            Det verkar som samtliga har det allmänt bra, oavsett semester eller inte. Härligt. Jag ska ta en drink på balkongen nu tänkte jag, och spana fåglar. Lyssnar på en låt med nån Lucas Prata,"And she said" heter det, och jädrar vad trallvänlig den är och den sätter sig med en gång. Känns som det kan bli en "sommarplåga". Om ni vill komma på bra fredagshumör så sätt på den i högtalarna så kan jag garantera en skön kväll. Bra är den, så jag nynnar vidare och går mot balkongen.

Comment

• Skorpan

Hej hopp.
              Vad snäll du är Catinka som erbjuder dig att försöka massera bort min skrivkramp. Jag tror bestämt det börjar ge sig lite, men segt är det än. Men det kommer nog igång igen snart, jag brukar aldrig kunna hålla mig härifrån långa perioder.
              Det verkar som samtliga har det allmänt bra, oavsett semester eller inte. Härligt. Jag ska ta en drink på balkongen nu tänkte jag, och spana fåglar. Lyssnar på en låt med nån Lucas Prata,"And she said" heter det, och jädrar vad trallvänlig den är och den sätter sig med en gång. Känns som det kan bli en "sommarplåga". Om ni vill komma på bra fredagshumör så sätt på den i högtalarna så kan jag garantera en skön kväll. Bra är den, så jag nynnar vidare och går mot balkongen.
              Tack för tipset ska ta hem den Ta du dig en drink så släpper krampen

Comment

• Pålle
                Trogen
                • Jan 2006
                • 4253

Originally posted by Skorpan
                Hej alla goa i tråden.....snacka om tur med vädret, synd att man jobbar bara. Vad kul att se att du tittar in Sunny,,,,hmmm undrar om Snoffsan har skrivkramp oxå Millan har det gott vid havet o Marianne ska supa oss andra under bordet ikväll eftersom Catinka ska ha fest IRL. Brutus kan du inte sätta segel på Gotland o segla hit ön
                Skall bara se färdigt på fotbollen, fast det är inte mycket till vind ikväll
                [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b

Comment

• mellis-bellis
                  Pratglad
                  • Apr 2006
                  • 3521

Daah..e´helt slut nu....ska lägga mej i kvällssolen å sova lite...bara måste det Skön kväll till er

Comment

• Millan
                    • Nov 2003
                    • 19847

Kvällning allihop
                    Alltså vilket mysigt väder, man har ju ingen lust o gå in ens, inte sitta vid datorn heller....måste ta en dusch nu...det va väldigt varm o jobba i dag...men klagar gör jag inte, så här ska sommarn vara när den är som bäst...sen att det är fredag gör ju inte heller ont

Comment

• Skorpan

Originally posted by Millou
                      Kvällning allihop
                      Alltså vilket mysigt väder, man har ju ingen lust o gå in ens, inte sitta vid datorn heller....måste ta en dusch nu...det va väldigt varm o jobba i dag...men klagar gör jag inte, så här ska sommarn vara när den är som bäst...sen att det är fredag gör ju inte heller ont
                      Hej gumman,,,jag grillar här nu och tittar på fotboll

Comment

• Millan
                        • Nov 2003
                        • 19847

Hej gumman,,,jag grillar här nu och tittar på fotboll
                        Gör så du...jag har inte lyckats lätta härifrån till duschen ännu, blev så trött av värmen...men jag ska masa mig iväg nu

Comment

• Millan
                          • Nov 2003
                          • 19847

Originally posted by mellis-bellis
                          Daah..e´helt slut nu....ska lägga mej i kvällssolen å sova lite...bara måste det Skön kväll till er
                          Hej gumsan...har du haft det jobbigt i dag...vila på du och titta in senare om du inte ska ut o svänga runt lite

Comment

• Millan
                            • Nov 2003
                            • 19847

Originally posted by Brutus
                            Skall bara se färdigt på fotbollen, fast det är inte mycket till vind ikväll
                            Spegelblankt hos mig här, så ingen ide att segla över i kväll inte

Comment

• Sunnyface
                              Allvarlig BB-abstinens
                              • May 2005
                              • 3624

Tack för tipset ska ta hem den Ta du dig en drink så släpper krampen
                              Jag är snart inne på andra drinken. Verkar lovande med krampen, men är rädd att mer än den släpper i takt med drinkarna.
                              Hur går det med låten? Jag får den inte ur huvet nu, så jag nynnar för fullt.
                              Skål på er allihop!

Comment

• Skorpan

Jag är snart inne på andra drinken. Verkar lovande med krampen, men är rädd att mer än den släpper i takt med drinkarna.
                                Hur går det med låten? Jag får den inte ur huvet nu, så jag nynnar för fullt.
                                Skål på er allihop!
                                Redan hemma och avlyssnad,,,klart trallvänlig,,,,skål på dig

Comment

Working...