****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mellis-bellis
    Pratglad
    • Apr 2006
    • 3521

Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Millan
    Dags o vakna nu...dags för lunch ju
    ...sova lite lunch kanske

Comment

• Pålle
      Trogen
      • Jan 2006
      • 4253

Godmorgon Brutus...tar en fika med digtack vännen är inte rikrigt vaken ännu..men tittade ut och en massa mörka moln här...hoppas det blir lite regn om en stund...behövs nu.
      Ska bara dricka ur kaffet du bjöd på sen kryper jag nog tillbaks till sängen...känns lite tungt i skallen i dag...undrar varför måste ha varit kräftorna...
      Märkligt det där med kräftor, törstig och tung i skallen blir man. Får hoppa över kräftorna nästa år och bara äta västerbottenspaj och se om det hjälper
      [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b

Comment

• mellis-bellis
        Pratglad
        • Apr 2006
        • 3521

Originally posted by Brutus
        Märkligt det där med kräftor, törstig och tung i skallen blir man. Får hoppa över kräftorna nästa år och bara äta västerbottenspaj och se om det hjälper
        ...eller man kanske inte ska äta så mkt alls...man blir ju så törstig då ...ska jag prova nästa gång,blir säkert jättebra

Comment

• Millan
          • Nov 2003
          • 19847

Jadu...det är ju lika varje år...men jag kan inte låta bli kräftorna...då hoppar jag hellre över nåt annat...för mig va det nog champangens fel tror jag...nej...kan inte tänka mig de heller...lite lyx att dricka de till kräftor faktiskt men mycke gott

Comment

• Pålle
            Trogen
            • Jan 2006
            • 4253

Jadu...det är ju lika varje år...men jag kan inte låta bli kräftorna...då hoppar jag hellre över nåt annat...för mig va det nog champangens fel tror jag...nej...kan inte tänka mig de heller...lite lyx att dricka de till kräftor faktiskt men mycke gott
            Hur gör du då, dricker ni ingen snaps till kräftorna, för i så fall känner du ju inte champisens goda och för min del mycket torra smak
            [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b

Comment

• Millan
              • Nov 2003
              • 19847

Hur gör du då, dricker ni ingen snaps till kräftorna, för i så fall känner du ju inte champisens goda och för min del mycket torra smak
              Jodå...tog en snaps...men jag höll ju inte på att få ner den ens...Champisen dricker man efter kräftorna i alla fall jag gjorde så...me like

Comment

• mellis-bellis
                Pratglad
                • Apr 2006
                • 3521

...me like en kopp kaffe till......

Comment

• Millan
                  • Nov 2003
                  • 19847

Originally posted by mellis-bellis
                  ...me like en kopp kaffe till......
                  Vänta på mig...häller upp en...mot altan sen

Comment

• Sunnyface
                    Allvarlig BB-abstinens
                    • May 2005
                    • 3624

Hej hopp på er.
                    Är det några segisar här idag? Himla kul med kräftskivor men man blir alltid så seg dagen efter.
                    Hoppas ni får en skön söndag i alla fall, trots eventuellt skallebank eller allmän seghet. Jag har städat och stått i här på morgonen så nu har jag en hel lång skön söndag att njuta av. Blir en slappardag idag.
                    Kramis på er.

Comment

• Catinka
                      F
                      • May 2006
                      • 4828

Originally posted by Sunnyface
                      Hej hopp på er.
                      Är det några segisar här idag? Himla kul med kräftskivor men man blir alltid så seg dagen efter.
                      Hoppas ni får en skön söndag i alla fall, trots eventuellt skallebank eller allmän seghet. Jag har städat och stått i här på morgonen så nu har jag en hel lång skön söndag att njuta av. Blir en slappardag idag.
                      Kramis på er.
                      Hej hopp Sunnyvännen
                      Ja här är det allmänt segt idag. Och vädret gör ju inte saken bättre precis. Det regnar...och det ser ut som höst Men man har väl blivit bortskämd i sommar med vädret.
                      i morgon är det dax att börja jobba igen... Du har det skönt du som har en vecka kvar. Den som spar hon har
                      Ha en fortsatt skön söndag Kramis och puzziz
                      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Millan
                        • Nov 2003
                        • 19847

Originally posted by Sunnyface
                        Hej hopp på er.
                        Kramis på er.
                        Halloj Sunny...va duktig du varit på morgonen men skönt att ha det gjort nu då...slappa o mys nu

Catinka....bara första dan på jobbet är över så har du kommit igång igen och vardagen flyter på...ganska skönt kommer du upptäcka

Comment

• Catinka
                          F
                          • May 2006
                          • 4828

Halloj Sunny...va duktig du varit på morgonen men skönt att ha det gjort nu då...slappa o mys nu

Catinka....bara första dan på jobbet är över så har du kommit igång igen och vardagen flyter på...ganska skönt kommer du upptäcka
                          Ja..det kommer väl att gå och jobba...men det är det här med att gå upp så tidigt på morgonen jag inte gillar. Klockan 5.00

Comment

• Millan
                            • Nov 2003
                            • 19847

Originally posted by Catinka
                            Ja..det kommer väl att gå och jobba...men det är det här med att gå upp så tidigt på morgonen jag inte gillar. Klockan 5.00
                            Ja...det va tidigt...jag kan väcka dig här, om jag skriver med brontobokstäver så hör du ...lätt

Comment

• Catinka
                              F
                              • May 2006
                              • 4828

Ja...det va tidigt...jag kan väcka dig här, om jag skriver med brontobokstäver så hör du ...lätt
                              ja, tack snälla gör det...men jag är svårväckt

Comment

• Millan
                                • Nov 2003
                                • 19847

Originally posted by Catinka
                                ja, tack snälla gör det...men jag är svårväckt
                                Jag fixar de...blir en hink vatten över dig i sängen...då vaknar du garanterat

Comment

Working...