****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • snowflake
    Borta med vinden
    • May 2005
    • 5505

Originally posted by Sunnyface
    Hallå.

Äntligen fredag, härligt med helg igen. Jag sitter och pustar ute på balkongen, vaaaaarmt.

Grattis till semestern Snowie!!! Det måste kännas jätteskönt. Blir det lite gott i glaset ikväll kanske, för att fira?

Själv ska jag jobba i två veckor till, sen har jag fyra härliga veckors semester.
    Nu återgår jag till balkongen och groggen. Klockan är efter sex så då är det ju ok.

Kram till er allihop.
    Åh... har du två veckor kvar din stackare Har du också fått forumus tröttus för du är inte heller inne och skriver så mycket?

Jisses jag tänkte inte på att det är efter sex nu... är ju så van vid att det är det varje dag Skål

Hänger med dig och tittar efter Västkustflamingos på "ballen"
    Last edited by snowflake; 2006-07-07, 18:22.
    [LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue] Man m

Comment

• Brunetten
      Stamg
      • Jun 2005
      • 256

Originally posted by snowflake
      Nä jag sjunger inte i badet .... till grannarnas förskräckelse (hmm heter grannar nabo på norska tro
      ?)

ja det er riktig
      Man skal ikke mobbe andre "

Comment

• snowflake
        Borta med vinden
        • May 2005
        • 5505

Originally posted by Brunetten
        ja det er riktig
        Min norska blir bättre och bättre verkar det som...... och jag har slutat att säga att jag går och pular också
        Fasen vad din systers katt är söt

Comment

• Millan
          • Nov 2003
          • 19847

Gokväller i OT...
          Ha en jättemysig semester nu Snowsan och ha en trevlig fredags kväll allihop...själv ska jag köra lite IRL i kväll...så skönt ute...ska ta en skön promis bort till några grannar för lite kvällsmys med några glas vin o lite tilltugg

Comment

• snowflake
            Borta med vinden
            • May 2005
            • 5505

Originally posted by Millan
            Gokväller i OT...
            Ha en jättemysig semester nu Snowsan och ha en trevlig fredags kväll allihop...själv ska jag köra lite IRL i kväll...så skönt ute...ska ta en skön promis bort till några grannar för lite kvällsmys med några glas vin o lite tilltugg
            Hej Millan! Jag tänker ha en jättemysig semester oavsett väder Hmm... det verkar som alla ska köra IRL ikväll... typiskt mig att ha bad timing Ha det så himla kul ikväll och skåla för mig också

Comment

• Sunnyface
              Allvarlig BB-abstinens
              • May 2005
              • 3624

Originally posted by Millan
              Gokväller i OT...
              Hej min söta goa vän.
              Missade dig ikväll, typiskt. Hoppas du får en riktigt mysig kväll med dina grannar, låter som ni kommer få det riktigt roligt ikväll.
              Bamsekram till dig gumman.

Comment

• Sunnyface
                Allvarlig BB-abstinens
                • May 2005
                • 3624

Åh... har du två veckor kvar din stackare Har du också fått forumus tröttus för du är inte heller inne och skriver så mycket?

Jisses jag tänkte inte på att det är efter sex nu... är ju så van vid att det är det varje dag Skål

Hänger med dig och tittar efter Västkustflamingos på "ballen"
                Hej sötis.
                Japp, jag har åkt på forumus tröttus, jättetrist är det. Har du ingen bra medicin mot det? Din honing är ju överlägsen när man är förkyld eller så, tänkte att du kanske har nåt mot det här också.
                Jag kollar på Rome på Femman, och så tänkte jag kika in här lite då och då i hopp om att krampen går över.
                Hänger du med ut på ballen?

Comment

• snowflake
                  Borta med vinden
                  • May 2005
                  • 5505

Hej sötis.
                  Japp, jag har åkt på forumus tröttus, jättetrist är det. Har du ingen bra medicin mot det? Din honing är ju överlägsen när man är förkyld eller så, tänkte att du kanske har nåt mot det här också.
                  Jag kollar på Rome på Femman, och så tänkte jag kika in här lite då och då i hopp om att krampen går över.
                  Hänger du med ut på ballen?
                  Nä jag har inte hittat någon bra medicin men jag försöker att framställa någon medicinus mixtiturs Eller så är det så enkelt att vi behöver semester och vila våra små hjärnceller

Jag hänger med ut på ballen... det är så himla många Västkustflamingos där ute som man kan studera

