Announcement
Collapse
No announcement yet.
BB-party
Collapse
X
-
Sv: BB-party
Fasen, de borde köpa upp någon utländsk säsong av BB tokbilligt och visa 2-3 avsnitt varje dag på någon skum tid.. Så man kan spela in det om man vill se.. istället för: "Flax", "Sjunde himlen", "Våra bästa år", "Aktuellt"
eller liknande..
________
____
-
Ja visst borde man få se andra länders säsonger. Jag vill se Portugals. Bland andra. Skitskojigt vore det.Originally posted by Duke View Post
Fasen, de borde köpa upp någon utländsk säsong av BB tokbilligt och visa 2-3 avsnitt varje dag på någon skum tid.. Så man kan spela in det om man vill se.. istället för: "Flax", "Sjunde himlen", "Våra bästa år", "Aktuellt"
eller liknande..
Comment
-
Mera min favorit Pete..
...http://www.youtube.com/watch?v=I1d5G...elated&search=
Man ska ju inte garva... men försök låta bli...
Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment
-
Originally posted by Klossan View PostMera min favorit Pete..
Han säger ett par gånger: ''There´s nothing wrong'' men tänk att det tror jag nog allt att det är. Nånstans.
Comment
-
Och när han ska nominera och vill nominera Dave.Originally posted by Bria View Post
Han säger ett par gånger: ''There´s nothing wrong'' men tänk att det tror jag nog allt att det är. Nånstans.
Den lena Bigbrotherrösten: "Pete............there is noone in the house called Dave.."
Comment
-
Hahaha han er jo en kul fyr da!Originally posted by Klossan View PostMera min favorit Pete..
En liten smule hyper bare
:kastkyss:
Comment
-
Originally posted by Duke View Post
eller liknande..
Eller istället för bachelor 1,2,3,4,5 etc...eller bachelorette 123456789...
Comment
-
-
-
Jag säger inget om programmet, det var säkert jättejättebra....Originally posted by Klossan View PostJag gillade Mosquito...
Men det hade i snitt c:a 30.000 tittare har jag för mig.
Att det fick fortsätta sändas var för att SVT skall ha ett brett kulturutbud och inte styras av antal tittare.________
____
Comment
-
Tjenare! Da har jeg kommet hjem etter ei uke i Tyrkia
Turen var herlig, med mye sol og høy temperatur oppe mot 43 grader... Kjørt vannscooter, var på rafting, spiste mye god mat,shoppet en hel masse nye klær til en billig penge
De tykiske gutta var en fryd å se på. Var forsåvidt syk en dag. To dager før hjemmereisen fikk jeg vite at min morfar var død. Så nå må jeg bruke den siste tiden her hjemme i barteby(trondheim) til å dra i begravelse,pakke og ta farvel med venner og familie
Håper dere her inne har hatt en fiiin sommer>????
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment

Comment