RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007
Collapse
X
-
Sv: RÖSTERNA E PÅ G! SÅ ÄVEN BB2007
Att det gjorde så långt upphåll efter första säsongen berodde ju på att man istället försökte lansera den här serien "Radio" som ju dock floppade totalt och aldrig fick chans mer än en säsong.Nej nej Ville, inget sånt prat nu.
Jag tror inte att BB-epoken är slut. Det har en paus nu bara på ett år eller fram till hösten, sen är det tillbaka. Absolut!
Det är som efter första BB som var, då blev det ett uppehåll på ett år i väntan på att de skulla fått nya upplägg och idéer klara.
Och jag vägrar ge upp förhoppningen om att Adam kommer tillbaka vid BB-rodret och chanserna för det är större om BB håller upp ett år.
på dig
Däremot nu kanhända det verkar mera rimligt att det tar en paus för att - som du säger - få nya idérr och upplägg.- Ändock har jag mina tvivel.
tillbaks
Tornevalls skribent med nio liv (inne pComment
-
Av egen erfarenhet jag hur otroligt svårt det kan vara att få folk att diskutera en eventuellt kommande BB-säsong. Om du inte tror mig kolla in de trådara jag startade här hösten-04.
-
Tycker jag är ett helt lysande förslag. Någon större insats att dock komma till praktisk handling i den här frågan har jag inte sett.
-
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Den frågan måste ju förresten bara få en egen tråd.

Comment