Tre stadier i en mans liv:
1) Han tror på tomten.
2) Han tror inte på tomten.
3) Han är tomten.
Denna då...Vad är det för skillnad mellan HIV och män?
Svar HIV utvecklas...
Eller varför skapade gud kvinnan utan humor?.....
För att hon inte skulle skratta ihjäl sig när hon såg mannen....Inte så bra
Jag har humor .....och ett gott skratt förlänger livet sägs det.....Jag kommer att bli jättegammal
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Hallå i tråden!! Håper alle gar det bra Jeg for min del ordner til bursdagsfeiring i morgen og prøver å få noen glimt av sol i mellomtiden Ha en fortsatt knallis dag med mye sol og varme
Hallå i tråden!! Håper alle gar det bra Jeg for min del ordner til bursdagsfeiring i morgen og prøver å få noen glimt av sol i mellomtiden Ha en fortsatt knallis dag med mye sol og varme
Hei du! Så fint å se du titter innom.. Jeg nyter sommer og sol, herlig. Ikke stress for mye til i morgen, da! Ha en fortsatt fin dag!
Heisann ! Ja, det er godt og varmt nå, dagen går fort, snart er du hjemme fra jobb..Da kan du nyte solen sammen med oss! Ses senere i dag
Ja nu är jag äntligen hemma igen efter att ha suttit på en stekhet spårvagn och en lika varm buss. Nu är det bara 4 dagar kvar till semestern, hoppas att det blir lika fint resten av sommaren
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue] Man m
Heeeeej Party Pinglan! Det var länge sen du var inne (säger jag som haft en mindre forumpaus) Så du tänkte fylla 21 år i morgon, blir det släkten som kommer på besök eller ska du ut med kompisarna?
Hur gick det med examen? Fick du bra betyg?
Halloj på er Solen lyser och man är på ett strålande humör i denna underbara sommar värmen
Hej tojja! Ja nu är det svensk sommar när den är som bäst och det borde vara förbjudet att jobba när det är sånt här väder. Längtar som 17 efter semestern.
Ha en riktigt bra du också Lissabon Sitter här och funderar på om jag ska sätta mig på balkongen en sväng och läsa..... men även om det är skugga där nu så är det ju fruktansvärt varmt. Hmm.... när jag tänker efter så kanske jag ska gå ut för att titta på lite Västkustflamingos en stund även om det är varmt
Heeeeej Party Pinglan! Det var länge sen du var inne (säger jag som haft en mindre forumpaus) Så du tänkte fylla 21 år i morgon, blir det släkten som kommer på besök eller ska du ut med kompisarna?
Hur gick det med examen? Fick du bra betyg?
Hej snowsan! I morgen blir det litt slekt og venner... så tar j eg med kompisene til helga Examen gikk bra! Fikk 5èrn i box
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment