Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Petra Pan View Post
    Så gott. Jag har kvar en burk sylt sen förra året då jag var på Gotland. Har funderingar på att försöka baka saffranspannkaka. Undrar om det kan bli lyckat?
    Det kan det säkert, bara du har rätt recept
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
      Tittar in för att säga hej till alla, har kommit hem från Göteborg har haft några underbara dagar där. Ha det bra i värmen kramar till er alla
      Hej Skorpan, kul att se dig igen... Hoppas du haft trevligt med sonen

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
        Tittar in för att säga hej till alla, har kommit hem från Göteborg har haft några underbara dagar där. Ha det bra i värmen kramar till er alla
        Heisann du ! Velkommen hjem Sitter mest på balkongen og soler, skjønt det er godt å komme inn til avkjøling...

Comment

Originally posted by Petra Pan View Post
          Så gott. Jag har kvar en burk sylt sen förra året då jag var på Gotland. Har funderingar på att försöka baka saffranspannkaka. Undrar om det kan bli lyckat?
          Nu har du mitt gamla välbeprövade recept, fick det av min gamla mormor för evigheter sedan Receptet ligger under rubriken matsalen
          Last edited by Pålle; 2006-08-07, 14:11. Reason: virrig

Comment

Hei alle sammen!

Sommerens varme fra solen vi får,
            snart er det over, til neste år!

Ta dagen i dag som et dyrebart minne,
            legg sorger til side, du har alt å vinne!

Tenk på de gleder du gjerne vil ha,
            gi litt til andre, og du får det bra!

Ha en fortsatt fin mandag!

Comment

marianne, du är helt outstanding med rim och sånt. Jätteduktig är du ju!!! *applåderar*

Bamselibamskram till dig goa vän.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                marianne, du är helt outstanding med rim och sånt. Jätteduktig är du ju!!! *applåderar*

Bamselibamskram till dig goa vän.
                Du da... Nei jeg er ingen proff på dette området, men synes det er gøy.
                En fin hobby jeg bruker min tid på, i ledige stunder.
                Har skrevet mange sanger og taler, til bryllup og fødselsdager..

Takk for hyggelig tilbakemelding..

Comment

Nu är det väl snart dags att sätta igång OT igen...är det inte några som kommer tillbaks från sina semestrar nästa vecka undrar jag stillsamt

Comment

Såklart att OT ska köra igång igen, jag är med på´t i alla fall. Själv har jag semester en vecka till efter denna, men kikar in här mellan varven ändå.

Hm, kommer inte åt BB-sidan när jag startar Internet. (BB-freak som jag är har jag den som startsida även mellan säsongerna). Håller de på med nåt med den tro?
                    Det bara måste ju bli fler BB.....

Comment

Såklart att OT ska köra igång igen, jag är med på´t i alla fall. Själv har jag semester en vecka till efter denna, men kikar in här mellan varven ändå.

Hm, kommer inte åt BB-sidan när jag startar Internet. (BB-freak som jag är har jag den som startsida även mellan säsongerna). Håller de på med nåt med den tro?
                      Det bara måste ju bli fler BB.....
                      Bra Sunny hoppas Snowsan kommer tillbaks snart oxå...inget OT utan henne liksom Vilken BB sida menar du...våran här eller BB kanal 5 Såklart det måste bli BB07 når annat finns ju inte på kartan...jag tror att det blir i alla fall

Comment

Originally posted by Millan View Post
                        Bra Sunny hoppas Snowsan kommer tillbaks snart oxå...inget OT utan henne liksom Vilken BB sida menar du...våran här eller BB kanal 5 Såklart det måste bli BB07 når annat finns ju inte på kartan...jag tror att det blir i alla fall
                        Jaaaa, jag superdupersaknar goa Snowie till max. Hon bara måste komma tillbaka hit i gamla banor igen snart. Håller med dig, inget OT utan henne.

Jag har kvar gamla vanliga "våran" BB-sida. BB.se. Får bara felmeddelande där hela tiden, nåt kajko är det.

Comment

Jaaaa, jag superdupersaknar goa Snowie till max. Hon bara måste komma tillbaka hit i gamla banor igen snart. Håller med dig, inget OT utan henne.

Jag har kvar gamla vanliga "våran" BB-sida. BB.se. Får bara felmeddelande där hela tiden, nåt kajko är det.
                          Jaha...du menar den...den ligger nog nere just nu bara...spar den du...rätt va det är så dyker dom upp där o säger nåt...va bra då vet jag att du har den länken *tummen upp*

Comment

Originally posted by Millan View Post
                            Jaha...du menar den...den ligger nog nere just nu bara...spar den du...rätt va det är så dyker dom upp där o säger nåt...va bra då vet jag att du har den länken *tummen upp*
                            Nä men det är liksom en samlad sida för tidigare år nu då ingen säsong är igång. Den funkade tidigare idag, men nu är det stört omöjligt. Känns som de jobbar nåt med den eftersom det funkar annars liksom...Jaja, det visar sig. Men genast sätter ju hjärnverksamheten igång...

Comment

Nä men det är liksom en samlad sida för tidigare år nu då ingen säsong är igång. Den funkade tidigare idag, men nu är det stört omöjligt. Känns som de jobbar nåt med den eftersom det funkar annars liksom...Jaja, det visar sig. Men genast sätter ju hjärnverksamheten igång...
                              Testa i morn igen...dom kanske laddar för fullt för nästa säsong...städning på G kanske...verkar spännande ju

Comment

Vilken häftig avatar du skaffat Millan

Comment

Working...
                                X