Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Hej på er allihop.
    Har piggnat till efter fredagens bläcka. Att man aldrig lär sig.
    Hoppas ni har haft en skön helg, och att söndagen blir bra.
    Och ni som är lediga kan ju njuta riktigt ordentligt, inget jobb att behöva gå till imorgon. En annan ska ju kämpa på fem dagar till, men sen så ansluter jag mig till det lediga gänget.
    Ha det bäst.

Comment

Halloj.
      Lugna fisken här. Alla hänger väl i hängmattan nu antar jag, såhär i semestertider. Jag smiter ut igen.

Comment

Halloj Sunny.
        Ja här är det lugnt,men det är ju inte så konstigt när vi har så fint väder.

Så nu smiter jag i väg igen ha det gött
        Kör hårt,det kan gå
        I morgon kan det vara försent.
        Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja
          Halloj Sunny.
          Ja här är det lugnt,men det är ju inte så konstigt när vi har så fint väder.

Så nu smiter jag i väg igen ha det gött
          Det är så varmt så vi är i trädgården och hängmatta tråden

Comment

God morgon!
            4 dagar kvar till semestern!
            Det var lättare än vanligt att gå upp imorse, den här veckan kommer man säkert skutta upp ur sängen.

Catinka, vännen hoppas du känner dig bättre idag och att du snart är frisk igen. Vila dig idag med så ska du se att bacilluskerna försvinner fortare än fortast. Du får en krya-på-dig-ros idag

Skorpan, ha det så jättejättetrevligt och mysigt och roligt med din mamma idag på er utflykt. Väntar spänt på att få höra hur ni haft det.

Millan, skönt att veta att nån annan än en själv knegar och står i. Ha en bra dag på jobbet idag. Har du en ledig dag snart kanske?

Snowie, hoppas du har det skönt i stugan. Tomt utan dig, men du har det säkert jätteskönt så du saknar väl inte oss.

Tojja, skönt att inte vara bakis idag eller? Hoppas allt är bra med dig. Ledig du med?

Rune, det var fasligt vad tidigt du skulle vara på jobb idag. Hoppas allt går bra för dig idag.

Brutus, vad händer på öin idag då? Nåt speciellt på schemat?

Resten av gänget här har visst åkt iväg på semester så för att inte göra det här inlägget megalångt stannar jag till med hälsningarna nu.
            Det får bli en gemensam kram till er alla, så slipper någon känna sig bortglömd.

Eftersom de flesta hänger i hängmattan i trädgården går jag dit också och skriver lite hälsningar. Skönt när sommaren är över så man vet var man ska vara.

Comment

Originally posted by Sunnyface
              God morgon!
              Det var lättare än vanligt att gå upp imorse, den här veckan kommer man säkert skutta upp ur sängen.

Tojja, skönt att inte vara bakis idag eller? Hoppas allt är bra med dig. Ledig du med?

Resten av gänget här har visst åkt iväg på semester så för att inte göra det här inlägget megalångt stannar jag till med hälsningarna nu.
              Det får bli en gemensam kram till er alla, så slipper någon känna sig bortglömd.

Eftersom de flesta hänger i hängmattan i trädgården går jag dit också och skriver lite hälsningar. Skönt när sommaren är över så man vet var man ska vara.
              Tjenare Sunny,jo det är skönt att inte vara bakis i dag,vi var och firade hos en gammal klaskamrat som fyllde år så man var väldigt sliten dagen efter .

Det är förhållandevis rätt okej med mig men jag jobbar inte sedan en tid tillbaka så man kan ju säga att jag är ledig då eftersom jag är långtidssjukskriven.
              Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by Sunnyface
                God morgon!

Rune, det var fasligt vad tidigt du skulle vara på jobb idag. Hoppas allt går bra för dig idag.

Vad skönt för dig att semestern närmar sig...hur lång semester har du ????

Det var inte idag jag skulle upp så tidigt.. ..hoppas jag inte... ...

Nä det var igår...och ojojoj vad trött jag var...

men nu är det ju semester igen...

Comment

I denne ukens HER&NÅ står det om Carina og Anton:
                  JA. VI ER KJÆRESTER...

Har ikke bladet selv, men lest i et annet forum.

Comment

Originally posted by marianne
                    I denne ukens HER&NÅ står det om Carina og Anton:
                    JA. VI ER KJÆRESTER...

Har ikke bladet selv, men lest i et annet forum.
                    Hon gick miste om den bäste Danne

Comment

ja han lever ännu så det så

Comment

Originally posted by Rock
                        ja han lever ännu så det så
                        Vem då?
                        Kör hårt,det kan gå

Comment

Morn alla OTare...lite tyst i tråden, men allas vår Snowsan är på semester o har det skönt, ska bli kul när alla är tillbaks igen och det blir full rulle här som vanligt, under tiden så jobbar jag på som vanligt

Sunny ...du går på din efterlängtade semester i dag...ha det så jätte, jätteskönt o ladda dina batterier...hoppas på att du får kanonväder o kan bada o njuta

Vi andra kör på här som vanligt eller hur

Ha en bra dag därute allihop

Comment

God morron alla som tittar in här
                            Jag har dansat regndans hela natten...det är därför det har regnat på en del hållSäg till om det behövs mer, så ordnar jag det
                            Ha det finfint
                            Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka
                              God morron alla som tittar in här
                              Jag har dansat regndans hela natten...det är därför det har regnat på en del hållSäg till om det behövs mer, så ordnar jag det
                              Ha det finfint
                              Du måste styra nederbörden bättre inte en droppe har vi fått
                              "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus
                                Du måste styra nederbörden bättre inte en droppe har vi fått
                                Det är inte så lätt att styra nederbörden..men den kommer...var så säker....
                                Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Working...
                                X