Bigbrother Holland
Collapse
X
-
Sv: Bigbrother Holland
Dottern fick inte se på programmet det sa hennes man under en BB live sändning,men hon gick ju i skolan så hon fick höra det där endå.
[B]
KComment
-
Det är lika illa det, om inte ännu värre.
Tänk att få höra för första gången av klasskamraterna vad mamman har sagt/gjort. *ryser*
Det spelar nog mindre roll vad som gjorts eller sagts.
-"Jag har aldrig fComment
-
Ja alla vet ju att ungar kan vara väldigt elaka i den åldern också,där läggs inga fingrar i mellan utan sanningen den kommer hårt och brutalt
[B]
KComment
-
Usch ja. Fast hon hade kanske snälla skolkamrater. Alla är som tur är inte elaka eller allmänt okänsliga.
Hur gammal är hon? Det är väl en delvis en åldersfråga också, om och hur det pratas.-"Jag har aldrig fComment
-
Comment
-
Undrar hur väl belagd den statistiken är. sedan så får man ju också räkna med vad man i sammanhanget egentligen menar med förhållande.Att Monique och Tijn skulle bli tillsammans på utsidan var inte någon högoddsare efter deras bravader i huset.
Hennes man måste ha haft det fruktansvärt jobbigt att förklara för deras dotter hur Mamma bettede sig i huset
Men det är ju som BB Adam sa för något år sedan att ca 75% av alla förhållande spricker om man går in i huset.

Tornevalls skribent med nio liv (inne pComment
-
Jag att gå in i BB när man har något fast förhållande - och till och med i några fall äkta hälft och barn - är nog inte något drömläge. Samtidigt så känns det som något slags ganska betydande ingrediens i helheten.
-
Från svensk horisont kan vi ju tröstas oss med att de som haft barn av dekltagarna har haft förhållandevis ssmå sådana. Fast vem vet när de blir äldre vad för band som cirkulerar även bland deras kamrater.
-
Comment
-
Linda Rosings dotter var inte så ung och hon har fått mycket skit för det också
[B]
KComment
-
Milica och Jeroen klipp
[B]