Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Skorpan
    Vilken adress är det
    Bara o skriva hans namn o Herrgård som adress plättlätt

Comment

• Originally posted by Runedin
      saknar min bilbana...gav bort den för några år sedan...
      Vet du vaaaa... har faktiskt min bilbana kvar
      Nu måste den ner från vinden, otroligt längesen men jag minns en röd och en blå bil

Comment

• Originally posted by Millou
        Jaha...nu dyker jag in här o förstör allt det barnsliga Mellis gumsan...gör som jag med dina räkningar...skicka dom till Göran han gillar egna företagare och betalas så hjärtans gärna...han blir såååå happy varenda gång
        kanoners,varför har du inte presenterat mej för honom då ...sån kompis vill jag oxå ha,plötsligt tycker jag att mina inte håller måttet längre

Comment

Bara o skriva hans namn o Herrgård som adress plättlätt
          Jaha,,,,glömde du inte något nu

Comment

Lugn o fin har inte kallat dig för Troll Du är en älva som dansar i dimman
            Försök att behålla den bilden av mej framöver ,speciellt dimman

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
              kanoners,varför har du inte presenterat mej för honom då ...sån kompis vill jag oxå ha,plötsligt tycker jag att mina inte håller måttet längre
              Han har varit min stora hemlis läääänge nu....hans fru vet inget...det mår hon inte dåligt av alltså...nej usch så jag skriver....radera

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                Hello people,appropå tungt just nu...håller på att ladda upp mina räkningar,Det ser förjvla tungt ut ...smet hit på en paus före summeringen...vill inte veta uschski,inte lätt att få ut ngt av livet för egendel tänker jag nu,skitoxå!!

Å ni...ni bara håller på å larvar er,barnsliga e´ni allihopa ...medan jag ägnar mej åt värdsliga viktigheter
                Hello mellis! Jobbigt med räkningar, fakturor och allt annat allvarligt...
                Jag brukar lämna bort mitt (men det kanske inte hjälper dej)..
                Kram på dej och lycka till i pappersdjungeln

Comment

Jaha,,,,glömde du inte något nu
                  Vadå...gatuadressen eller ops....förlåt

Comment

• Originally posted by Lexie
                    Vet du vaaaa... har faktiskt min bilbana kvar
                    Nu måste den ner från vinden, otroligt längesen men jag minns en röd och en blå bil
                    hade en av dom större modellerna, och kompisen hade en likadan så vi kopplade ihop dom...vi var tvungna att ha 2 transformatorer för att drive den...

vi brukade ha öl och lekkvällar..han hade ett flipperspel oxå...

jag bort min bana till en kompis som har många barn och inte så mycket pengar...

Comment

hade en av dom större modellerna, och kompisen hade en likadan så vi kopplade ihop dom...vi var tvungna att ha 2 transformatorer för att drive den...

vi brukade ha öl och lekkvällar..han hade ett flipperspel oxå...

jag bort min bana till en kompis som har många barn och inte så mycket pengar...
                      Hej Rune...är du vaken...vi pratade mitt i natten...har du sovit hela dagen bara för de

Comment

• Var är Catinka nånstans nudå...saknar henne här nu...Caaaaaatinka

Comment

Hej Rune...är du vaken...vi pratade mitt i natten...har du sovit hela dagen bara för de
                          klev upp 8 imorse... ...

sovit en stund i soffan i dag...lite seg..

Comment

Vadå...gatuadressen eller ops....förlåt
                            Ordning o reda,,,,ensam chef nu så jag pekar med hela handen

Comment

• Originally posted by Lexie
                              Hello mellis! Jobbigt med räkningar, fakturor och allt annat allvarligt...
                              Jag brukar lämna bort mitt (men det kanske inte hjälper dej)..
                              Kram på dej och lycka till i pappersdjungeln
                              jag lämnar faktiskt bort till någon ni känner...men hon tar inte emot obetalda räkningar och fakturor

Comment

klev upp 8 imorse... ...

sovit en stund i soffan i dag...lite seg..
                                Så tidigt jag kunde inte heller sova men gick upp 6 för o jobba...men nu är jag trött känner jag starkt

Comment

Working...
                                X