Comment

• marianne
                    natteravn
                    • Dec 2005
                    • 0

Nä jag sjunger inte i badet .... till grannarnas förskräckelse (hmm heter grannar nabo på norska tro?)
                    Ja, det heter nabo, helt riktig ! Hva dyktig du er

Comment

• Sunnyface
                      Allvarlig BB-abstinens
                      • May 2005
                      • 3624

Nä jag har inte hittat någon bra medicin men jag försöker att framställa någon medicinus mixtiturs Eller så är det så enkelt att vi behöver semester och vila våra små hjärnceller

Jag hänger med ut på ballen... det är så himla många Västkustflamingos där ute som man kan studera
                      Hjärncellerna vill nog jättegärna ha semester, efter sommaren är de nog utvilade och fit for fight igen. Då jädrar.
                      Himla mysigt med sällis där ute på ballen, det är fasligt vad många Västkustflamingos det är. Även här liksom...Kameran är laddad.
                      Skål på dig vännen, och återigen grattis till semestern. Det måste verkligen kännas skönt för dig.

Comment

• Sunnyface
                        Allvarlig BB-abstinens
                        • May 2005
                        • 3624

Originally posted by marianne
                        Hei Sunny ! Godt å se noen ord fra deg igjen..
                        Jeg sitter også ute, solen har kommet tilbake. Livet er skjønt...
                        Går ut igjen nå, men kommer tilbake om en stund. Hei då
                        Hej vännen.
                        Ja, det blir inte så ofta nu sen ett tag tillbaka. Jag har liksom Snowie åkt på Forumus tröttus / skrivkramp, så jag kikar bara in här då och då. Men förhoppningsvis kommer jag igång igen snart, om inte förr så efter sommaren.
                        Hoppas allt är bra med dig. Underbart sommarväder, något varmt för att jobba bara. Hade varit skönt att vara ledig, men om två veckor går jag på semester, det ska bli skönt.
                        Vi ses vännen.

Comment

• marianne
                          natteravn
                          • Dec 2005
                          • 0

Feriemodusen har nok inntatt de fleste.. Det er stille her for tiden.
                          Jeg skriver litt alikevel, og håper at noen kommer etterhvert. Har det trivelig i eget selskap også jeg....

Comment

• marianne
                            natteravn
                            • Dec 2005
                            • 0

Hej vännen.
                            Ja, det blir inte så ofta nu sen ett tag tillbaka. Jag har liksom Snowie åkt på Forumus tröttus / skrivkramp, så jag kikar bara in här då och då. Men förhoppningsvis kommer jag igång igen snart, om inte förr så efter sommaren.
                            Hoppas allt är bra med dig. Underbart sommarväder, något varmt för att jobba bara. Hade varit skönt att vara ledig, men om två veckor går jag på semester, det ska bli skönt.
                            Vi ses vännen.
                            Hei, der er du jo !!! Du skal se at semester og litt sommer setter fart på deg igjen. Da setter du fart her, som en jet-motor...
                            Jeg har det ganske bra, er hjemme for det meste. Jobben ble stoppet, så får vi se hva deet blir etter sommeren.
                            Koser meg i sommer - sol, besøker venner, og tiden går..

Comment

• snowflake
                              Borta med vinden
                              • May 2005
                              • 5505

Go´morron alla OT-lovers! Har vaknat till mulet väder och det är liiite svalare ute nu, men det är bara skönt. I natt var det så äckligt varmt så jag hade svårt att somna.

Sätter fram kaffe och te till alla sömntutor som inte har gått upp ännu

*vad konstigt... min vanliga kopp och mina vanliga linjer gick inte att sätta in här *

Comment

• Millan
                                • Nov 2003
                                • 19847

Go´morron alla OT-lovers! Har vaknat till mulet väder och det är liiite svalare ute nu, men det är bara skönt. I natt var det så äckligt varmt så jag hade svårt att somna.

Sätter fram kaffe och te till alla sömntutor som inte har gått upp ännu

*vad konstigt... min vanliga kopp och mina vanliga linjer gick inte att sätta in här *
                                Morn Snowsan...tack för fikat jag har precis vaknat så jag behöver en stor mugg, sovit som en stock i värmen...kanske behövde de
                                Här är det fullt med sol i dag oxå o hett som en bakugn...men det är ju sommar och så ska de vara då ju.....det blir bryggan för badning helt klart i dag.

Mysko att det inte funkade dina vanliga grejer här...får vi kolla upp

Comment

Working...