Announcement

Collapse
No announcement yet.

BB 07

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BB 07

Noen som vet om det blir noe BigBrother 2007 samarbeid mellom Norge og Svergie
    Last edited by Joha; 2006-07-28, 17:36.

Sv: BB 07

Originally posted by Joha
    Noen som vet om det blir noe BigBrother 2007 sanarbeid mellom Norge og Svergie
    Jag hoppas de...vi får hålla tummarna

Comment

Originally posted by Joha
      Noen som vet om det blir noe BigBrother 2007 sanarbeid mellom Norge og Svergie
      Ja, det vore kul med ett nytt samarbete mellan Sverige och Norge om det blir ännu ett Big Brother..
      -

Comment

Originally posted by TMM
        Ja, det vore kul med ett nytt samarbete mellan Sverige och Norge om det blir ännu ett Big Brother..
        Jag hoppas Svergie kör ett sista BB själv utan normänn,men det lär dom väl inte ha råd till så man får väl se ett samarbete mellan länderna igen om det nu blir av
        Kör hårt,det kan gå
        I morgon kan det vara försent.
        Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Sjefen for tv Norge uttalte etter finalen, at han kunne tenke seg 1 runde BB igjen. Han ville i tilfelle samaebeide med kanal 5.
          Inntektene fra 2006 var ganske bra, i.flg han.
          Så kjære svensker, dere slipper ikke unna oss nordmenn denne gang heller.

Comment

Originally posted by tulling
            Sjefen for tv Norge uttalte etter finalen, at han kunne tenke seg 1 runde BB igjen. Han ville i tilfelle samaebeide med kanal 5.
            Inntektene fra 2006 var ganske bra, i.flg han.
            Så kjære svensker, dere slipper ikke unna oss nordmenn denne gang heller.
            Perfekt... Frågan är väl bara när det skulle bekräftas isåfall..
            -

Comment

Derom tier sagaen.

Comment

Originally posted by tulling
                Derom tier sagaen.
                Ja, det är lite för tidigt att uttala sig om det ännu... PV brukar väl dyka upp först nån gång i augusti/september.
                -

Comment

Originally posted by Joha View Post
                  Noen som vet om det blir noe BigBrother 2007 samarbeid mellom Norge og Svergie
                  Jag vet inte, men hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas på fler BB.
                  Håller tummarna för fullt tills man får veta nåt.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                    Jag vet inte, men hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas på fler BB.
                    Håller tummarna för fullt tills man får veta nåt.

Fast det blir svårt att slå BB06, på alla möjliga sätt..
                    -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                      Fast det blir svårt att slå BB06, på alla möjliga sätt..
                      Ja, jag gillade senaste omgången skarpt. Kan som du så sant säger, bli svårt att klå det.
                      Hej på dig förresten vännen. Long time no see eller hur man säger. Allt bra med dig hoppas jag. Har varit skönt med lite vila va?

Comment

Ja, jag gillade senaste omgången skarpt. Kan som du så sant säger, bli svårt att klå det.

Jorå, man ska inte klaga, det var ju fett ös i princip hela tiden.

Hej på dig förresten vännen. Long time no see eller hur man säger. Allt bra med dig hoppas jag. Har varit skönt med lite vila va?

Japp, och redo att ta nya tag...
                        Last edited by Tornevall; 2006-08-24, 13:18. Reason: Missat en quote
                        -

Comment

Det står i Aftonbladet idag ( http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...876084,00.html )
                          att TV4 inte har med Jeopardy i tablån till hösten. Tänk vad underbart det vore om Adam är på väg tillbaka till Femman och Big Brother!!!

Comment

Det står i Aftonbladet idag ( http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...876084,00.html )
                            att TV4 inte har med Jeopardy i tablån till hösten. Tänk vad underbart det vore om Adam är på väg tillbaka till Femman och Big Brother!!!
                            Originally posted by Aftonbladet
                            Kommer han att jobba kvar på TV4?
                            - Självklart. Han kommer att göra junior Eurovision nu närmast.

Hade inte han ett kontrakt på en ganska lång period där? Eller gällde det bara Jeopardy?

Kan man inte vara anställd på fler kanaler samtidigt?
                            -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                              Hade inte han ett kontrakt på en ganska lång period där? Eller gällde det bara Jeopardy?

Kan man inte vara anställd på fler kanaler samtidigt?
                              Har ingen aning om hur länge hans kontrakt löper på TV4, men jag tycker som du att man kan väl jobba på fler kanaler samtidigt..
                              Vore helt underbart om Adam kom tillbaka till Femman och BB, det känns mer som hans hem än Tv4. Även fast att det var just där han började sin tv-karriär.
                              Vi får väl se hur det blir, men hoppas kommer jag definitivt fortsätta göra.

Comment

Working...
                              X