Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Hej, och hejdå blir det faktiskt. Jag kikar in här nu strax innan jag ska bege mig hemåt. Har varit en lång arbetsdag idag, jag har varit trött sen jag vaknade imorse. Suck, och man kommer ju säkert piggna till lagom tills man ska lägga sig ikväll.
    Hoppas ni haft en bra dag, vi ses kanske ikväll? Fortsatt lugnt här så misstänker att det inte blir så. Men vi får välan se.
    Ha det bäst, tjingeling.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
      Hej, och hejdå blir det faktiskt. Jag kikar in här nu strax innan jag ska bege mig hemåt. Har varit en lång arbetsdag idag, jag har varit trött sen jag vaknade imorse. Suck, och man kommer ju säkert piggna till lagom tills man ska lägga sig ikväll.
      Hoppas ni haft en bra dag, vi ses kanske ikväll? Fortsatt lugnt här så misstänker att det inte blir så. Men vi får välan se.
      Ha det bäst, tjingeling.

Hej Sunny.....blir ju en bra tv kväll i kväll oxå så jag förstår att du intar soffan om du är trött......ha det bäst

Comment

God morgen alle sammen!
        Regn og tåke preger denne morgenstund, men vi hadde en fin solig dag i går..
        På morgenen har jeg syklet 10 km på min ergometer, nå er det . Så er det tid for dusj...Jammen litt av en arbeidsdag... Men, det funker bra for meg..
        Setter fram litt extra kaffe, om noen holder meg med selskap
        Ha en fin onsdag..

Comment

Originally posted by marianne View Post
          God morgen alle sammen!
          Regn og tåke preger denne morgenstund, men vi hadde en fin solig dag i går..
          På morgenen har jeg syklet 10 km på min ergometer, nå er det . Så er det tid for dusj...Jammen litt av en arbeidsdag... Men, det funker bra for meg..
          Setter fram litt extra kaffe, om noen holder meg med selskap
          Ha en fin onsdag..
          Hej Marianne...hann inte fika med dig i morse men jag hoppas du haft en bra dag i solen...ska ta en fika på altan nu...så himla fint väder så man bara måste njuta

Comment

Originally posted by Millan View Post
            Hej Marianne...hann inte fika med dig i morse men jag hoppas du haft en bra dag i solen...ska ta en fika på altan nu...så himla fint väder så man bara måste njuta
            Heisann Millan!

Ingen sol hos meg i dag, regn første del av dagen. Senere har det blitt bedre, og temperaturen er ok.
            Jeg har hatt besøk i dag, det er jo trivelig.
            Ingen planer for resten av dagen, så jeg titter inn igjen om en stund..

Comment

Rena sommarvädret här,,,,,läge för att grilla ikväll

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                Rena sommarvädret här,,,,,läge för att grilla ikväll
                Det är samma här Skorpan, hade bågen till jobbet idag
                "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                  Det är samma här Skorpan, hade bågen till jobbet idag
                  Inte läge att ställa in den ännu eller hur

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                    Inte läge att ställa in den ännu eller hur
                    Nej jag har den reggad året runt, customcyklar är ju billiga att försäkra, så jag kan köra vid vackert väder och barmark

Comment

Nej jag har den reggad året runt, customcyklar är ju billiga att försäkra, så jag kan köra vid vackert väder och barmark
                      Kör inte omkull bara...var rädd om dig

Comment

Originally posted by Millan View Post
                        Kör inte omkull bara...var rädd om dig
                        Kör rätt lugnt, har inte bråttom längre

Comment

Kör rätt lugnt, har inte bråttom längre
                          Skönt o höra...har rätt dåliga erfarenheter av såna däringa cyklar...men visst är det härligt o åka när solen skiner...håller jag med om

Comment

Hej på er.
                            Skulla skriva här tidigare idag på jobbet, men då var det segare än segast här så det gick inte. Men nu så verkar det vara som det ska igen.
                            Jag ska bänka mig i tv-soffan så jag blir inte långrandig här, men jag ville kika in och säga hej till er raringar först.
                            Hoppas ni har det bra såhär i brittsommartider. Härligt underbart väder vi har nu. Förstår att Skorpan grillar ikväll, och att Brutus längtar ut på vägarna med hojen. Och det är lika bra att passa på, det är ju sista rycket nu innan hösten kommer nästa vecka.
                            Ha det bäst allihop, och var rädda om er.
                            Kramisar

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                              Hej på er.
                              Skulla skriva här tidigare idag på jobbet, men då var det segare än segast här så det gick inte. Men nu så verkar det vara som det ska igen.
                              Jag ska bänka mig i tv-soffan så jag blir inte långrandig här, men jag ville kika in och säga hej till er raringar först.
                              Hoppas ni har det bra såhär i brittsommartider. Härligt underbart väder vi har nu. Förstår att Skorpan grillar ikväll, och att Brutus längtar ut på vägarna med hojen. Och det är lika bra att passa på, det är ju sista rycket nu innan hösten kommer nästa vecka.
                              Ha det bäst allihop, och var rädda om er.
                              Kramisar
                              Jo du Sunny det är en härlig känsla att åka båge Ha det bra du också och sköt om dig

Comment

Hej hopp i slott o koja imorgon ska jag ut o skoja.

Comment

Working...
                                X