Detta är ju ett rent hypotetiskt resonemang men om man skulle spela in ett svenskt kändis-BB som man gjort i England, vilka skulle ni då vilja sett som deltagare ? Det får ju inte vara folk som tidigare är kända från BB eller andra dokusåpor utan sådana vars berömmelse finns på andra områden.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Svenskt kändis-BB - vilka skulle ni vilja ha med ?
Collapse
X
-
Izabella Scorupco
Marcus Schenkenberg
Christer Lindarw
Björn Borg
Robert Achberg
Gert Fylking
Thomas Dileva
Linda Skugge
Mi Ridell
Shirley Clamp
Victoria Silvsted
Hanna Graaf
Carola
Camilla henemark
Anton Körberg
Bingo R
Min lista på kändisar jag kom på på typ stående fot..kommer säkert inse att nån av de e skiiit..men dessa tror jag skulle bli en jälla fiiin blandning..
Nästan så jag ändå skulle vilja smyga in Carolina Gynning..eftersom jag ser henne mer som på väg att bli sk riktig kändis inte bara en dokussåpa deltagare..
Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
-
Min lista:
Linda Skugge
Ingvar Oldsberg
Olle Palmlöf
Lars Leijonborg
Lukas Moodyson
Sanna Björling
Orsaken till just de fem första är med bestämdhet ansett att BB är skräp-tv. Att själv vara med skulle kanske få dem att förstå att det är en rejäl utmaning. Den sista är med för att hon i filmen "Ett hål i mitt hjärta" spelade en tjej som inte kommit med i BB.
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
Comment
-
Mm..ql blandning..Originally posted by Villeparisis
Orsaken till just de fem första är med bestämdhet ansett att BB är skräp-tv. Att själv vara med skulle kanske få dem att förstå att det är en rejäl utmaning. Den sista är med för att hon i filmen "Ett hål i mitt hjärta" spelade en tjej som inte kommit med i BB.

Jag försökte få massa motpoler å folk av olika slag..å en högre ålder på de*s*
Bara en hade vi samma*s*
Men Lukas M va intressant..han skulle jag med vilja ha med..
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
Varför bara ta med de??Varför inte ta med lite mera blandat??Att enbart ha de som ogillar dokusåpor känns som..de kan bli..trist program..lr??Originally posted by VilleparisisJag glömde att ta med Maria-Pia Boëthius, för hon har också varit ute efter att se alla dokusåpor som "avgrunds-tv".

Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
På flera sätt är din lista bättre, Viktoria. Jag tog med folk som varit ute och trakasserat BB och därför borde få chansen att testa själv. Att tänka sig den gruppen i BB-huset är dock så absurd att det säkert blivit helt lysande tv.Originally posted by ViktoriaMm..ql blandning..Originally posted by Villeparisis

Jag försökte få massa motpoler å folk av olika slag..å en högre ålder på de*s*
Bara en hade vi samma*s*
Men Lukas M va intressant..han skulle jag med vilja ha med..
Om man mera seriöst tänker tanken på ett svenskt kändis-BB så är det ju helt rätt att man borde verkligen skapa en verkligt hetrogen blandning i fråga om ålder, åsikter och verksamhetsområden.
Comment
-
Fniss..du har en poäng där med att ta med de som vart så emot BB..vi kör på de då..å lättar upp med lita av folket från min lista*s* så blir det en perfekt Kändis BB omgång ala "VilleVickan"Originally posted by Villeparisis
På flera sätt är din lista bättre, Viktoria. Jag tog med folk som varit ute och trakasserat BB och därför borde få chansen att testa själv. Att tänka sig den gruppen i BB-huset är dock så absurd att det säkert blivit helt lysande tv.
Om man mera seriöst tänker tanken på ett svenskt kändis-BB så är det ju helt rätt att man borde verkligen skapa en verkligt hetrogen blandning i fråga om ålder, åsikter och verksamhetsområden.

Men speciella å väl blandade kategorier av sk kändisar!!

Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
Originally posted by ViktoriaFniss..du har en poäng där med att ta med de som vart så emot BB..vi kör på de då..å lättar upp med lite av folket från min lista*s* så blir det en perfekt Kändis BB omgång ala "VilleVickan"Originally posted by Villeparisis
På flera sätt är din lista bättre, Viktoria. Jag tog med folk som varit ute och trakasserat BB och därför borde få chansen att testa själv. Att tänka sig den gruppen i BB-huset är dock så absurd att det säkert blivit helt lysande tv.

Med speciella å väl blandade kategorier av sk kändisar!!

Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
Ett BB kombinerat av våra båda listor hade nog varit en säker vinnare till alla tv-priser som finns.Originally posted by ViktoriaFniss..du har en poäng där med att ta med de som vart så emot BB..vi kör på de då..å lättar upp med lita av folket från min lista*s* så blir det en perfekt Kändis BB omgång ala "VilleVickan"Originally posted by Villeparisis

Men speciella å väl blandade kategorier av sk kändisar!!

Comment
-
jaa..helt klart!!Originally posted by Villeparisis
Ett BB kombinerat av våra båda listor hade nog varit en säker vinnare till alla tv-priser som finns.

E bara vi som vill se svenska kändisar i ett BB tydligen..*s*
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
Ja visst är det märkligt. Den här tråden kunde ju fungera både för mera seriösa och helt utflippade förslag.Originally posted by Viktoriajaa..helt klart!!Originally posted by Villeparisis
Ett BB kombinerat av våra båda listor hade nog varit en säker vinnare till alla tv-priser som finns.

E bara vi som vill se svenska kändisar i ett BB tydligen..*s*
Comment
-
Hoppar jag ur den kommer de nog ska du se..*s*Originally posted by Villeparisis
Ja visst är det märkligt. Den här tråden kunde ju fungera både för mera seriösa och helt utflippade förslag.

Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
Re: Svenskt kändis-BB - vilka skulle ni vilja ha med ?
Partiledarna vore kul. Eller andra politiker.Originally posted by VilleparisisDetta är ju ett rent hypotetiskt resonemang men om man skulle spela in ett svenskt kändis-BB som man gjort i England, vilka skulle ni då vilja sett som deltagare ? Det får ju inte vara folk som tidigare är kända från BB eller andra dokusåpor utan sådana vars berömmelse finns på andra områden.

Andra "drömdeltagare" vore ju vem som helst i kungafamiljen.
Comment

Comment