Originally posted by Villeparisis
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Liten bild lek kanske??
Collapse
X
-
Ja, du känner ju henne och inte jag.Originally posted by puuritror inte hon skulle bry sej ett skit!!Originally posted by VilleparisisTror du Olga skulle uppskatta om du kallade henne "Snubbe" ?Originally posted by puuriVickan är elite!!Originally posted by ViktoriaOlga???

Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
Comment
-
Va??Känner du olga puuri??naajs..*s*Originally posted by Villeparisis
Ja, du känner ju henne och inte jag.

men gissa på nu..knäck bilden min..min BB PERSONLIGHET..
Edit : alltså..inte Fd..BB deltagare har jag skrivit denna gång..Som jag brukar..hjälp nog lr??
Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
Fniss..nee..inte så osynlig för oss tittare som studioman..men Ville va inne på rätt år iaf..så de borde du knäcka puuri..med tanke på hur hon ser ut me*s*Originally posted by puuristudioman eller?

Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
Oooja..nog syntes hon i våra tv apparater..men inte som Adams fru..nu e hon iof gift..vilket hon inte va då..men inte me Adam*s* betydligt tunnare snubbe..Originally posted by puuriingen aning.. syntes hon i teve nåt?... adam alsings fru kanske

Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
huu...va jag hjälper..Fjällis skulle tagit detta..de e jag säker på..speciellt efter alla mina ledtrådar..*s*
"BB blev hennes lycka"
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
Skulle inte klurat ut det . Kan aldrig tänka mig det. Trodde bilden var gammal , för den såg lite kantstött ut . Alltså tog jag för givet att det gällde en äldre människa än Olga.Originally posted by Viktoriahuu...va jag hjälper..Fjällis skulle tagit detta..de e jag säker på..speciellt efter alla mina ledtrådar..*s*
"BB blev hennes lycka"
Comment

Comment