Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Catinka
    Vilken liten sötnos...vad jättebra att ni tog hand om den, eftersom den inte hade klarat sig annars. Det har nog hänt mamman något. Hoppas att din bror kan ha den kvar.
    Det märks att den mår bra nu, för den ser pigg och frisk ut. Det enda som kan bli problemet med en katt som inte har varit hos sin mor, tillräckligt länge, är att de har en tendens att snutta på saker och ting. Täcken eller till och med på sig själva. Och det gör de hela livet.
    Hoppas det går bra med kissen
    Ja, vi får se hur det går, problemet hos min bror er at han har en voksen katt fra før, jeg får ringe han og høre hur det går snart
    :kastkyss:

Comment

Originally posted by Lissabon
      Ja, vi får se hur det går, problemet hos min bror er at han har en voksen katt fra før, jeg får ringe han og høre hur det går snart
      Aha...nu ser jag att det var din bror som skulle ta hand om den

Comment

Originally posted by Millan
        Aha...nu ser jag att det var din bror som skulle ta hand om den
        Ja, men det kan hende han forsøker å plassere den hos noen andre alt etter hur det fungerer hjemme hos han, det blir spennede å se hur det går Jeg er singel og jobber så mycke så jeg vil ikke ha et dyr/djur som kan komme til å lide av at jeg er så mye borte, det er ikke bra mener jeg. Mitt barn har hatt to hamstrer, men den siste lå plutselig død i buret for 14 dager siden da min sønn var hos sin pappa på semester, jeg måtte legge den i frysen til han kom hjem, og nå har vi hatt begravningssermoni og vet ikke om vi skal skaffe noen dyr på et tag, vi får se.
        Last edited by Lissabon; 2006-08-05, 13:02.

Comment

Ja, men det kan hende han forsøker å plassere den hos noen andre alt etter hur det fungerer hjemme hos han, det blir spennede å se hur det går
          Vi får hoppas att den trevliga katthistorien får ett lyckligt slut
          "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus
            Vi får hoppas att den trevliga katthistorien får ett lyckligt slut
            Jeg får holde OT-tråden oppdatert når jeg får ny info

Comment

Jeg får holde OT-tråden oppdatert når jeg får ny info
              Ja, vad bra..jag vill gärna höra så att allt går bra med den lilla katten
              Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Morn, morn OT lovers

Comment

Hej raringar!
                  Nu är jag hemma från landet igen, strålande solsken ute. Härligt sommarväder.
                  Ska sola lite tänkte jag, så det blir inget skrivande mer än ett hej nu. Blir mera senare.
                  Hoppas ni har det bra också, och njuter av den härliga sommaren.
                  Kramisar i massor till er alla.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                    Hej raringar!
                    Nu är jag hemma från landet igen, strålande solsken ute. Härligt sommarväder.
                    Ska sola lite tänkte jag, så det blir inget skrivande mer än ett hej nu. Blir mera senare.
                    Hoppas ni har det bra också, och njuter av den härliga sommaren.
                    Kramisar i massor till er alla.
                    Halloj Sunny...välkommen tillbaks igen...nu är du en pepparkaka förstår jag

Comment

Originally posted by Millan View Post
                      Halloj Sunny...välkommen tillbaks igen...nu är du en pepparkaka förstår jag
                      Heeeej.
                      Nu är jag hemma igen som sagt, skööönt. Borta bra men hemma bäst liksom.
                      Sådär jättebrun är jag inte, har inte solat speciellt mycket trots fint väder. Har varit ute på lite dagsutflykter och suttit på verandan i skuggan och flämtat. Och så har jag badat, jätteskönt i vattnet ju! Blir kanske dopp i böljan den blå imorgon igen. Värmen ska ju visst fortsätta. Pust!
                      Kramis.

