****OT-tråden**** del 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sv: ****OT-tråden**** del 5
Heeeeeej Smultron...så himla kul o se dig igen...nu fick jag Dannevibbar....fattar inte alls varförHej på er alla goa OT-lovers.
Hoppas att ni alla har haft en underbar sommar.. för det har jag.
Har inte varit in här alls på hela sommaren..
*fy på mig* men jag har för det mesta varit bortrest. Nu har skolorna och jobbet börjat igen så nu blir det mera data-tid.
Kram på er alla!
/Smultron
välkommen tillbaks till stan
nu ska jag
sen blir det
oj va skönt det ska bli
natti, natti
Comment
-
Godmorgon folk´s
Bra väder här idag med............
Lite träningsvärk efter svampplockningen igår men det är det värt.
Det får bli en långpromenad nu på fm efter en god frukost.
Hoppas ni får en bra måndag
[FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=seagreen][I]
GlComment
-
Heeeej vännen.Hej på er alla goa OT-lovers.
Hoppas att ni alla har haft en underbar sommar.. för det har jag.
Har inte varit in här alls på hela sommaren..
*fy på mig* men jag har för det mesta varit bortrest. Nu har skolorna och jobbet börjat igen så nu blir det mera data-tid.
Kram på er alla!
/Smultron
Åh vad glad jag blev att se dig gumman. Har saknat dig massa massa massa.
Sommaren har varit kanon, den gick lite för fort bara. Nu är man tillbaka till verkligheten igen och det är bara att köra på. Lite skönt är det i och för sig att komma igång igen, men nog skulle man helst velat fortsätta vara ledig.
Nu får du kika in här oftare vännen, jättejättekul att se dig igen.
och
Vi sesComment
-
Hej på er.
Uff, vad trött jag är här idag. Hade mycket hellre legat kvar i sängen imorse och fortsatt sova. Men det var ju bara att masa sig upp det och åka till jobbet. Misstänker att det blir en lång dag idag, det brukar ju bli så när man är trött och vill hem.
Hoppas ni haft en skön helg. Och att ni får en bra måndag. Vi kanske ses under dagen, annars blir det väl till kvällen.
Comment
-
Hei og hopp!
Så er helgen over, og en ny jobb-uke venter noen av oss.
Ingen sol hos meg, jo den tittet litt men forsvant. Masse regn i natt, og mer blir det visst..
I dag skal jeg skrive litt videre på bryllups-sangen. Har noen dager til, før den skal være klar. Spennende..
Ha det så fint alle sammen, jeg titter inn litt senere..
Comment
-
Hej på dig vännen.Hei og hopp!
Så er helgen over, og en ny jobb-uke venter noen av oss.
Ingen sol hos meg, jo den tittet litt men forsvant. Masse regn i natt, og mer blir det visst..
I dag skal jeg skrive litt videre på bryllups-sangen. Har noen dager til, før den skal være klar. Spennende..
Ha det så fint alle sammen, jeg titter inn litt senere..
Går det bra med skrivandet? Det kommer säkerligen bli en jättebra låt det där. Du är ju en klippa på att skriva.
Här har det börjat spöregna, jag hade tur och slapp bli blöt för jag hann in innan himlen öppnade sig. Men många som var ute på sina luncher kommer in här nu och är alldeles dyngblöta.
Ha det så bra, vi ses sen.
Comment
-
Hei der..
Sunny; jeg tenkte titte inn å holde deg med selskap, men har sittet med
sangen. Tiden flyr...
Ja, så er bryllups-sangen ferdig, 9 vers ble det. Sendte det på mail til henne jeg skrev for. Fikk strax en tlf, hvor hun ropte av glede...
Da ble jeg glad, og jeg synes det blir enda mer morro..
Regn på formiddagen her, litt sol senere. Nå er det ingen sol heller..
Comment
-
Comment
-
Hejsan svejsan!...jag har kommit av mej i forumande på¨grund av för intensivt IRLande...förstör och STÖR forumlusten lite faktiskt
Den här helgen va som ur en prippsblå-reklam med klippor å nattbad å de å sånt,ont i kinderna av allt skrattande å svårt att återvända till vardagen=lyckad helg
Comment
-
Hejsan svejsan på dig med!Hejsan svejsan!...jag har kommit av mej i forumande på¨grund av för intensivt IRLande...förstör och STÖR forumlusten lite faktiskt
Den här helgen va som ur en prippsblå-reklam med klippor å nattbad å de å sånt,ont i kinderna av allt skrattande å svårt att återvända till vardagen=lyckad helg
Ja, jag ska inte säga så mycket, har ju inte själv varit så flitig på sista tiden
Det finns som sagt ett irl-liv oxå
Ont i kinderna av den anledningen du har låter ju riktigt skoj
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Comment
-
...finns ju andra anledningar som oxå e´skojj iof
men nu va skratt min anledning tillsvidare,hehe
2: synd man ej kan dela med sig av alla roligheter,funkar ju bara inte,eftersnack funkar ju bäst med de som va där som alltid,så vi snackar förfullt å måste fikadaita bara för de,men snart har det lagt sig....å då kommer prat/skrivfisan tillbaka med onödiga inlägg
Kram å nattis...å lycka till med morgondagen
Comment
-
Comment

Comment