Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by gason View Post
    Godmorgon Brutus och alla andra, Jag tar gärna en kopp innan det är dags att åka och jobba.
    Trevligt att du dök upp, hoppas du får en bra fredag
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus View Post
      Trevligt att du dök upp, hoppas du får en bra fredag
      Alltid lika kul att dyka upp.
      Fredagar brukar alltid vara bra av någon anledning.

Men nu måste jag åka, ska rita kretskort idag så hoppas telefonerna håller sig lugna.

Glöm inte att kolla väderleksrapporten lite närmare idag Brutus.
      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
        Alltid lika kul att dyka upp.
        Fredagar brukar alltid vara bra av någon anledning.

Men nu måste jag åka, ska rita kretskort idag så hoppas telefonerna håller sig lugna.

Glöm inte att kolla väderleksrapporten lite närmare idag Brutus.
        Skall kolla väderleksrapporten väldigt noga idag Gason

Comment

Originally posted by Brutus View Post
          Godmorgon alla forumister, fast jag måste säga att här är ganska tyst..... Får se om någon har lust att ta en kopp morgonfika med mig Tror jag sätter mig i solen på verandan och dricker
          Jag kommer som vanligt och tar en ljummen kopp lång efter alla andra.
          Vi har uppehåll idag (än så länge) så jag har sen måste jag .

Comment

Hej på er.
            Freeeeeedag och löning idag, härlig kombination det där. Hoppas ni har det bra.
            Jag tar en fika om det finns kvar. Fast det är säkert ljummet nu eftersom jag kom in så sent här. Men vi får väl sätta på nytt i såna fall.
            Tjingeling.

Comment

Hej everybody...äntligen fredag och i kväll blir det ett glas vin nere i hälsokällan här på tornis i bubbelpoolen för min del.
              Ha en bra sista veckan dag

Comment

Originally posted by Millan View Post
                Hej everybody...äntligen fredag och i kväll blir det ett glas vin nere i hälsokällan här på tornis i bubbelpoolen för min del.
                Ha en bra sista veckan dag
                Heeej vännen.
                Ja, äntligen fredag. Vad underbart skönt det är.
                Så det är i hälsokällan vi ska hålla till ikväll och skåla? Tänkte bara så jag inte sitter här och väntar på folkens.
                Ha det så jättejättebra du med nu.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                  Heeej vännen.
                  Ja, äntligen fredag. Vad underbart skönt det är.
                  Så det är i hälsokällan vi ska hålla till ikväll och skåla? Tänkte bara så jag inte sitter här och väntar på folkens.
                  Ha det så jättejättebra du med nu.
                  Både och gumman...slänger oss emellan så det skvimpar i glasen

Comment

Hei og hopp!
                    Tenkte jeg skulle si noen ord... Som noen av dere sikkert vet, så flytter jeg til oslo for å studere Og i morgen er dagen! Tiden her inne gjennom ett år har vært morsom,og dere er en gjeng med morsomme,sprudlende og kloke mennesker Jeg forsvinner ikke for godt,men jeg har bestillt mef laptop som ikke kommer før om en stund.Så til da håper jeg vi snakkes snart igjen og så må dere ha en fantastisk høst videre med jobbing,skole,hete netter her inne i OT-tråden og kvelder ute på krogen fylt med latter,dans og tequila shotts Stoooooort kyss og klem fra Prettygrl...
                    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Originally posted by Prettygrl View Post
                      Hei og hopp!
                      Tenkte jeg skulle si noen ord... Som noen av dere sikkert vet, så flytter jeg til oslo for å studere Og i morgen er dagen! Tiden her inne gjennom ett år har vært morsom,og dere er en gjeng med morsomme,sprudlende og kloke mennesker Jeg forsvinner ikke for godt,men jeg har bestillt mef laptop som ikke kommer før om en stund.Så til da håper jeg vi snakkes snart igjen og så må dere ha en fantastisk høst videre med jobbing,skole,hete netter her inne i OT-tråden og kvelder ute på krogen fylt med latter,dans og tequila shotts Stoooooort kyss og klem fra Prettygrl...
                      Hej vännen.
                      Åh vad kul, har det blivit dags för flytten äntligen? Hoppas du kommer trivas och att det kommer gå bra i skolan.
                      Vi kommer sakna dig här, men förhoppningsvis blir du inte borta så länge. Vi ses sen när du kommit tillrätta och fått iording på nya datorn (kul med ny burk förresten).
                      Ha det bäst så länge vännen, vi ses snart igen.
                      och en lycka-till-

Comment

Hei alle sammen!
                        Siste timer nå, før fri til dere som jobber, herlig...

Sunny; sorry at jeg ikke kom å holdt deg med selskap på jobben..
                        Solen kom før jeg stod opp, så jeg brukte rakett-fart i dusjen, og
                        så ble det altanen..
                        Ellers har dagen vært fin for meg, min helse er takksam for sol og varme.
                        Lurer på om jeg skal bestille en tur til varmere strøk, i februar/mars.Det hadde vært herlig.
                        Noen forslag til reisemål på den tid av året ? Mye sol og varme...

Comment

Originally posted by Prettygrl View Post
                          Hei og hopp!
                          Hei og hopp, Pretty!
                          Flytting på gang ja, det blir vel spennende..
                          Du er ca 3t kjøring fra meg da.. Men jeg bruker ikke være mye i Oslo, vet egentlig ikke hvorfor.
                          Men, lykke til med studier og hele flytte-delen. Håper å høre fra deg om ikke så alt for lenge.
                          Til da, ha det så godt

Comment

FREDAG, äntligen. Ikväll bir det lite gott i glaset här för att fira
                            Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                              Hei, godt med litt fri når man har jobbet en uke. Vel fortjent..
                              Jeg skal til en venninne på pizza kl. 19. Hun har verdens beste..

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                                Då får vi skåla lite senare sötis

Comment

Working...
                                X