DOM INRE RÖSTERNA ÄR TILLBAKA!
Collapse
X
-
Comment
-
Sv: DOM INRE RÖSTERNA ÄR TILLBAKA!
Futurenews
2006-10-02
"Tusentals arga mail skickades under natten till söndagen både till expressen och produktionen, där det utkrävdes att det skulle bli ännu ett samarbeta mellan Sverige och Norge. Ledningen har nu beslutat att det kommer att bli ännu ett samarbete."

Ja, hoppas kan man iallafall
-Comment
-
Hoppas jag oxåFuturenews
2006-10-02
"Tusentals arga mail skickades under natten till söndagen både till expressen och produktionen, där det utkrävdes att det skulle bli ännu ett samarbeta mellan Sverige och Norge. Ledningen har nu beslutat att det kommer att bli ännu ett samarbete."

Comment
-
Expressen skiter väl i BB,det är ju Aftonhoran som gällerFuturenews
2006-10-02

.
Jag hoppas att det blir ett riktigt Svenskt BB som det var för igen
[B]
KComment
-
Jaha, ok..
Ja, jag har väl fortfarande hängt upp mig på BB05, där expressen (Anna?) alltid skrev dom negativa artiklarna om BB medans Linda (?) och aftonbladet alltid hade dom positivt.. Har jag för mig..
-Comment
-
Det stämmer säkert,det har jag dålig koll på.
Men Aftonbladet och Kanal5 har väl ett rätt nära sammarbete om jag nu inte misstar mig
[B]
KComment
-
Comment
-
Det skrevs väldigt lite om BB i år och skrevs det något så var det alltid Jessica det handlade om.
Kvällstidningarna har nog tröttnat lite på BB antar jag
Om man tex kollar på text-tv på kanal5 så är det Aftonbladet som står för den,så dom två har nog ett sammarbete som sträcker sig lite över det vanliga
[B]
KComment
Comment