Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Millan View Post
    Jag fixar de...blir en hink vatten över dig i sängen...då vaknar du garanterat
    ja...det får nog bli så...huvudsaken är att jag kommer upp
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Hej alla OT-lovers!
      Nu är semestern och EM slut och snart är det jul Hoppas att alla har haft en lika bra semester som jag har haft. Tur med vädret har väl dom flesta haft i alla fall. Jag har lyckats bränna rumpan denna sommaren också och fick akutinköpa jordgubbsyoghurt (Skorpans tips vid rumpbränning)

Har det lite trist privat, det är en begravning som närmar sig. Är väl inte direkt på strålande humör just nu, men jag kikar in här i mellanåt.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
        Hej alla OT-lovers!
        Nu är semestern och EM slut och snart är det jul Hoppas att alla har haft en lika bra semester som jag har haft. Tur med vädret har väl dom flesta haft i alla fall. Jag har lyckats bränna rumpan denna sommaren också och fick akutinköpa jordgubbsyoghurt (Skorpans tips vid rumpbränning)

Har det lite trist privat, det är en begravning som närmar sig. Är väl inte direkt på strålande humör just nu, men jag kikar in här i mellanåt.

Hej Snowsan...så där såg din rumpa ut förra året oxå kom jag ihåg nu du har i alla fall inte missat solen...ingen som gjort tror jag.

Tråkigt att du har det trist privat, men låt det ta den tid det tar...du vet

Comment

Hej alla OT-lovers!

Hei Snowsan Så du har ligget for lenge i solen, da..Godt at du har funnet rett medisin,da går det fort over. (Skorpan er smart).
          Ser du har det litt trist privat..Jeg sender deg gode tanker, og håper du får det bedre etter hvert. Kom tilbake, når du føler det er ok, vi finnes her.. Ha det som best du kan, så lenge..

Comment

Godmorgon OT-lovers, här på den underbara ön mitt i östersjön har det regnat och åskat från och till i natt, har 13mm i min mätare Är det för tidigt, eller tar någon en fika och några rostade med mig, ställer fram fikat
            "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus View Post
              Godmorgon OT-lovers, här på den underbara ön mitt i östersjön har det regnat och åskat från och till i natt, har 13mm i min mätare Är det för tidigt, eller tar någon en fika och några rostade med mig, ställer fram fikat
              Go´morron Brutus! Jag tar gärna en fika med dig innan jag rusar iväg. Tur att jag inte var på Gotland i natt, jag är ju jätterädd för åska Hoppas att du och alla andra får en bra dag
              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Go´morron Brutus! Jag tar gärna en fika med dig innan jag rusar iväg. Tur att jag inte var på Gotland i natt, jag är ju jätterädd för åska Hoppas att du och alla andra får en bra dag
                Trevligt att få fika med dig Snowflake, hoppas du får en fin dag du också såg att du hade bekymmer så jag tänker på dig

Comment

Godmorgon i OT...missade ditt fika Brutus men Snowsan gjorde dig sällskap på morgonen...

Ha det bra under dagen

Comment

Godmorgon. Jag missade fikat jag också.
                    Just nu kommer det den ena störtskuren efter den andra. Himlen verkar vara helt öppen. Kanske läge att söka kontakt uppåt.
                    Då kanske man kan få hjälp att bli fri från denna envisa förkylning. jag studsar upp o ner i sängen.

Comment

Hej på er raringar!!!!
                      Jag är inne på sista semesterveckan. Rackarns vad fort de lediga dagarna går.
                      Jag är lite skraj att komma tillbaka till jobbet. Jag är ju ett stort fan av att skoja och ha roligt, och jag har skojat till det med en av mina arbetskompisar. Men jag är livrädd att det är inte uppskattades. Vid tillfället tyckte jag det var klockrent, men såhär i efterhand vete fasen.
                      Vid rensningen på jobbet hittade vi en skylt med "Fimpa här"....Och jag tyckte att ett ypperligt ställe att ställa den skylten var vid min goa kollegas djupt älskade AIK-mugg....Så mycket riktigt ställde jag skylten över hans mugg....
                      Så det blir med smygande steg jag närmar mig jobbet på måndag. Jag misstänker en rejäl hämnd från Petros sida....
                      Hoppas ni har en störtskön onsdagskväll, några av er kanske festar till det också, det är ju lill-lördag...
                      Kramis bananis (sneglar åt en viss raring här i tråden) hoppas ni har det bäst.

Comment

• Snowsan!!!

Snowsan!!! Heeeeeej mitt hjärtegull!!!!!!!!!!! Åh vad underbart att se dig här igen!!! Nu känns det som det ska. Ingen OT-tråd utan dig vettu.
                        Är allt bra med dig vännen? Vi har saknat dig stort vettu!!! Pussis och kramis till min/vår söta goa underbara vän.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                          Hej på er raringar!!!!
                          Jag är inne på sista semesterveckan. Rackarns vad fort de lediga dagarna går.
                          Jag är lite skraj att komma tillbaka till jobbet. Jag är ju ett stort fan av att skoja och ha roligt, och jag har skojat till det med en av mina arbetskompisar. Men jag är livrädd att det är inte uppskattades. Vid tillfället tyckte jag det var klockrent, men såhär i efterhand vete fasen.
                          Vid rensningen på jobbet hittade vi en skylt med "Fimpa här"....Och jag tyckte att ett ypperligt ställe att ställa den skylten var vid min goa kollegas djupt älskade AIK-mugg....Så mycket riktigt ställde jag skylten över hans mugg....
                          Så det blir med smygande steg jag närmar mig jobbet på måndag. Jag misstänker en rejäl hämnd från Petros sida....
                          Hoppas ni har en störtskön onsdagskväll, några av er kanske festar till det också, det är ju lill-lördag...
                          Kramis bananis (sneglar åt en viss raring här i tråden) hoppas ni har det bäst.
                          Oj shit.....du kanske åker på en hämd av nåt slag från din jobbarkompis...hade nog oxå varit lite nervis eller så har han pokerfejs...spännande...berätta sen hur det gick

Lite nyfiken på vilken raring du syftade på i tråden...letade bakåt men hittade ingen
                          Last edited by Millan; 2006-08-17, 00:17.

Comment

Hej på er alla goa människor....nu är man tillbaka i verkligheten igen, det som är bra med denna tiden är att man kan gå ut i skogen o plocka svamp. Jag hoppas att ni har haft det bra i sommar

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                              Hej på er alla goa människor....nu är man tillbaka i verkligheten igen, det som är bra med denna tiden är att man kan gå ut i skogen o plocka svamp. Jag hoppas att ni har haft det bra i sommar
                              Välkommen tillbaka Skorpan, det är trevligt att se dig här igen

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                                Välkommen tillbaka Skorpan, det är trevligt att se dig här igen
                                Kul att se dig med,,,,

Comment

Working...
                                X