Comment

Heeeej.
                        Nu är jag hemma igen som sagt, skööönt. Borta bra men hemma bäst liksom.
                        Sådär jättebrun är jag inte, har inte solat speciellt mycket trots fint väder. Har varit ute på lite dagsutflykter och suttit på verandan i skuggan och flämtat. Och så har jag badat, jätteskönt i vattnet ju! Blir kanske dopp i böljan den blå imorgon igen. Värmen ska ju visst fortsätta. Pust!
                        Kramis.
                        Hej Sunny har visst missat och morsa på dig idag, upptäckte jag Det är varmt och gott här också och nu har vi pålandsvind igen,så förmodligen är det varm i vattnet igen Och välkommen tillbaka

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                          Hej Sunny har visst missat och morsa på dig idag, upptäckte jag Det är varmt och gott här också och nu har vi pålandsvind igen,så förmodligen är det varm i vattnet igen Och välkommen tillbaka
                          Hej på dig Brutus.
                          No danger, det är himla lätt att missa nån eller nåt inlägg.
                          Jag har badat några gånger på landet, och jisses så skönt det var. Blir det ett dopp för dig ikväll kanske? Får se om jag ska till stranden imorgon, vore skönt med ett dopp när det är såhär varmt.
                          Tack för välkomningen, det är skönt att vara hemma igen. Det är ju sant det man säger, att borta bra men hemma bäst.
                          Och mina två söta kattflickor blev så glada så när man kom hem. Har gullat med dem lite nu. Ska sätta mig på balkongen igen, har nästan bott där ute idag.
                          En god liten sommargrogg har jag också, busigt busigt.

Comment

Hej på dig Brutus.
                            No danger, det är himla lätt att missa nån eller nåt inlägg.
                            Jag har badat några gånger på landet, och jisses så skönt det var. Blir det ett dopp för dig ikväll kanske? Får se om jag ska till stranden imorgon, vore skönt med ett dopp när det är såhär varmt.
                            Tack för välkomningen, det är skönt att vara hemma igen. Det är ju sant det man säger, att borta bra men hemma bäst.
                            Och mina två söta kattflickor blev så glada så när man kom hem. Har gullat med dem lite nu. Ska sätta mig på balkongen igen, har nästan bott där ute idag.
                            En god liten sommargrogg har jag också, busigt busigt.
                            Nåt dopp blir det inte idag, har inte badat i havet sen en kvinna lyckades lura i mig och det är faktiskt över ett år sedan och då hade jag inte varit i sjön på nåt år så resåren på badbyxorna var inte vad den borde ha varit. Vad resultatet blev kan du säkert räkna ut, alla fick väldigt roligt .
                            Mitt problem är att jag aldrig får tillräckligt hög skyddsfaktor på solcremen, bränner mig väldigt fort
                            Det där med sommargrogg låter gott, tror jag får ta en liten whiskypinne

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                              Nåt dopp blir det inte idag, har inte badat i havet sen en kvinna lyckades lura i mig och det är faktiskt över ett år sedan och då hade jag inte varit i sjön på nåt år så resåren på badbyxorna var inte vad den borde ha varit. Vad resultatet blev kan du säkert räkna ut, alla fick väldigt roligt .
                              Mitt problem är att jag aldrig får tillräckligt hög skyddsfaktor på solcremen, bränner mig väldigt fort
                              Det där med sommargrogg låter gott, tror jag får ta en liten whiskypinne
                              Haha, nu fick jag mig ett gott skratt här. Kan tänka mig att det blev rätt så komiskt, för alla andra utom dig då förstås. Fast det klart, såhär efteråt kanske till och med du drar på smilbanden.
                              Mm, jättesmaskens med sommargrogg, jag fyllde alldeles nyss på med nytt här så skål på dig vännen.

Comment

Haha, nu fick jag mig ett gott skratt här. Kan tänka mig att det blev rätt så komiskt, för alla andra utom dig då förstås. Fast det klart, såhär efteråt kanske till och med du drar på smilbanden.
                                Mm, jättesmaskens med sommargrogg, jag fyllde alldeles nyss på med nytt här så skål på dig vännen.
                                Det är sånt man får bjuda på Skål på dig igen

Comment

Working...
                                X