Originally posted by Villeparisis
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Svenskt kändis-BB - vilka skulle ni vilja ha med ?
Collapse
X
-
En mera rimlig formulering vore: "Vissa anser BB som skräp tv; andra inte".Originally posted by KnoseBB är skräp-TV, vissa gillar det, andra inte. Precis som med skräp-mat.Originally posted by VilleparisisMin lista:
Orsaken till just de fem första är med bestämdhet ansett att BB är skräp-tv.
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
Comment
-
Re: Svenskt kändis-BB - vilka skulle ni vilja ha med ?
Samtliga partiledare tror jag hade fått ökad popularitet om de ställt upp. Väljarna hade ju fått möjlihet att se helt andra sidor som annars inte kommer fram.Originally posted by PrincessPartiledarna vore kul. Eller andra politiker.Originally posted by VilleparisisDetta är ju ett rent hypotetiskt resonemang men om man skulle spela in ett svenskt kändis-BB som man gjort i England, vilka skulle ni då vilja sett som deltagare ? Det får ju inte vara folk som tidigare är kända från BB eller andra dokusåpor utan sådana vars berömmelse finns på andra områden.

Andra "drömdeltagare" vore ju vem som helst i kungafamiljen.
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
Comment
-
Re: Svenskt kändis-BB - vilka skulle ni vilja ha med ?
Det tror absolut inte jag..min syn på deras trovärdighet skulle minska drastiskt om en partiledare stängde in sig i BB huset..tyvärr..alltså..vill ni verkligen se dessa sidor??Tyckte ni kanske de va ql att se Gudrun i fyllan dansa på rave fest??Det tycker jag absolut är opassande..å ger ett dåligt intryck..för mig iaf!!!Originally posted by Villeparisis
Samtliga partiledare tror jag hade fått ökad popularitet om de ställt upp. Väljarna hade ju fått möjlihet att se helt andra sidor som annars inte kommer fram.

Huuu..bergis skulle mediakåta Thomas Bodström hoppa in direkt i Huset..
*ryser*
Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment

Comment