Originally posted by Fjällis
Liten bild lek kanske??
Collapse
X
-
Nä det var Christian och han som var goda vännerOriginally posted by FjällisJa precis. Hette han Johan eller vad fasiken var detOriginally posted by tojjaJaså han som lipade hela tidenOriginally posted by FjällisÅhhhh vad heter han . Som låg med Linda första natten....
[B]
KComment
-
de va rätt patrik!!
Nu ett litet tips till er som läger upp bilder..
jag ändrar namnet till ex:01 på mina bilder för annars räcker de o ha musen över bilden då kommer filnammnet o har man döpt bilden efter personen på bilden e de ju inge svårt o veta vem de är..
bara ett tips säger inte att nån fuskar men på så sätt tar man bort möjligheten sen e detta bara på skoj men roligare om personen kommer på namnet själv än listar ut genom filnamnet..
bara ett tips
Comment
-
Det stämmer . Men han hette Patrick ser jag nuOriginally posted by tojjaNä det var Christian och han som var goda vännerOriginally posted by FjällisJa precis. Hette han Johan eller vad fasiken var detOriginally posted by tojjaJaså han som lipade hela tidenOriginally posted by FjällisÅhhhh vad heter han . Som låg med Linda första natten....

Comment
-
Å fan kan man göra på det sättet medOriginally posted by Tronicde va rätt patrik!!
Nu ett litet tips till er som läger upp bilder..
jag ändrar namnet till ex:01 på mina bilder för annars räcker de o ha musen över bilden då kommer filnammnet o har man döpt bilden efter personen på bilden e de ju inge svårt o veta vem de är..
bara ett tips säger inte att nån fuskar men på så sätt tar man bort möjligheten sen e detta bara på skoj men roligare om personen kommer på namnet själv än listar ut genom filnamnet..
bara ett tips
Fusk är ju inget kul
Man är ju här för att ha lite småtrevligt eller hur[B]
KComment

Comment