Announcement
Collapse
No announcement yet.
Richard *Ragger* körde rattfull
Collapse
X
-
Sv: Richard *Ragger* körde rattfull
Se&Hør publicerade igår namn och bild på Richard. Han hade 0,52 promille och körkortet får han tillbaka i februari
Här ska det finnas en artikel där Richard talar ut om händelsen men jag lyckas inte komma in på sidan
-
Make till beige raggare får man leta efter. Han är för att använda ett gammal uttryck bara en "blöjraggare".Originally posted by Lexie View PostJust en snygg förebild för "the Raggers""...
Han är nog inte representativ för raggarna överlag tror jag....
När han nu har kört onykter så har han gjort bort sig totalt (iaf i mina ögon, kommer aldrig att ha något till övers för en person som gör så).
Comment
-
Jag tyckte ju att Rickard var en "tönt" redan i bigbrother och efter detta lär man ju knappast ändra uppfattning om honom.Originally posted by FiaFidelie View PostMake till beige raggare får man leta efter. Han är för att använda ett gammal uttryck bara en "blöjraggare".
När han nu har kört onykter så har han gjort bort sig totalt (iaf i mina ögon, kommer aldrig att ha något till övers för en person som gör så).
Comment
-
Det som man retar sig mest på är att den idioten inte ångrar att han körde på fyllan
Han skall vara jävligt glad att han inte lyckades med bedriften att köra ihjäl någon när han satt sig bakom ratten och är full.
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Ångrar han sig inte? Då har han verkligen tappat nåt..FY!Originally posted by tojja View PostDet som man retar sig mest på är att den idioten inte ångrar att han körde på fyllan
Han skall vara jävligt glad att han inte lyckades med bedriften att köra ihjäl någon när han satt sig bakom ratten och är full.-
Comment

Comment